Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2212
Jeg går rett på sak. Har hørt om "folk" som har opplevd at de bare mister helt fokus, er som alt blir svart og du hører ingenting og så våkner man igjen. i realiteten har dem bare overtura og enten hakka tenner når det har skjedd eller bare plutselig sett ett helt annet sted og vært helt borte. samtidig som dette foregår kommer det en elektronisk lyd som kan minne veldig om lyden av lynpokemon som angrep, fra gode gamle gameboy color rød, blå og gul.
det kan føles litt ut som en blackout/timeglitch. Kan dette muligens høres ut som en mild form for psykose?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
har aldri tatt noen overdose av MDMA, så jeg sier ingenting for sikkert.
det er dog ikke umulig at tidsperspektiv blir endret, spesielt ved større doser.

har likevel ikke hørt om noen som har fått blackout av MDMA.

lynene du beskriver kan være relatert til serotoninutløsning i hjernen, det er flere typer psykedelika som har samme effekt/bivirkning.
Lenge siden jeg har opplevd "lynene" nå, men da jeg startet med ecstasy merket jeg det godt i noen dager etter vi hadde vært utpå skikkelig. Ang. det å miste fokus har jeg hatt de aller sykeste hallusinasjonene etter å ha spist alt for mye mdma. Bokstavelig talt sett store skybyer svevende over Oslofjorden med drager flyvende rundt. Disse gangene har jeg også pratet med folk som ikke har vært der og generelt levd halvveis i min egen verden. Tok meg selv i å plutselig stå og prate med folk jeg ikke kunne huske at jeg hadde gått bort til. Jeg tror ikke det går på psykose, men mer at man overdoserer. Noen er også mer sensitive enn andre.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har opplevd noe lignende når jeg og en kompis dro en god del linjer med veldig bra MDMA og noen helt sinnsyke knips.

Først begynte alt å gå veldig fort(Programmet som gikk på tvn, og alt annet som rørte på seg) fikk en helt sinnsyk during i hode, ganske lik lyden du beskriver. Etter det ga seg begynte jeg å hakke tenner, kan ikke sammenlignes med å hakke tenner som man gjør når man fryser. Ristet også i hele ansiktet og sleit veldig med å prate, de få ordene jeg faktisk klarte å si hørtes ut som når du tar noe vibrerende å setter det på halsen/under haka bare mye verre!

Kan også nevnes at jeg hadde vanvitig vondt i de fleste tennene i en uke etter på
Prøv å sitte på i bil i ca 30 km/t når du turer skikkeli hardt på mdma... det er alt jeg sier.
Sitat av ztaale Vis innlegg
Prøv å sitte på i bil i ca 30 km/t når du turer skikkeli hardt på mdma... det er alt jeg sier.
Vis hele sitatet...
Hørtes kult ut, hva skjer da? ;-)
Vel, for min del kunne man like godt ha kjørt i 300 km/t, jeg har faktisk svarta ut pga for stor fart når jeg var passasjer i en bil under mdma rus, mista fort en halvtime på det..
Lol, høres rått ut, kan det være at hjernen tar inn for mye inntrykk på en gang??

Jeg som drømte om å kjøre en kraftig Hayabusa i MDMA rus, hehe, vel , jeg skulle kjøre sakte å føle den, men ser ikke helt ut som om det blir noe av ;-)