Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 6451
Tenkte da å lage en tråd for dere som har lyst til å dele den fantastiske musikken som har gitt dere en skikkelig TG følelse!

Hvilken musikk kommer dere til å spille under TG12?

Hva slags musikk syntes du gir deg den perfekte TG stemninga!



Personlig likte jeg spesielt godt: We speak music - Showtek under TG12, det er nok fordi jeg elsker hardstyle. Og mot slutten av sangen, endinga, så får man en skikkelig skikkelig tg følelse.

Må jo også gå for klassikeren ARNE!! det er jo TG sang #1

- Luc1fer
kommer til og spille hva folk vil at jeg skal spille! så kom med forslag!
Må alltid spille av Rosa Helicopter, Banana Phone, Rick Rolled og andre klassikere også!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Må alltid spille av Rosa Helicopter, Banana Phone, Rick Rolled og andre klassikere også!
Vis hele sitatet...
Trolololololol lol olo lol
Cookie Monstah ^_^
ARNE!!! skal seff spille noe stian k, forskjellige DJ's og noe dubstep
Her har du min chilled-liste, kanskje ikke helt stemning musikk men kan spilles utover slutten på TG. Er drumandbass, veldig rolig og transeaktig musikk. Check it out!
blir mye dubstep,hardstyle osv osv! egentlig alt mulig :P, men for det meste party låter
Begynner med litt enkel dubstep og hardstyle, så når mørket senkes i skipet fyrer jeg nok på noe Stian K, Fly Away(eXeCute) og Sandstorm

Ahh, kjenner stemninga strømme gjennom allerede!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Blir nok endel DotEXE i år, sammen med Stian K og mange andre TG-låter.
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Begynner med litt enkel dubstep og hardstyle, så når mørket senkes i skipet fyrer jeg nok på noe Stian K, Fly Away(eXeCute) og Sandstorm

Ahh, kjenner stemninga strømme gjennom allerede!
Vis hele sitatet...

Ååååh sandstorm, "Minner" mot slutten av tg MÅ man spille Memories! Hva slags anlegg drar folka med seg da ? Skal selv dra med meg et dobbelt XLS-215 anlegg ^^ blir mye god lyd.
▼ ... over et år senere ... ▼
Fortsetter på denne.

Hvilke sjangre høres det på? Jeg vurderer å ta med mine kjære pc-høytalere og spille litt "alternativ" musikk.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hos meg kommer det nok til å gå i mye j-pop (har merkelig nokk hatt skikkelig dilla på det i det siste) har dog headsett, så håper noen andre deler min litt sære smak, og spiller litt slikt på full guffe ^^
Kommer til å dra med 2stk XLS 215, 4x XLS28 og 2stk cls12 med noen kamerater på TG(Rad42). Blir nok en del Basshunter, Oceanlab, K-391, ATB, Blümchen og Paul van Dyk. Sier seg selv at det blir mye trance og chillstep.
Sist endret av FreakAzzPwnerz; 21. mars 2013 kl. 21:55.
Har ett par lister:
spotify:user:hajokken:playlist:1aMQF1bOTodCscqr897rod
spotify:user:stavem93:playlist:3TdnmBeryM6vNfNSNKvNIc
spotify:user:macrofil:playlist:1BjzPuSmsLimOC3Nm3i8aP

Her er et par konkrete forslag:
spotify:track:23062qFelDaObxOPDRkVCq
spotify:track:5EAjCshmGUYJ5Iqcz4H1jU
spotify:track:5ifwcsXw3hWCQKNoGMSOaa
spotify:track:7GL5G29n4eFF09RItmTW0C
spotify:track:7l2Ab24n7sQ7MrayNsBZVf
Sist endret av waf; 21. mars 2013 kl. 22:02.