Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2385
https://www.thevirgwrapsu.com/

Selger supreme klær, men mye er salg og billigere enn andre nettsider, fant heller ikke noe på Internett ang scam.
Ser ikke ut som scam spør du meg. Men det er en Amerikansk side så du må regne med å betale en del i frakt, moms, toll og gebyr. En genser til 500 kr koster da fort det dobbelte.
About Us delen skriver utelukkende om supreme og nevner ikke et ord om "seg selv" som kanskje er litt rart? Kanskje det er scam, kanskje er det ikke, men det virker uansett ikke som en spesielt seriøs nettbutikk.
Ja, siden er ekte. Men det der er ikke ekte klær, det er såkalte AAA Kopier.
Gikk gjennom siden og fant epostadressen "cs5@customercenterhome.com". Telenor sitt nettfilter for skadelige nettsider blokkerer "customercenterhome.com", og et googlesøk på den informasjonen (epost/domene) gir plenty med treff der scam blir nevnt. Ikke bruk kredittkort på den siden, og har du det allerede, så sørg for å få det sperret.
Du får nok det du bestiller, men det er nok ikke ekte. Du kan blant annet sjekke Stockx.com for å få en anelse om hva ekte Supreme faktisk koster. Men hvis du faktisk er ute etter Supreme reps, så anbefaler jeg å kjøpe direkte fra Kina. Ofte slipper du toll og sparer masse penger.
Jeg ble forsøkt scammet for ett år siden. Hadde bestillt noe dritt til 25 spenn bare. Men tingen jeg fikk opplyst av banken er at det blir visst mer og mer vanlig å ha en slik "todelt" scam. Så joda, Du kjøper fra en "legit side", men på den andre siden er den med overlegg blitt gjort så enkel som mulig og hacke lagret privatinfo fra. Var det som skjedde med meg. Kortet ble automatisk sperret og ingen skade skjedd, men det var en tankevekker. Sier ikke at det er det som skjer her, jeg kan minimalt om datasikkerhet, men fikk fortalt at dette ble mer og mer utbredt.