Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 6362
Jeg jobber på et stort kjøpesenter og jeg ser enormt mange mennesker daglig.
Det har blitt hverdagskost å se en nydelig ung blond norsk kvinne med en utlending trille på en barnevogn med 4 halvbrune barn.. Men jeg har enda ikke noen gang sett en norsk mann og en muslimsk kvinne med barnevogn trille forbi.
Jeg som en ung hvit mann begynner å dra den konklusjon at det er både dumt, uansvarlig og direkte farlig å spre genene sine videre med en hvit kvinne slik hele norges fremtid skal omstilles.
Knvinnene i dette landet skriker som aldri før i likestillingensnavn men la meg spørre:
Er det rettferdig at dere skal få hundretusener flere sexpartnere å velge mellom samtidig som oss mannfolk ikke skal kunne røre en eneste muslimsk kvinne for da får vi en kniv i ryggen. Kaller dere dette likestilling?
Siden vi er så ivrige på utrydde det hvite folk her i norden, så vil jeg opplyse om at dersom hvite menn gjør det samme som kvinnene her i landet så kan vi øke hastigheten på utrydding prosessen med ca 100%!
Ønsker dere ikke likestilling?

Jeg sier ikke at jeg har lyst på en muslimsk kvinne. Dette er et prinsipp spørsmål direkte til kvinnene her i landet. Jeg ELSKER norske kvinner! men kvinner vil ALLTID følge alfahannen. Muslimske menn har kvinnene sine i band, oss hvite menn kan ikke røre dem. Samtidig som de har taket på våre egne kvinner. Noe som direkte tilsier at de har balletake på alle oss feige norske menn! Det er muslimske menn som for tiden er alfahannen i norge. Det er de som setter spillereglene og det er vi som lar oss dominere. Hvor er likestillingen kvinner?
Uff så grinete du var. Det du sier angående etnisk norske kvinner med mørkhudede menn er jo faktisk et fint eksempel på likestilling. Alle har rett til å velge egen partner.

Og hvorfor skal det være farlig for deg å spre genene dine med en hvit kvinne? Trodde det var Fatimas knivkyndige fetter du var redd for.

Du kommer med en del påstander her som du bør begrunne bedre. Det med utryddingen av det hvite folk i Norden f.eks.

Tror også du får flere grundige svar fra folket om du ikke framstår så seksuelt frustrert.
Når ble mørkhudet og muslim synonymt? Og hva har det med likestilling å gjøre? Du er redd for at norske kvinner liker innvandrere bedre enn deg slik at du ikke kan ha sex med mange norske kvinner? Jeg skjønner ikke.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Gomper Vis innlegg
Er det rettferdig at dere skal få hundretusener flere sexpartnere å velge mellom samtidig som oss mannfolk ikke skal kunne røre en eneste muslimsk kvinne for da får vi en kniv i ryggen. Kaller dere dette likestilling?
Vis hele sitatet...
Det er jo positivt galt.

Eg er saman med ei som identifiserer seg som muslim. Fleire i omgangskretsen identifiserer seg og som det - og ser seg om etter hankjønn. Om hankjønnet er muslim eller ikkje er i realiteten ikkje på kriterielista, så her er det fordommane dine som slår til.

At du er bitter fordi du er singel er forståeleg, men det er neppe på grunn av innvandring, men heller andre årsaker. Det er ingen menneskerett å vere i eit forhold, og om ingen liker deg nok til det, så... well, sucks to be you.
Jeg ELSKER norske kvinner! men kvinner vil ALLTID følge alfahannen.
Vis hele sitatet...
Du får slutte å sippe på nett og bli litt mer alfa da...
Ser ærlig talt ikke problemet ditt. Du ser hva damene vil ha, men du følger ikke opp med å bli den personen?
Sitat av moret Vis innlegg
Du får slutte å sippe på nett og bli litt mer alfa da...
Ser ærlig talt ikke problemet ditt. Du ser hva damene vil ha, men du følger ikke opp med å bli den personen?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte akkurat det samme.

TS: Om du automatisk anser mørkhudede som alfahanner, er det kun pga hudfargen? Hvis ikke så er det jo bare å bli mer dominant selv.
Eller hva slags løsning ser du etter?

En form for seksuell kjønnskvotering hvor man skal sette grenser for hvor mange par vi kan ha i Norge som ikke har lik nasjonalitet/opphav?

Og hvordan definerer du muslim? MÅ det innebære tildekking?
Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ofte ser norske menn med mørkhudede damer, men det er jo umulig å vite om de er muslimer eller ikke (og hvorfor spiller religion en rolle i det hele tatt?).

Innlegget ditt inneholder noen selvmotsigelser, du spør hvorfor kvinner velger utenlandske menn samtidig som du selv "nesten" konkluderer at det å lage barn med en hvit kvinne vil være dumt?
Er det ikke nettopp det du vil?

Om du absolutt ønsker flere potensielle partnere så finnes det land hvor hvite menn er ettertraktet, så ser ikke helt problemet?

Og en ting til, hvorfor gir du ansvaret til damene for at du selv er feig og lar deg dominere av andre?
Men slapp av, det finnes damer som liker tøffler også.
Sist endret av Cybergasm; 8. desember 2016 kl. 12:27.
Kanskje den "blonde kvinnen" ser noe i den "utlendingen" som gjør at hun ønsker 4 barn med han,du kjenner jo ikke noen av dem personlig.Hva du ser på et stort kjøpe senter er vel ikke nok til og konkludere med at sånn er det i hele Norge.Ikke alle Kvinner går for den stereotypiske alfa hannen det vil jeg påstå er et gammelt og snevert syn uten rot i virkeligheten,noe jeg vil påstå at det du skriver også er.
Som kritthvit, kvinnelig feminist så er det vel meg denne klagen er rettet til. Det virket som du mener det er et likestillingsproblem at jeg kan få meg en mørkhudet og/eller muslimsk mann, mens du ikke kan få deg en mørkhudet/muslimsk dame. Men likestilling handler om like rettigheter, og å få seg kjæreste er ikke en rettighet. Det er noe du får gjennom å te deg på en måte som gjør at folk har lyst til å være kjæresten din.

At (enkelte) muslimske damer i Norge ikke får velge partner fritt og på andre måter har begrenset frihet, er et kjempeviktig likestillingsproblem. For DEM, altså. Ikke for DEG.

Den alfahann-teorien er forresten ganske utdatert og i beste fall meget overforenklet. (For ikke å snakke om raseteori...) Men om du vil ha et tips: Grining over hvor urettferdig det er at du ikke får deg noe er vidt ansett som ganske usexy blant kvinner i alle farger og nyanser.
Sist endret av entropi; 8. desember 2016 kl. 13:10.
Jeg har aldri hatt noe problem med å få meg noe. Det er viderføring av barn jeg snakker om her.
Neste generasjon med hvite blir minoritet i eget land. Norge omstilles med drahjelp fra kvinnene, det er det jeg nevner på.
Så jeg spør om det er dumt å få hvite barn i det nye norge som reiser seg? Alle svarene her er jo bare retta til hvor sur og seksuelt frustrert jeg er så det er tydelig at jeg traff en nerve hos folk lol.. Den som kom en et svar med litt mening her er entropi.
Alfahann teorien var kanskje merkelig valg av ord. Men jeg mener fortsatt at muslimske menn har taket på både norske menn, sine kvinner og norske kvinner.
Gjenta etter meg: kvinner skylder ikke deg seksuelle eller romantiske relasjoner. Det er sånt som skjer av seg selv i livet.
Dette minnet meg litt om en fyr som slengte bemerkninger etter meg da jeg gikk i nettingstrømper. Han ble vel litt opphisset, stakkar.

