Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 7461
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Å nei, ikke flere nå.. Var mer enn nok av idioter som deg på TG som løpte rundt i 'parader' med dårlige Guy Fawkes masker og trodde dere kunne hacke, forbanna mainstream tullinger.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvis jeg ser deg loffe rundt i anongenser skal jeg tæva att dej
Vis hele sitatet...
Ohhh, FatMan. Jeg skylder deg likzum en lol nå da
"Jeg lastet ned LOIC og spammet en hjemmeside, og alt jeg fikk var denne døve gensern"
The Nerdrager
Dette var en tråd om hvor han kunne skaffe seg en slik genser, ikke om hvor kult eller "anonymt" det var

Ontopic: http://www.cafepress.com/+anonymous+sweatshirts-hoodies

Er sikkert noen som har linket til denne, men orker ikke lese gjennom 3 sider med kommentarer for å sjekke
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Føler meg halvveis truffet.

Jeg er selv meget ung (nær alderen du har beskrevet der) og kaller meg for (av mangel for ett bedre ord) ett "medlem" av anonymous.

Jeg personlig diskuterer mye, og er del i en meget stor del av tingene "cellen" jeg er med i gjør.

Ikke alle 14-15 år gamle folk er komplett retards som kun kan bruke "LOIC aim and fire".

Dog, er halveis enig, det skal sies at jeg har møtt 18-25åringer som oppfører seg eksakt som det du beskriver though.
Vis hele sitatet...
Mente ikke deg Freddy! Du er mer inteligent enn de jeg prater om nå, mener de shitkids som er megastolte og prøver hardt å vise at de er med i noe de ikke vet hva er.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av iSatan Vis innlegg
Mente ikke deg Freddy! Du er mer inteligent enn de jeg prater om nå, mener de shitkids som er megastolte og prøver hardt å vise at de er med i noe de ikke vet hva er.
Vis hele sitatet...
Det er da bra
Ikke bli sånn som denne karen.
Sist endret av DikkeDikk; 14. mai 2012 kl. 11:29.
marilize legajuana
Broiler's Avatar
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Ikke bli sånn som denne karen.
Vis hele sitatet...
Hacket han til seg vannkjølinga?
Sist endret av Broiler; 14. mai 2012 kl. 11:35.
Herregud, hvorfor reagerer folk sitt, hvorfor bry seg om han har lyst til og kjøpe anonymous genser. Jeg har en anon maske jeg og, jeg driter hardt i om anon bruker den, jeg bruker den siden jeg synes den er fet, ikke for og være med anon.
Sitat av Broiler Vis innlegg
Hacket han til seg vannkjølinga?
Vis hele sitatet...
Det er en PSU.
Men ja, den tror jeg ble hacket.
The Nerdrager
Når man hacker PSU får man jo 20% mer ytelse! Så klart har han hacket seg til den!
Denne tråden minner mer og mer om en 4chan thread.. bare mindre, drøy...

Anyway, tror han hacka seg til et par skjermkort også, til venstre der. Satt opp multiplier'en og fikk noen ekstra
Sist endret av iSatan; 14. mai 2012 kl. 15:47.
Han lasta ned LOIC og DDoSa en side, sa du?
Sist endret av Bruskork1; 14. mai 2012 kl. 18:39.
En klovn med fawkes maske?
Synes det er helt greit å gi moralprekner når trådstarter ikke engang gidder å fortelle oss hva han skal.
Ganske dårlig grunnlag å lage en tråd om når man bare stiller et spørsmål, hvis han hadde fortalt om bakgrunnshistorien, hva han skal bruke den til og hvorfor, så kanskje folk hadde vært litt hyggeligere?

f.eks: "Jeg skal gi den til en kompis i bursdagsgave fordi jeg vet at han er på 4chan, og bare for å kødde med han." "Jeg skal ha den på meg på en kostymefest..."
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Herregud, hvorfor reagerer folk sitt, hvorfor bry seg om han har lyst til og kjøpe anonymous genser. Jeg har en anon maske jeg og, jeg driter hardt i om anon bruker den, jeg bruker den siden jeg synes den er fet, ikke for og være med anon.
Vis hele sitatet...
Nå synes jeg det blir nå litt feil og gå rundt og leke seg med en maske som symboliserer noe bare fordi "du synes den er tøff"
Kjøp deg heller en karnevals maske og gå ut og lek med den du.
Ser ikke helt problemet med å kjøpe en slik genser om overskuddet faktisk gikk til organisasjonen. Gå rundt med en genser som støtter en organisasjon som har som formål å "Kjempe for ytringsfrihet og mot det de anser som sensur og misbruk" kan da umulig være verdens undergang? Hadde muligens hatt noen betenkelser når det kom til å gå rundt i offentligheten med en slik genser siden mangen sikkert hadde tolka det som et forsøk på å late som man har relasjoner til den myteomspunnede organisasjonen. Ser ikke noe stor forskjell på å kjøpe en slik genser som å kjøpe annet supporterutstyr/klær med budskap