Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 882
Vil veldig gjerne ha mailkontaktene mine som en backup i notepad. Finnes det en lett måte å gjøre dette på?
Det skal være en ganske tydelig funksjon for dette under "Kontakter-> Eksporter kontakter.."
Tror det blir lagret i txt eller xls-format, er bare å åpne fila med notepad om du evt skal kopiere alle adressene i lista
Enkleste måte? Er vel å merke alle kontaktene i Outlook og lagre dem som txt fil
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Det skal være en ganske tydelig funksjon for dette under "Kontakter-> Eksporter kontakter.."
Tror det blir lagret i txt eller xls-format, er bare å åpne fila med notepad om du evt skal kopiere alle adressene i lista
Vis hele sitatet...
Den blir lagret som .csv, og det ser ganske rotete ut om jeg åpner i notepad. Vil kun ha en liste med alle mailene, ikke alt det andre som følger med

Sitat av jpano Vis innlegg
Enkleste måte? Er vel å merke alle kontaktene i Outlook og lagre dem som txt fil
Vis hele sitatet...
Jo, men da må jeg laste ned outlook og styre med det.
Jeg synes det er lettest å redigere .csv filer i et regneark. Bare importer .csv fila og velg semikolon som skilletegn, og så er det hele mer oversiktlig. Har du ikke excel kan du bruke google docs.
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Jeg synes det er lettest å redigere .csv filer i et regneark. Bare importer .csv fila og velg semikolon som skilletegn, og så er det hele mer oversiktlig. Har du ikke excel kan du bruke google docs.
Vis hele sitatet...
Prøvde det nå, men når jeg importerer .csv fila så står jo mailene dobbelt opp, navn, statuser osv osv. Går det ikke ann å få alt på en enkel liste nedover med kun mailadressen?