Du har rett i at det er et kvinnesyn innenfor visse islamske kretser som bør utfordres, men dette ser ut til å gå greit så langt her i Norge. Syns det virker som vi har hatt en veldig fin flyt i integreringen i forhold til Tyskland og England f.eks. Skjønner virkelig ikke hva du får frem her utenom egen frustrasjon. Er ikke sånn at muslimske menn er så folkerike at de har kapret alle damer her i landet akkurat (må humre litt av den tanken), det er det nok du som har et forskrudd syn på ting her.
Sist endret av dazezone; 8. desember 2016 kl. 14:25.
Du må oppklare litt tror jeg... er det muslimer eller mørkhudede du er redd for? Hvor mange av dem tror du egentlig det er i Norge? Hvor har du det fra at hvite blir en minoritet i Norge om en generasjon? Og hvordan skal det hjelpe på det problemet at du velger å ikke få hvite barn?

Forøvrig føler jeg ikke at noen menn "har taket" på meg, det være seg svarte eller brune eller hvite. Kvinner er stort sett tenkende og handlende subjekter i eget kjærlighetsliv, og ikke kveg som følger en alfahann. Kan det tenkes at det er et noe skrudd kvinnesyn som gjør at du ikke finner helt ut av det med likestilte kvinner? Og så er "utlendingene" en hendig syndebukk å skylde på?
Sist endret av entropi; 8. desember 2016 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er Islam jeg er redd for. Ikke hvor mange pigmenter folk har i hudden. Muslimske menn former barna sine selvfølgelig til å bli muslimer. Noe som vil si at vi vil få veldig mange flere muslimer i neste generasjon når våre kvinner blir dems koner og etterhvert også konverterer til islam. Jeg sier ikke at folk ikke skal velge selv hvem de har seg med eller sprer genene videre med.. Herregud jeg står da for frihet. Men varsel lampene for neste generasjon blinker når jeg ser utviklingen i samfunnet.
Sist endret av sparklespark; 8. desember 2016 kl. 14:37.
Men det er jo ikke utviklingen i samfunnet du ser på, det er utviklingen på kjøpesenteret ditt, sett gjennom dine paranoide briller. Kom med noen tall da! Hvor mange muslimer er det i Norge? Hvor mange mørkhudede? Hvor stor prosent av norske kvinner får barn med muslimske menn?
Sist endret av entropi; 8. desember 2016 kl. 14:39.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det er Islam jeg er redd for. Ikke hvor mange pigmenter folk har i hudden. Muslimske menn former barna sine selvfølgelig til å bli muslimer. Noe som vil si at vi vil få veldig mange flere muslimer i neste generasjon når våre kvinner blir dems koner og etterhvert også konverterer til islam. Jeg sier ikke at folk ikke skal velge selv hvem de har seg med eller sprer genene videre med.. Herregud jeg står da for frihet. Men varsel lampene for neste generasjon blinker når jeg ser utviklingen i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Jeg har også hørt snakket om at innen en generasjon eller to vil etniske nordmenn være i undertall. Men det hadde vært fint om du kan komme med noen kilder som støtter påstandene dine?
Det at norske og muslimer blander seg er jo det som er positivt med den norske integreringen. Vi har ikke de nivåene av segrerte miljøer som andre europiske land som har tatt imot flyktninger har. Samtidig så har vi England som har store muslimske samfunn som oppholder Sharia lover og islamske pikeskoler som preker at "en kvinnes plass er i hjemmet for å vaske". Eller Tyskland hvor muslimer gikk rundt i Sharia-"grupper" og hetset homofile. Det tyske rettsystemet vedtok at neida, de skulle jo ha rett til sin ytringsfrihet og litt hetsing kunne ikke være "såå truende", så det ble visst ingen straff.
Sist endret av dazezone; 8. desember 2016 kl. 14:53.
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Jeg har også hørt snakket om at innen en generasjon eller to vil etniske nordmenn være i undertall. Men det hadde vært fint om du kan komme med noen kilder som støtter påstandene dine?
Vis hele sitatet...
Etniske nordmenn ja, men vet du hva som definerer en etnisk norsk person?
Og det du nevner handler også om svensker, dansker, afghanere og kosovoalbanere. Det er ikke slik at 51% av befolkningen vil være like sorte som afrikanere i neste generasjon.

Jeg har selv barn med ei som ikke er "etnisk norsk", hun er svensk. Så jeg er jo også en del av problemet du og TS ser.

Det er klart at lange helnorske aner vil utvaskes slik samfunnet er i dag, og det er jo en naturlig konsekvens av at man ikke behøver å seile i 2 mnd for å komme til ett annet kontinent.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det er Islam jeg er redd for. Ikke hvor mange pigmenter folk har i hudden. Muslimske menn former barna sine selvfølgelig til å bli muslimer. Noe som vil si at vi vil få veldig mange flere muslimer i neste generasjon når våre kvinner blir dems koner og etterhvert også konverterer til islam. Jeg sier ikke at folk ikke skal velge selv hvem de har seg med eller sprer genene videre med.. Herregud jeg står da for frihet. Men varsel lampene for neste generasjon blinker når jeg ser utviklingen i samfunnet.
Vis hele sitatet...
Om du tar deg tid til å bli kjent med noen innvandrer barn så finner du meget raskt ut at andre generasjon er langt mer tilpasset Norske verdier og er langt mer sekulariserte enn sine foreldre, å tredje generasjon enda mer en det igjen. Graden av integrering og tilpasning til norsk levemønster øker med lang botid. Det sier seg selv.

Ironisk nokk så er svaret på alle bekymringene dine bedre integrering. Og den ubegrunna angsten din jobber kun imot nettop det. Enkelte av setningene du skriver som "Våre kvinner blir dems koner..." "Ivrige på å utrydde det hvite folk her i Norden" er setninger som virkelig er vanskelige å lage noe saklig diskusjon ut av... Jeg foreslår at du gir opp denne fiktive rasekampen inni hodet ditt og slapper 100% av. Ingen kommer til å bry seg om dine fremtidige barns hudfarge.

Sist endret av Juicekongen; 8. desember 2016 kl. 15:14.
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Etniske nordmenn ja, men vet du hva som definerer en etnisk norsk person?
Vis hele sitatet...
Definisjonen av "etnisk norsk" er veldig defuse fordi vi ikke kjenner til noen presis definisjon. Har man norskfødt far/norskfødt mor er man per min definisjon etnisk norsk.

Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Jeg har selv barn med ei som ikke er "etnisk norsk", hun er svensk. Så jeg er jo også en del av problemet du og TS ser.
Vis hele sitatet...
Deler jeg problemet til TS fordi jeg etterspør dokumentasjon?
Sist endret av Bruntogblandet; 8. desember 2016 kl. 15:21.
Vet at nynazister også er redd for det at "utlendinger" skal "vanne ut den Norske rase,at Muslimer skal produsere så mye barn at til slutt så er Norge blitt ett Muslimsk land der hvite etniske vikinger som deg er blitt utryddet,det er jo en veldig urealistisk tanke,man burde glede seg over mangfoldet vi har i Norge.Minner meg veldig mye på hvordan mangen så på pakistanerene som begynte komme til norge på 70 tallet,samme visa over og over igjen.
Sist endret av reflect78; 8. desember 2016 kl. 15:33.
Å finne statistikk og presise tall over noe som ikke er hendt enda, er jo praktisk talt umulig. Det relevante som kan utvinnes er bl.a at totalt 16% av Norges befolkning er innvandrere per 1. januar 2016, og at i Oslo er det så mye som 32,5% innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre. Grovt sett hver tredje person du møter i gata, med andre ord. Fra SSB, forøvrig.
Men SSB tar verken hensyn til innvandrere uten innvilget oppholdstillatelse eller hvor mange av de 16% som er Muslimer, som jo er spørsmålet her. På det finner jeg bare artikler som er flere år gamle som peker til at det er rundt 2-4% Muslimer i den Norske befolkning, rundt 100 000 - 200 000 ish. (Her f.eks)

Så, hvis vi regner med at det kom en haug med påståtte Syriske flyktninger hit det siste året, og at det enda er folk som ikke er kartlagt eller fått innvilget asyl, kan vi kanskje synse oss frem til at tallet har steget til tja, 6-7% den dag i dag? Det er ren synsing, men det vitner vel uansett om at du ikke trenger å bekymre deg for at alle de norske kvinnene kommer til å finne seg en Muslim de neste årene?

Tror ikke du burde bekymre deg for å sette barn til livs i Norge hvis det er muslimene du er redd for, med et så lite antall muslimer i forhold til resten burde det heller inspirere deg til å få masse pene hvite kids.
Jeg skal si meg enig i at denne inflasjonen av flyktninger fra alle deler av midtøsten er noe som er verdt å følge med på, spesielt utenfor våre egne landegrenser er dette noe man bør ha et godt øye for. At hendelsene som har foregått i England, Tyskland og til og med Sverige er uønsket i vårt land er jo en selvfølge, og hendelsene det siktes til trenger vel ikke noen kilder engang. Men jeg tror du drar den kjøpesenterteorien din litt vel langt enn så lenge. Form dine egne barn til å kjenne sin kultur og verdiene til landet sitt, så har du gjort mye
Regner med at trådstarter ser på problemet/"problemet" at muslimske menn får skaffe seg norske/nordiske kjærester, mens muslimske kvinner i stor grad blir nektet dette av sine patriarkalske overhoder i familien. Har ikke kilder som støtter dette, men det er mitt inntrykk av hvordan saken er.
Sist endret av Apemannet; 8. desember 2016 kl. 15:46.
Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Definisjonen av "etnisk norsk" er veldig defuse fordi vi ikke kjenner til noen presis definisjon. Har man norskfødt far/norskfødt mor er man per min definisjon etnisk norsk.



Deler jeg problemet til TS fordi jeg etterspør dokumentasjon?
Vis hele sitatet...
Men man kan jo ikke diskutere noe uten en fast definisjon, vet at SSB operer med en definisjon selv om de selv mener det er meningsløst.

Jeg beklager, men ser at jeg leste innlegget ditt litt feil, det så ut som du støttet opp om at etnisk norske blir i mindretall neste generasjon.

Uansett så har TS presisert litt, og om han kun tenker på muslimer så tror jeg vi er laaangt unna av å bli i mindretall med det første.

Men det er ikke til å unngå at forskjellige folkeslag blandes sammen, det som er viktig er at de som kommer hit blir integrert og følger de lover og regler vi selv lever etter.

TS bør lese litt i denne artikkelen
http://www.ssb.no/befolkning/artikle...ir-det-i-norge
Er det virkelig så problematisk at fremtidens verden har en mellomfarge som er litt mørkere enn vår "etniske norske" farge?
Er det ikke egentlig bedre at mørkhudede og lyshudene går sammen og på den måten fjerner forskjellene?

Problemet til TS virker å være sjalusi og frykt for "muslimifisering" og "mørkifisering" (mangel på andre ord) av verden og at kvinnene han vil ha blir snappet opp av muslimske menn fordi han hater muslimer og mørkhudede.
Det kommer mange muslimer til Norge om dagen og de kommer fra et land hvor det å være muslim er normen og det eneste aksepterte. Ved senere generasjoner som noen over her påpeker så kommer de også til å se lyset og forstå at det ikke er noen gud som har skapt verden vi lever i.
Det er selvfølgelig noen som er ekstreme og slik vil det alltid være. Det gjelder for alle synspunkter både religiøse og andre. Flesteparten vil dog følge flokken.

Jo flere svarte/brune menn og kvinner som kommer til Norge, jo fortere får vi fjernet forskjellene.
Cybergasm: Ja, jeg tenker på muslimer som en religion. Det er frykten for at de kommer til å ønske en islamsk stat når de blir mange nok jeg sikter til. Jeg vet at det ikke er til å unngå at forskjellige folkeslag blandes sammen. Når det kommer til integreringen tviler jeg på at et kjapt kurs i norske verdier er så voldsomt effektivt: https://www.youtube.com/watch?v=oKY600o3CXw&t=156s

Alec: Det er ikke sjalusi det går på her, jeg har aldri prøvd meg på en norsk kvinne som ble snappet opp av en utlending.
Slutt å dikt opp historier for å sette meg i en slags nazi bås her. Når jeg ser igjennom tråden skjønner jeg at jeg har vært litt utydelig.
Jeg HATER ikke muslimer og alle mørkhudede fordi jeg er skeptisk til fremtiden i norge når jeg ser hva som skjer i resten av europa.
Jeg blir skeptisk når jeg ser på holdningene til veldig mange muslimer når det kommer til jobb og vestlige verdier.
Sist endret av sparklespark; 8. desember 2016 kl. 16:30.
Frykten din er jo basert på hvite, blonde kvinner som har mellombrune barn med mørke menn. Ikke veldig søkt å tolke det som rasefrykt.

Hvordan vet du at mennene du ser er troende muslimer? Kan du se om de blonde jentene er kristne?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Gomper Vis innlegg
Jeg HATER ikke muslimer og alle mørkhudede fordi jeg er skeptisk til fremtiden i norge når jeg ser hva som skjer i resten av europa.
Jeg blir skeptisk når jeg ser på holdningene til veldig mange muslimer når det kommer til jobb og vestlige verdier.
Vis hele sitatet...
Men nå ER du jo rasistisk og er redd for holdningeneg til noen i én religion.
Og HVA spesifikt er du redd for når du ser blondiner med "mørke menn"?
Skjønner ikke helt hva som er meningen med tråden?

Dumt at det er mulattbarn der ute? Dumt at noen velger seg mørke menn?
Skulle du helst sett at de bare fant seg norske menn ? Er ikke det da litt hyklersk å klage over problemstillingen din i første omgang?

