Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 15839
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
søk på "aleksanderhal" istedenfor. Tror det var søkeordet jeg brukte
Vis hele sitatet...
Med X
[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sånn! Da har vi 35 plasser så sentralt i skipet som mulig Om kort tid vil det være tett i tett rundt oss, så det er ikke sikkert det blir mulighet til å dytte inn fler.

Selve plassen som vises her har ingenting å si! Dette er bare for å få satt oss på riktig sted fortest mulig! Når mitt seatmap kommer er det det som teller. Skulle du vært på rekka, men du ikke finner nicket ditt her, dobbeltskjekk GE og evt. sett meg som seater og send PM og håp på det beste.
Nesten bare nye fjes siden ifjor...
(Fritt for å sitte med vangsfreaken)

Virker som det, ja. Jeg skal ikke i dag
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Nesten bare nye fjes siden ifjor...
Vis hele sitatet...
Så det selv, synd
Vi som hadde det så koselig ifjor, med sang natten lang
eg er vist plassert på freak rekka alikavell
Sitat av Echuz Vis innlegg
Sånn! Da har vi 35 plasser så sentralt i skipet som mulig Om kort tid vil det være tett i tett rundt oss, så det er ikke sikkert det blir mulighet til å dytte inn fler.

Selve plassen som vises her har ingenting å si! Dette er bare for å få satt oss på riktig sted fortest mulig! Når mitt seatmap kommer er det det som teller. Skulle du vært på rekka, men du ikke finner nicket ditt her, dobbeltskjekk GE og evt. sett meg som seater og send PM og håp på det beste.
Vis hele sitatet...

er det son plasseringene blir?
Sitat av norcogamer Vis innlegg
er det son plasseringene blir?
Vis hele sitatet...
Sitat av Echuz Vis innlegg
Sånn! Da har vi 35 plasser så sentralt i skipet som mulig Om kort tid vil det være tett i tett rundt oss, så det er ikke sikkert det blir mulighet til å dytte inn fler.

Selve plassen som vises her har ingenting å si! Dette er bare for å få satt oss på riktig sted fortest mulig! Når mitt seatmap kommer er det det som teller. Skulle du vært på rekka, men du ikke finner nicket ditt her, dobbeltskjekk GE og evt. sett meg som seater og send PM og håp på det beste.
Vis hele sitatet...
[COLOR="Silver"](titegn)[/COLOR]
Begynt og bli ferdig med seatmapet ditt Echuz?