Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2492
Hei!
Skal til byen om et par uker å treffe noen kompiser. De fleste av oss er 19 år, så jeg lurer på om noen her inne har noen tips å komme med angående utesteder som slipper oss inn?
Vet ikke om dette var riktig sted å poste, men..
Kj10 er vel der de fleste under 20 går.
Sitat av Antidote Vis innlegg
Kj10 er vel der de fleste under 20 går.
Vis hele sitatet...
Men det er vel 20-årsgrense på lørdager?
Niks, tror ikke det. Ocean er også et bra sted, men er mer en bar enn et utested da.
Hvis ikke kan jeg anbefale the box eller Z:id18 i drammen, men blir jo litt kjøre da, så kommer litt an på hvor mye man vil bruke og om man vil bruke pirat-taxi.

Eller anbefale er vel litt å ta i, er som regel helt grei stemning der og de jeg har møtt fra Oslo der sier at det er bedre enn tilbuda i Oslo for de under 20.
Kan du reise til Lillestrøm, kan du gå på Martins på fredager. Da er det 18-års grense både på puben og diskoet. Billieger med buss/tog dit enn til Drammen. Lørdager er det vel universelt 20-års grense i Oslo da alle steder selger sprit. På torsdager og søndager har Johns 18 års grense. Har hørt det er liberalt på Møllers. Det er dessverre ganske tørt hvis en er under 20 i Oslo.
vet ikke om den jævla karaokebaren nederst i carl johan a??? huske ikke navnet jeg....