Bunnlinja er jo lett det at det er ikke snakk om høye prosentene som finner seg muslimer eller hva enn du frykter. Men at noen gjør det må jo nesten forventes.
Redpilled alfahann
Det er ikke tilfellet at det kommer like mange kvinnelige og mannlige innvandrere til norge. Jeg har også vansker for å tro at det er akkurat like mange innvandrermenn som innvandrerkvinner som velger seg en norsk kjæreste. Jeg tror ærlig talt ikke på mennesker som sier de tror at det siste er mer normalt enn det første basert på anekdotiske opplevelser. Samtidig har du også en aksept for skillsmisser og seriemonogami i norge som gjør at kvinner "resirkulerer" ressursterke og attraktive menn. Resultatet er at en stor andel menn blir ufrivilig barnløse, og ender med å tilbringe livet sitt alene. Det er en personlig tragedie for de det gjelder.

Selv om sjebnen til disse mennene er en direkte konsekvens av holdningsendringer, innvandringspolitikk og det matematiske faktum at det er flere menn enn kvinner, skal altså mennene gå i seg selv.De har jo tross alt havnet der som følge av egne valg og handlinger. Det samme kan jo strengt tatt sies om andre grupper som narkomane, fattige og spillavhengige uten at venstresiden avfeier dem som grinete sutrekopper som bare kan takke seg selv av den grunn. Menn skal vies så lite sympati sympati som overhode mulig, selv når de mister muligheten til å oppnå noe av det mennesker verdsetter mest som følge av konkret politikk.

Uheldigvis for alle oss andre som faktisk har interesser det er verdt å bry seg om, bør man kanskje ikke avfeie disse mennene helt. Det er ikke nødvendigvis så veldig gunstig å ha et samfunn der store deler av den mannlige befolkningen konstant må konkurrere om kvinner. Forskning som ser på forskjellen mellom polygame samfunn og monogame samfunn viser at polygame samfunn har flere drap, flere voldtekter, flere overfall, flere ran og flere tilfeller av svindell sammenlignet med tilsvarende monogame samfunn. Forklaringen er at unge ugifte menn begår det aller meste av kriminaliteten. Når menn gifter seg bruker de ressurser på å innvistere i egne barn, ikke på å tiltrekke seg kvinner. Det blir umulig for mange, når noen menn har mange koner.

På slutten av 60 tallet gikk de fleste land i Vesten fra å være et monogame til å bli seriemonogame. Den enorme økningen i kriminalitet som oppsto i kjølvannet har blitt forklart med større illegale narkotikamarked, blyforgiftning som følge av blytilsetning i bensin, og en rekke andre faktorer. Det er trolig en del av forklaringen, men det er nok ikke helt far fetched å hevde at endringene i sammensetningen av parforhold har bidratt til utviklingen. Det er for eksempel dokumentert at andelen enslige mødre har økt betraktelig. Barn av enslige mødre er overrepresentert på omtrent alle negative sosiale statistikker og det er derfor ikke helt søkt å tro at dette kan ha ført til mer kriminell adferd. Økningen i antall barnløse og ugifte menn burde også ha en effekt, dersomom hypotesen som forklarer sammfunnsproblemene i polygame samfunn viser seg å stemme.

Når innvandring av unge enslige menn, samt et tabu knyttet til forhold mellom innvandrerjenter og norske gutter, bidrar til å gjøre det enda vanskeligere for norske gutter å finne seg partner, er det en bekymring som man burde ta på allvor. Det er gjerne ikke godt gifte menn som patruljerer gatene i harry hettegensere eller sprenger bygninger i lufta for å straffe kulturmarxister.

Må bare legge til at jeg er et 2 meter høyt, tattovert og bredskuldra beist. Befinner meg for øyeblikket sammen med mitt nubiske harem som synkront stryker meg ømt over det kraftige kjevepartiet mitt. Dere kan alltså drite i å si at jeg ikke har draget på damene!! Dametekket til personen som skriver et innlegg om konsekvensene av en bestemt politikk burde jo kanskje også være ganske irrellevant?
Jeg blir skeptisk når jeg ser på holdningene til veldig mange muslimer når det kommer til jobb og vestlige verdier
Vis hele sitatet...
Hvor mangen muslimer kjenner du da? og hva er det spesifikt de muslimene du kjenner til ikke gjør rett i dine øyne?
Jeg har 2 gode muslimske venner. Han ene har jeg kjent i mer enn 13 år. Han har i alle år jeg har kjent han vært en ordentlig rundbrenner når det kommer til norske damer. Men dersom noen prøver seg på søstrene hans eller noen av hans "søsterfolk" i samfunnet som han kaller for "allejarti" eller noe lignenede. Er det like før han drar opp kniven.. Han hisser seg direkte opp iløpet av et millisekund.
Han prøvde å stoppe en buss fordi han ble så forbanna når han så søstra si sitte i siden av en norsk skolegutt med sekk på ryggen.
Begge 2 vet at jeg er veldig skeptisk til religionen deres
Han ene er i jobb, men ingen av de står for det vestlige økonomiske systemet som vi kjører innerst inne. Jeg har hørt de snakke om de innerste idelogiene sine flere ganger og jeg er ikke fan av det som har blitt presentert. NAV har i alle år jeg har vært i arbeid sendt utlendinger stadig vekk til oss som skal være utplassert. Akkuratt som med nordmenn som blir sendt til oss så er det mye ubrukelige holdninger når det kommer til jobb, men også veldig mye bra. Stort sett så er folk ivrige og arbeidsorienterte. Men det er ingen fellesnevner for muslimer. Det har faktisk vært 3 tilfeller med 3 forskjellige personer som har sagt at "det er en synd å jobbe" for så reise. Å hvordan man vet om en utlending er muslim er enkelt og greit via kommunikasjon. Jeg er hyggelig, imøtekommende og blid mot alle menneskene jeg møter. Men jeg ser problemer med integreringen når jeg ser det er så til de grader store forskjeller i holdningene. Å jeg blir da bekymret for utviklingen og også ja neste generasjon. Å hva slags valg jeg skal ta når det kommer til å spre genene videre. Jeg likte veldig godt hva du skrev bennnern. Du fikk forklart mye av det jeg mener med veldig mye bedre ord en jeg har klart å legge frem.
Sist endret av nso; 9. desember 2016 kl. 02:41.
Så du baserer det du sier basert på en håndfull muslimer,jeg vet om flere enn det som er etniske norske hvite kristne som oppfører seg på samme måte,men sier ikke at alle er sånn for det om.Hadde du reagert like dann om det var snakk om etniske hvite Nordmenn?
Det er ikke lenge siden det sprengte og det ble utvekslet skudd over alt rundt oss. Angrepet på cafeer, konsertlokalet Bataclan og fotballstadion i Paris. Bombingen på flyplassen Zaventem i Brussel. Han som tok seg inn i kulturhuset Krudttønden i København å skjøt vilt rundt seg. Husker du Charlie Hedbo saken i 2015? Trenger jeg å nevne fler? Det har ikke vært så mye dritt i europa siden andre verdenskrig. Jeg liker ikke utviklingen. Mine meninger om å være skeptisk til islam er basert på egne erfaringer i livet, nyheter (ikke bare dagbladet lol) historer fra kompisers erfaringer, at jeg har lest litt for mange sitater fra koranen jeg direkte føler meg støtt av som den "vanntro" personen jeg er. Men helt teoretisk reflect78: syntes du det er rettferdig at kvinnene i norge har flere hundre tusener av potensielle sex partnere (evt fedre til deres barn) å velge mellom enn det mannfolket har? Jeg syntes dette er et viktig spørsmål
Så kan dere gneldre om hvor rassist jeg er og hvor uattraktiv jeg er. Men når jeg har luftet denne saken med kompiser face to face så er det facsinerende hvor forkjell det er på svarene jeg mottar iforhold til det som viser seg her. Men folk vil rett og slett ikke touche det spørsmålet. Akkuratt som når 3000 muslimske ekstremister protesterte i london mot Charlie tegningene og forsvarte terror handlingene i paris. Mange spørsmål dukket opp men det endte med å se en annen vei. Jeg ser at jeg har formullert meg rart og uoversiktelig i første post. Jeg vet godt at det er mye spill for galleriet og styggdom med kristendommen gjennom århundrer. Men det er da lenge siden folk startet å grille kristendommen? Det meste har blitt konfrontert, vi i vesten har vel aldri spart på kruttet når det kommer til å konfrontere kristendommen (ihvertfall ikke på mange år). Men islam skal ikke kritiseres.. Nei jeg er ikke kristen
Sitat av bennnern Vis innlegg
Selv om sjebnen til disse mennene er en direkte konsekvens av holdningsendringer, innvandringspolitikk og det matematiske faktum at det er flere menn enn kvinner, skal altså mennene gå i seg selv.De har jo tross alt havnet der som følge av egne valg og handlinger.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke denne helt. Skal vi slutte å gi menn asyl i sympati med kjæresteløse nordmenn? Er manglende partner blant norske menn et så stort og utbredt problem at det forsvarer å avslå folks legitime asylsøknader, eller er det bare arbeidsinnvandring som skal stoppes? Og i hvor stor grad mener du et slik tiltak vil hjelpe? Er partnerløse menn et mye større problem enn partnerløse kvinner? Andelen menn i befolkningen er tross alt ikke mer enn 50,35%.

