Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 9834
Heisann!

Begynt så smått å planlegge hylle til neste år og denne gang skal det gjøres skikkelig, lei av å få klager av crew på de fancy ikeahyllene mine.

Det første jeg tenkte på var, strøm i hyllene. Hvordan er det med tanke på å legge kabler og montere lys og stikkontakter i hyllene? Har en kompis som er elektriker så dette vil selvsagt utføres på en proff måte.
så lenge det utføres ordentlig og du sjekker at alt funker (så du ikke tar sikringa) før du reiser går det helt fint. fikk søskenbarnet mitt til å legge opp kontakter for meg, fikk ingen spørsmål eller noe om dette.
Hvis du har en kompis som er elektriker, så har du ingen grunn til å komme hit for å ta imot råd fra barn som eksperimenterer med narkotika.
Det er ingen kunst å legge opp kabler, lys og stikker, med mindre du begynner å bevege deg borti automatsikringer, kvadrat på ledere og andre rariteter.
Du skal vel ikke ha 3fase for å drive industrimaskiner, skal du vel?
Sist endret av Rolsen Royce; 5. april 2013 kl. 13:01.
Trådstarter
3 0
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
så lenge det utføres ordentlig og du sjekker at alt funker (så du ikke tar sikringa) før du reiser går det helt fint. fikk søskenbarnet mitt til å legge opp kontakter for meg, fikk ingen spørsmål eller noe om dette.
Vis hele sitatet...
Ja, men det er bra. Crew kan være noen jævler på det der.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=245968 du kan skjekke ut denne her mens du helder på
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Du skal vel ikke ha 3fase for å drive industrimaskiner, skal du vel?
Vis hele sitatet...
Man vet jo aldri hva freaks kommer til å gjøre.