Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3031
Heisann, noen som vet om Kinguin.net er legit?

Om jeg kan kjøpe derfra uten noe problemer elns, og får jeg vanlig kode, ikke noe russisk crap eller noe annet drit? :P

Vil være sikker før jeg legger inn noe kortinformasjon.

Takk for svar
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Ser det er en del gode reviews her i tillegg til 12 000 likes på Facebook.
Sist endret av kosepaa; 6. desember 2012 kl. 16:09.
Kjøpte Far Cry 3 nå, får vel vente og se.
Kjøpte Black ops 2 når det kom ut, 20 euro billigere enn på steam. Fikk key'en min etter 5-10min på mail
Kjøpt noen spill der. Snakka med fyren som driver det og får full support.
Så ikke tvil.

Helt trygt
Har kjøpt ca 12 spill på kinguin alle har funka!
Fikk koden, men hvordan adder man en cd key til Uplay??
Jeg kjøpte også Far Cry 3 der og lurte fælt på hvordan jeg skulle adde key'en til Uplay. Men det skal du ikke. Jeg fant en Far Cry3 downloader på siden som kinguin gjorde salget for.

i mitt tilfelle g2play.net. http://www.g2play.net/store/FarCry-3...-Download.html
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Jeg kjøpte også Far Cry 3 der og lurte fælt på hvordan jeg skulle adde key'en til Uplay. Men det skal du ikke. Jeg fant en Far Cry3 downloader på siden som kinguin gjorde salget for.

i mitt tilfelle g2play.net. http://www.g2play.net/store/FarCry-3...-Download.html
Vis hele sitatet...

Tusen takk for hjelpen, kp til deg :P
Låner tråden litt.

Er det sånn at det er mulig å laste ned torrent av et spill på bukta, også kjøpe key fra kinguin?
Vil tro det. Noen torrents er multiplayer og co-op fjerna på, så du må isåfall finne en fullversjon.

Lasta ned og registrerte, men den ville ikke ta cd koden. Sa jeg ikke fikk kontakt med Ubisoft sine servere og prøve igjen senere.

Antok det var Ubisoft sin feil, siden når jeg skrev 1111 fikk jeg samme feilmelding.

Må jeg bare vente?
det jeg egentlig lurer på er hvordan de som driver butikken skaffer cd keys :P
NEvermind, Uplay tweeta at det var noe galt med activation av spill.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Låner tråden litt.

Er det sånn at det er mulig å laste ned torrent av et spill på bukta, også kjøpe key fra kinguin?
Vis hele sitatet...
Jeg vil tro det, så lenge du laster ned de orginale installasjonsfilene, så er det hipp som happ hvor de kommer fra.

Sitat av faceplants Vis innlegg
det jeg egentlig lurer på er hvordan de som driver butikken skaffer cd keys :P
Vis hele sitatet...
Jeg vil vel tro at de har en hardcopy av hvert spill dem selger serials til. Serialen jeg fikk, var et bilde tatt av serialen inne i et cover.
Takk for tips! Bf premium for 190,-!

Nå er det ny 27" + aftermath!
Vil også anbefale http://www.dlcompare.com/ som sammenligner keys fra de fleste storene.
Er ikke alltid du finner det rimeligste der men men...
Vel, prøvde cd-koden nå. fikk svar at den var brukt eller ikke valid. Prøvde flere ganger og ble temporarily bannet? Hva faen?

Lagde ny bruker og prøvde igjen, da funka det...