Sitat av bennnern Vis innlegg
På slutten av 60 tallet gikk de fleste land i Vesten fra å være et monogame til å bli seriemonogame. Den enorme økningen i kriminalitet som oppsto i kjølvannet har blitt forklart med større illegale narkotikamarked, blyforgiftning som følge av blytilsetning i bensin, og en rekke andre faktorer.
Vis hele sitatet...
Det var en økning i enkelte former for kriminalitet fra slutten av sekstitallet og noen tiår fremover, men for å sette det litt i perspektiv, så er dette hvordan en typisk kriminalitetsstatistikk ser ut:



Og siden giftemålsraten stadig synker og skilsmisseraten stadig øker, hvorfor fortsetter ikke kriminaliteten å øke i samme takt, men tvert imot er jevnt synkende?


Sitat av Gomper Vis innlegg
Men jeg ser problemer med integreringen når jeg ser det er så til de grader store forskjeller i holdningene. Å jeg blir da bekymret for utviklingen og også ja neste generasjon. Å hva slags valg jeg skal ta når det kommer til å spre genene videre.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer ikke å se sammenhengen. Du er redd for spredningen av en ideologi. Hva har det med dine potensielle barns nivå av pigmenter i huden å gjøre? På hvilken måte vil det være et problem om dine barn er hvite? Og hvite menn med asiatiske koner er vel ikke akkurat et uhørt fenomen det heller? Mens Hadia Tajik i hvert fall frem til nå helt nylig har hatt en etnisk norsk ektemann, hvis det først er anekdoter vi skal basere dette på.
Det er ikke lenge siden det sprengte og det ble utvekslet skudd over alt rundt oss. Angrepet på cafeer, konsertlokalet Bataclan og fotballstadion i Paris. Bombingen på flyplassen Zaventem i Brussel. Han som tok seg inn i kulturhuset Krudttønden i København å skjøt vilt rundt seg. Husker du Charlie Hedbo saken i 2015? Trenger jeg å nevne fler? Det har ikke vært så mye dritt i europa siden andre verdenskrig
Vis hele sitatet...
Det var snakk om ekstreme muslimer som på ingen måte kan representere den vanlige muslim,og plassere alle i verdens største religion i samme ordelag som et par 100 ekstreme blir feil,blir jo veldig feil og si basert på de eksemplene dine at det aldri har vært verre i europa enn siden 1945,da det bodde masse muslimer i Europa før terroren begynte,så du mener at siden 1945 har ingen drept så mangen som det muslimer har gjort i europa siden 1945? 15 September 1958 Paris utført av FLN,5 til 6 september 1972 München Svart September,17 Mai 1973 Milan,22 July 2011, jeg kan nevne flere der det var ikke muslimer i Europa som brukte eksplosiver skjøt rundt seg og tok gisler som ble henrettet.

at jeg har lest litt for mange sitater fra koranen
Vis hele sitatet...
Har du lest bibelen så står det mye rart der også som voldtekt incest drap osv veldig få kristne leser bibelen bokstavelig talt som muslimer flest ikke leser koranen bokstavelig,og de som gjør det på begge sider kaller vi ekstreme,og de er det ikke så mangen av som det er av de som ikke gjør det.

syntes du det er rettferdig at kvinnene i norge har flere hundre tusener av potensielle sex partnere (evt fedre til deres barn) å velge mellom enn det mannfolket har? Jeg syntes dette er et viktig spørsmål
Vis hele sitatet...
Har ikke menn nok og velge mellom i Norge da? har aldri opplevd det som et problem eller noe jeg har ofret en tanke på.

Så kan dere gneldre om hvor rassist jeg er og hvor uattraktiv jeg er.
Vis hele sitatet...
Hva synes du selv definerer en rasist da? Hvordan du ser ut har ikke noe med saken og er vel ikke noen som har brakt opp ditt utseende eller mangel på et.

Akkuratt som når 3000 muslimske ekstremister protesterte i london mot Charlie tegningene og forsvarte terror handlingene i paris
Vis hele sitatet...
Ja det kalles ytringsfrihet akkurat som at du kan kritisere muslimer

Er selv ateist men det blir feil og si at alle muslimer er sånn og sånn,blir som og si at alle kristne er pedofile forde noen i den katolske kirken forgrep seg på små barn i flere 10 år
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det er ikke lenge siden det sprengte og det ble utvekslet skudd over alt rundt oss. Angrepet på cafeer, konsertlokalet Bataclan og fotballstadion i Paris. Bombingen på flyplassen Zaventem i Brussel.
Vis hele sitatet...
Nei, og det er heller ikkje så mange år sidan ein kvit kristen nordmann gjorde noko liknande. Eg er for å stoppe ekstremistar, men eg er ikkje heilt sikker på om å så massivt skjære alle over ein kam som det du gjer er spesielt effektivt. Dei fleste muslimer veit ikkje du at er muslimer - for dei tar seg gjerne ein øl, og går utan hijab. Dei du legg merke til er dei mest konservative.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det har ikke vært så mye dritt i europa siden andre verdenskrig. Jeg liker ikke utviklingen.
Vis hele sitatet...
Irske separatister og spanske seperatister, gresk junta, spansk diktator, jugoslavisk diktator, Stalin, Rote Arme Fraktion... påstanden din er historielaus og neppe sann. Det har derimot vore relativt stille i ein kort periode i Europa, som følgje av at separatistbevegelsane har redusert aktivitet.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Mine meninger om å være skeptisk til islam er basert på egne erfaringer i livet, nyheter (ikke bare dagbladet lol) historer fra kompisers erfaringer, at jeg har lest litt for mange sitater fra koranen jeg direkte føler meg støtt av som den "vanntro" personen jeg er.
Vis hele sitatet...
Eg har ei tilsvarande haldning til dei meir bokstavelege bibelmiljøa og. Men eg trur ikkje svaret er å forby dei, men heller jobbe for integrering av dei i samfunnet.

Sitat av Gomper Vis innlegg
Så kan dere gneldre om hvor rassist jeg er og hvor uattraktiv jeg er. Men når jeg har luftet denne saken med kompiser face to face så er det facsinerende hvor forkjell det er på svarene jeg mottar iforhold til det som viser seg her.
Vis hele sitatet...
Ekkokammer er ein høgst reell effekt, og du ville nok fått fundamentalt forskjellige svar om du lufta det hos Pegida og for å sei det slik. Men kva det har med saka å gjer veit eg ikkje.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Men folk vil rett og slett ikke touche det spørsmålet. Akkuratt som når 3000 muslimske ekstremister protesterte i london mot Charlie tegningene og forsvarte terror handlingene i paris.
Vis hele sitatet...
Stråmann. Fleire har svart deg på sakleg vis, og svara dine er er stortsett tendensiøse og metadiskusjon - som her.
Sist endret av vidarlo; 8. desember 2016 kl. 20:02.
TS var litt fordomsfull og harsk i kantene her, det har han fått respons på nå. Personlig vil jeg påstå at utenlandske kvinner er mindre populære enn etniske Norske kvinner. Er ikke uvanlig at de mennene som sliter med å finne kjæreste ender opp med ei utenlandsk.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
og om ingen liker deg nok til det, så... well, sucks to be you.
Vis hele sitatet...
Referer til staben 3. løfte; Spydighet.
Sitat av Gomper Vis innlegg
. Men det er da lenge siden folk startet å grille kristendommen? Det meste har blitt konfrontert, vi i vesten har vel aldri spart på kruttet når det kommer til å konfrontere kristendommen (ihvertfall ikke på mange år). Men islam skal ikke kritiseres.. Nei jeg er ikke kristen
Vis hele sitatet...
At islam bør være objekt for samfunnskritikk på lik linje med kristendommen er jeg hjertens enig i! Men det er jo noe ganske annet enn å være redd for blandingsekteskap og den hvite rasens tilbakegang. Om noe så lover det vel godt for moderniseringen av islam at muslimer gifter seg med kristne og ateistiske nordmenn. At du drar kortet om at det ikke er damer igjen til den stakkars hvite mannen er med respekt å melde bak mål, og setter deg i bås med en helt spesiell type patetiske tullinger som vaker rundt i kommentarfeltene.
Sitat av Gomper Vis innlegg
Det er Islam jeg er redd for. Ikke hvor mange pigmenter folk har i hudden. Muslimske menn former barna sine selvfølgelig til å bli muslimer. Noe som vil si at vi vil få veldig mange flere muslimer i neste generasjon når våre kvinner blir dems koner og etterhvert også konverterer til islam. Jeg sier ikke at folk ikke skal velge selv hvem de har seg med eller sprer genene videre med.. Herregud jeg står da for frihet. Men varsel lampene for neste generasjon blinker når jeg ser utviklingen i samfunnet.
Vis hele sitatet...

Våre kvinner sier du? Hvems kvinner spør da jeg? Blir ikke dette litt som oppe i nord der vernepliktige havnet i slåsskamp med lokale bygdegutter fordi de lokale mente vernepliktige "stjeler damene dems".

Like lite som damene i nordnorge tilhører nord-norske gutter/menn, like lite tilhører norske damer norske menn.

Norske kvinner må da få velge partner helt uten at du skal dra fram en religiøs problemstilling, problematisere rundt hudfarge og etnisitet og dra konklusjoner fra "hva du ser på kjøpesenter". Du har ikke belegg for å danne slike meninger. Matematisk er det langt flere norske hvite kvinner som får norske barn som blir innført i statskirken.

Jeg har såpass tillit til individet at jeg regner med at kvinner som lever i et forhold der det er forskjellige religioner, etnisitet osv. forteller sine barn både om koranen og bibelen eller hva de nå bruker som "lærebok", samme går for kultur og verdier - pluss at når barna blir eldre så tar de helt egne valg uavhengig av hva foreldrene mener og tror.

Vi er individer ts, ikke en grå homogen masse.

Sitat av Bruntogblandet Vis innlegg
Definisjonen av "etnisk norsk" er veldig defuse fordi vi ikke kjenner til noen presis definisjon. Har man norskfødt far/norskfødt mor er man per min definisjon etnisk norsk.
Vis hele sitatet...

Hva med de som har en norsk og en samisk foreldre? Eller en svensk og en kvensk? Er de ikke norsk da?

Og hvorfor skal vi ha strenge definisjoner på hva som er å være norsk?
Sist endret av frtoretang; 8. desember 2016 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Redpilled alfahann
Sitat av Provo Vis innlegg
Jeg skjønner ikke denne helt. Skal vi slutte å gi menn asyl i sympati med kjæresteløse nordmenn?
Vis hele sitatet...
Dersom de negative konssekvensene av invandringspolitikken som føres er større enn de positive burde politikken legges om. I innlegget beskrev jeg potensielle konsekvenser av å ha en stor andel barnløse single menn i befolkningen som kan gjøre at de negative konsekvensene blir større. Det finnes jo dessuten andre tiltak for å begrense innvandring enn avslag på legitime asylsøknader.

Sitat av Provo Vis innlegg
Og i hvor stor grad mener du et slik tiltak vil hjelpe?
Vis hele sitatet...
Jeg tror man reduserer sannsynligheten for langvarige kulturelle, etniske, og religiøse spenninger til null dersom man begrenser innvandring fra ikkevestlige land drastisk. En situasjon der en betydelig andel av den mannlige befolkningen ikke finner seg partnere øker sannsynligheten for at spenninger oppstår.

Sitat av Provo Vis innlegg
Er partnerløse menn et mye større problem enn partnerløse kvinner?Andelen menn i befolkningen er tross alt ikke mer enn 50,35%.
Vis hele sitatet...
Når partnerløse menn begår betydelig mer kriminalitet enn omtrent alle andre grupper er det et større problem enn partnerløse kvinner på et samfunnsmessig plan.

På et personlig plan tror jeg også det er ett større problem for menn å ikke finne seg partner enn kvinner. I det minste i moderne velferdstater som Norge der kvinner ikke havner i økonomisk uføre av å ikke ha partner. For det første vil partnerløse kvinner i langt større grad ha tilgang til sexualpartnere. For det andre vil partnerløse kvinner i større grad ha mulighet til å skaffe seg barn. Barnløshet i samfundet har økt betydelig mer blant menn enn det har blandt kvinner. Selv om like mange kvinner som menn svarer at de vil ha barn nå som før. Det kan selvsagt skyldes flere faktorer, men jeg kan ikke se at det er helt søkt å hevde en økt aksept for skillsmisser, som gjør det mulig for kvinner å bytte på de samme ressursterke partnerne, bidrar til at flere menn ender opp uten barn.

Om kjønnsfordelingen i norge i dag er et stort problem har jeg vansker for å si noe om. Jeg synes derimot det er ganske åpenbart at det kan bli et problem om innvandring blir for høy. Mot slutten av 2015 hevdet blandt annet Hans Rosling at Sverige ville ha en like skjev kjønnsfordeling som kina, i enkelte aldersgrupper, dersom invandringen de hadde på det tidspunktet hadde fortsatt i fire måneder. Nå gjorde det ikke det, men det er ikke vanskelig å se for seg at 120 gutter for 100 jenter kan ha en negative konsekvenser både på ett personlig og samfunnsmessig plan. Innvandringen til Sverige ble forresten ikke begrenset ved hjelp av avslag på legitime asylsøknader så vidt jeg vet.


Sitat av Provo Vis innlegg
Det var en økning i enkelte former for kriminalitet fra slutten av sekstitallet og noen tiår fremover, men for å sette det litt i perspektiv, så er dette hvordan en typisk kriminalitetsstatistikk ser ut:

Vis hele sitatet...
Ja, verden er generelt bedre enn noen gang. Det er ikke et argument for å føre en politikk som fører til mer kriminalitet enn nødvendig.
Sitat av Provo Vis innlegg
Og siden giftemålsraten stadig synker og skilsmisseraten stadig øker, hvorfor fortsetter ikke kriminaliteten å øke i samme takt, men tvert imot er jevnt synkende?
Vis hele sitatet...
Jeg har jo ikke sagt at giftemålsraten er det eneste som påvirker kriminalitetsraten. Jeg nevnte til og med flere alternative forklaringer på kriminalitetsøkningen på slutten av 60 tallet.

At kriminaliteten har sunket noe etter den værste økningen tror jeg kan skyldes en aldrende befolkning, bedre velferdstilbud, nye underholdningstilbud, forbud mot bruk av bly i bensinbiler, mindre grad av æreskultur, holdningsendringer osv. Den er allikevel et stykke unna statistikken fra 50 tallet, noe jeg tror kan skyldes endret familiestruktur og innvandring.

En politikk må ikke forandre hele trenden i kriminalstatstikken for at man skal kunne si at den fører til mer kriminalitet. Det holder at den fører til kriminalitet som ikke hadde intruffet dersom poltikken ikke hadde blitt ført.
Sist endret av bennnern; 8. desember 2016 kl. 22:13. Grunn: quote feil
I innlegget beskrev jeg potensielle konsekvenser av å ha en stor andel barnløse single menn i befolkningen som kan gjøre at de negative konsekvensene blir større
Vis hele sitatet...
Hvor mangen sånn cirka barnløse single menn som ikke selv har valgt dette finnes det i Norge i dag da? er det et problem vi har i Norge i dag?

Jeg tror man reduserer sannsynligheten for langvarige kulturelle, etniske, og religiøse spenninger til null dersom man begrenser innvandring fra ikkevestlige land drastisk. En situasjon der en betydelig andel av den mannlige befolkningen ikke finner seg partnere øker sannsynligheten for at spenninger oppstår.
Vis hele sitatet...
så om bare Norge landet oppi stein røysen stenger for all innvandring så vil Norge bli fri for spenninger og alt vil bare bli bra? hva med indre spenninger?

Når partnerløse menn begår betydelig mer kriminalitet enn omtrent alle andre grupper er det et større problem enn partnerløse kvinner på et samfunnsmessig plan.
Vis hele sitatet...
Kan du vise meg en statistikk som viser at kvinner uansett hvor og når har begått mere kriminalitet enn menn?

På et personlig plan tror jeg også det er ett større problem for menn å ikke finne seg partner enn kvinner. I det minste i moderne velferdstater som Norge der kvinner ikke havner i økonomisk uføre av å ikke ha partner. For det første vil partnerløse kvinner i langt større grad ha tilgang til sexualpartnere. For det andre vil partnerløse kvinner i større grad ha mulighet til å skaffe seg barn. Barnløshet i samfundet har økt betydelig mer blant menn enn det har blandt kvinner. Selv om like mange kvinner som menn svarer at de vil ha barn nå som før. Det kan selvsagt skyldes flere faktorer, men jeg kan ikke se at det er helt søkt å hevde en økt aksept for skillsmisser, som gjør det mulig for kvinner å bytte på de samme ressursterke partnerne, bidrar til at flere menn ender opp uten barn.
Vis hele sitatet...
Her drar du bare frem masse greier som ikke henger sammen med den virkeligheten jeg ser,skremmende egentlig hvilket syn du har på kvinner.
men det er ikke vanskelig å se for seg at 120 gutter for 100 jenter kan ha en negative konsekvenser både på ett personlig og samfunnsmessig plan
Vis hele sitatet...
så samfunnet burde sørge for at det er nok damer ved og nekte folk fra ikke vestlige land inngang sånn at det ble nok damer til alle?
Den er allikevel et stykke unna statistikken fra 50 tallet
Vis hele sitatet...
så det du ønsker deg er et samfunn der mannen regjerer og sjefer over konen sin,hun tar seg av barna og deg og du er liksom kongen i hjemmet? si meg hva synes du om at kvinner har like rettigheter som menn og at kvinner i dag er i full jobb er det sånn det skal være synes du,eller vil du ha 50 talls tanke gang tilbake ?
Jeg har fått barn med en iransk kvinne. Hun (og de fleste iranere i Norge) er riktignok ikke muslimer, men jeg er altså eksempelet på at dette går heeeeeeeelt fint.

Vi har fått en søt jente. Hun er litt hvit, litt brun, halvpart viking, halvpart persisk - og helt fantastisk

Ref. "våre kvinner", så mener jeg det er å undervurdere kvinner. For det første er de ikke dine eller mine, de er selvstendige individer - og like som oss menn. For det andre får hvem som helst rote med hvem de vil, uten at du eller jeg skal blande oss opp i dette. Jeg sier ikke dette for å være en "white knight on the internet", men fordi det er rasjonelt folkevett.
ArbeidsledigProletar
Nei, det blir for snålt. Skal vi "skjerme" norske damer for å beskytte "reviret" til norske menn eller?

At "vi" hvite menn ikke får oss muslimske damer som argument for å slippe inn færre innvandrere? Kom igjen nå! Jeg skjønner nesten ikke an at det er en ekte problemstilling.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Jeg sitter som et spørsmålstegn til en del av det TS skriver her, men credz for å stå for egne meninger. Ikke bøy deg for noen.

"men kvinner vil ALLTID følge alfahannen."
Vis hele sitatet...
Det er 100% korrekt i alle situasjoner. Men at det har med hudfarge å gjøre tviler det jeg på da. Nå drar jeg nesten alle Nordmenn over èn kam; Nordmenn flest er absolutt ingen Alfahanner. Folk fra andre land er rett og slett tøffere enn oss og jeg har besøkt mange land i mitt liv til å gjøre meg opp den meningen.
Vil man ha et mer harmonisk og flerkulturelt samfunn trenger man ikke dra lenger enn til Danmark.

Alfahann-teorien er absolutt IKKE utdatert, Entropi. Jeg tror feminisme bidrar til akkurat det TS tar opp og antifeminist er jeg langt ifra.

Når det gjelder innvandring og alt det som følger med så gidder jeg ikke late som om alt er problemfritt. Det er ikke problemfritt at store medier bevisst skjuler problematikken eller "sensurer" etnisitet.

Sitat frieord.no: – "Vi ønsker en mer åpen debatt hvor alle parter får delta og bli behandlet med likeverd og respekt."

Mind control/hjernevasking er reelt. Er personlig en stor motstander av rasisme - men jeg gidder ikke late som om alt er bra med innvandring selvom det har fler goder enn baksider.

Opptil flere brukere på freak trenger en ""
Sist endret av SkinnyPIMP; 8. desember 2016 kl. 23:30.
Alfahann-teorien er absolutt IKKE utdatert
Vis hele sitatet...
kan du vise til nyere forskning som viser at det er tilfelle? for all fornuft tilsier at det er bare tull

Når det gjelder innvandring og alt det som følger med så gidder jeg ikke late som om alt er problemfritt. Det er ikke problemfritt at store medier bevisst skjuler problematikken eller "sensurer" etnisitet
Vis hele sitatet...
vil påstå det motsatte er tilfelle da tabloid aviser ofte har en tendens til og legge vekt på etnisitet når det gjelder mennesker med alt annet enn hvit hud kristen og viking dette for de det selger mere aviser så kan mangen mennesker si at ja der ser du de utlendingene som er problemet man blir matet sitt eget hat og det blir en virkelighet for noen desverre
Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg

Det er 100% korrekt i alle situasjoner. Men at det har med hudfarge å gjøre tviler det jeg på da. Nå drar jeg nesten alle Nordmenn over èn kam; Nordmenn flest er absolutt ingen Alfahanner. Folk fra andre land er rett og slett tøffere enn oss og jeg har besøkt mange land i mitt liv til å gjøre meg opp den meningen.
Vil man ha et mer harmonisk og flerkulturelt samfunn trenger man ikke dra lenger enn til Danmark.

Alfahann-teorien er absolutt IKKE utdatert, Entropi. Jeg tror feminisme bidrar til akkurat det TS tar opp og antifeminist er jeg langt ifra.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg er nå tilfeldigvis kvinne da, så jeg tror jeg har noe innsikt i akkurat dette. At alle kvinner følger en bestemt kategori menn 100% i alle situasjoner er feil. At det lønner seg å være alfahann kan kanskje ha noe for seg hvis du definerer alfahann veldig vidt. Min alfahann er verken dominerende, brautende eller kontrollerende. Han er en sånn folk hører på fordi han har noe å si, ikke fordi han brøler høyest og dunker seg på brystkassa. Andre kvinner har sikkert andre kriterier. Men selvtillit tror jeg er tiltrekkende for de fleste, og det tror jeg faktisk går begge veier. Det er mitt inntrykk i alle fall. Så å ta den der offerrollen om at det er så synd på hvite menn som taper kampen om damene, og så attpåtil sutre om at det er urettferdig - som om vi skylder dere å la dere slippe til.. det er kontraproduktivt. Det er pinlig. Seriøst, bare slutt med det.

Sitat av SkinnyPIMP Vis innlegg

Når det gjelder innvandring og alt det som følger med så gidder jeg ikke late som om alt er problemfritt. Det er ikke problemfritt at store medier bevisst skjuler problematikken eller "sensurer" etnisitet.

Sitat frieord.no: – "Vi ønsker en mer åpen debatt hvor alle parter får delta og bli behandlet med likeverd og respekt."

Mind control/hjernevasking er reelt. Er personlig en stor motstander av rasisme - men jeg gidder ikke late som om alt er bra med innvandring selvom det har fler goder enn baksider.

Opptil flere brukere på freak trenger en ""
Vis hele sitatet...
Det er vel ingen som tror at innvandring er uten problemer. Men lysebrune barn er virkelig ikke et av dem.

Forøvrig: you lost me at "Frie ord"...
Sist endret av entropi; 9. desember 2016 kl. 00:02.
Jeg har ikke ment at alfahannen har noe med hudfarge å gjøre. Tanken var at når muslimske menn lager oppstyr dersom sin "søster" og en etnisk nordmann har kontakt. Samtidig som oss menn ikke lager oppstyr når etniske kvinner finner seg muslimske menn (NEI det er selvfølgelig ikke noe vi bør gjøre) så derfor har de balletaket på både oss og kvinnene. Det hele var mer et teit og dårlig formulert likestillingsspørsmål ang antall kvinner iforhold til menn. Har nå fått mange gode svar her. Innlegget tok skremmende mer av enn jeg trudde. Nå har jeg til og med fått melding på mobilen fra et ukjent nummer som "vet hvem jeg er og som ikke likte innlegget mitt på freak". Så nå begynner det hele å bli igrunn meget ubehagelig Jeg ser ingen sted hvor jeg kan slette tråd, innleggene mine eller hele profilen i innstillingene. Men har sendt melding til crew. Beklager for en dum tråd og jeg beklager hvis jeg har støtt noen og deres partnere med denne tråden. Håper admin fjerner tråden snarest.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Entropi: Å være en Alfahann er det motsatte av å være 'dominerende, brautende eller kontrollerende'. Hvorfor drar du opp sånne ord uten grunn for det?

Måten du fremstiller menn på er skummelt. Hvorfor så fiendtlig uten å bidra til en konstruktiv diskusjon? Har jeg tatt stilling til om at det ting bør være sånn?

Jeg har ikke prata om en kamp om damene i det hele tatt. Det er et ikke-problem for en mann som meg selv. Og det er pinlig at du skriver på en nedlatende måte til meg akkurat som om det er et effektivt virkemiddel i noen som helst debatt.

Hva er galt med frie ord? Leser sjeldent der, er bare genuint nyskjerrig på hva du mener.
TS omtaler muslimske menn som alfahanner, skriver at de holder damene sine "i bånd" og at de dominerer over norske menn. Denne adferden har altså gitt dem "grep" om norske damer. Hvis det er dette som beskriver en alfahann, er jeg uenig i at det er drømmemannen for enhver norsk kvinne. Det er på ingen måte meg som fremstiller menn slik, hverken muslimske eller norske. Jeg kjenner vel egentlig ingen slike menn.

Når det gjelder kampen om damene så er det jo det denne tråden handler om. At muslimer/mørkhudete har kapret de hvite kvinnene samtidig som de holder på sine egne kvinner, og at det dermed ikke er kvinner nok til nordmenn. Og at dette er et likestillingsproblem.

TS: Trist og skremmende at du får slike meldinger.
Sist endret av entropi; 9. desember 2016 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.