Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4058
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, sitter og veier opp 200mg mdma i kapsler men har lyst på litt mere fart så tenkte å blande litt amfetamin i dem også hvor mye amfetamin er normalt å ha i?
Har vært oppe i 50/50 blanding, spørs helt på hva du liker selv og kvaliteter på de diverse stoffene
200mg MDMA er allerede over anbefalt dose (75-125 mg). Det er nok belastning på hjertet fra tidligere av.
Om du absolutt skal blande amfetamin og MDMA, anbefales det å senke dose på begge stoffene for å unngå komplikasjoner.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Redhot Vis innlegg
200mg MDMA er allerede over anbefalt dose (75-125 mg). Det er nok belastning på hjertet fra tidligere av.
Om du absolutt skal blande amfetamin og MDMA, anbefales det å senke dose på begge stoffene for å unngå komplikasjoner.
Vis hele sitatet...
Ja det er forståelig følger 3 månedersregelen så når jeg skal droppe 200mg og redoserer 1 gang 100mg så får jeg en fantastisk rus uten bivirkninger/bad opplevelser og settingen er alltid sammens med venner og venniner hjemme hos værandre hvor vi har kontrol på temperatur i rommet og de viktige reglene til og roll safe! Holder meg langt unna knips men har lyst og prøve molly+amf så hvis jeg kapselerer 120mg mdma hvor mye amfetamine burde jeg ha sammen? Har erfaring med og småbumpe amf når peaken på mollyen er truffet så er gjerne åpen for alternativer/ tips
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfen vil jo drepe mye av effekten til mollyen også. Hadde ikke giddet å blande de to.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Amfen vil jo drepe mye av effekten til mollyen også. Hadde ikke giddet å blande de to.
Vis hele sitatet...
Men blir ikke knips/ecstacy kuttet med speed for mere stimulert effekt?
Kvaliteten på MDMA/molly er noe å tenke på, har noe liggende her nå hvor 200 er overjustering.

Men kan gjerne legge med at når jeg blanda MDMA og amfetamin så tygde jeg og en annen 1 halvgrammer med emma og en halvgrammer med amfetamin på en kveld. Beste turen jeg har hatt :=) Slutt å følg de dustete "hold deg til 170 mg" da enkelte typer må man faktisk tygge 700 mg av for å få det samme :P
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørsmål som ikke har noe med tråden og gjøre: Kan man drikke speed?
Ta restene som er i poser og skylle med vann og så drikke dette?
Jeg bruker å ha en 90/10 dosering.
Altså 90 % Mdma og 10% Amf ca. Bare for å få en liten piff til å holde ut litt lengre.
Har du for mye Amf i blir du mer twitchy og jeg har i allefall ikke lyst å ødelegge emma rusen.
Sitat av 420master Vis innlegg
Kvaliteten på MDMA/molly er noe å tenke på, har noe liggende her nå hvor 200 er overjustering.

Men kan gjerne legge med at når jeg blanda MDMA og amfetamin så tygde jeg og en annen 1 halvgrammer med emma og en halvgrammer med amfetamin på en kveld. Beste turen jeg har hatt :=) Slutt å følg de dustete "hold deg til 170 mg" da enkelte typer må man faktisk tygge 700 mg av for å få det samme :P
Vis hele sitatet...

Ja, det å se bort i fra "dustete" veiledende råd pga 420master har drittstoff eller er en anomali høres ekstremt smart ut.
Fett hvis noen overdoserer og i verste fall fucker opp hjernen eller dør fordi du har en uansvarlig holdning til dop.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørsmål som ikke har noe med tråden og gjøre: Kan man drikke speed?
Ta restene som er i poser og skylle med vann og så drikke dette?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig. Mange som "dropper" speed, meg selv inkludert. Men du bør tenke på att det fucker opp tennene.

Du får naturligvis ikke like kjapp funk som om du snorter, men den varer lengre , i mine øyne, når det først kicker.
Sist endret av Antimatter08; 24. september 2018 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Ja, det å se bort i fra "dustete" veiledende råd pga 420master har drittstoff eller er en anomali høres ekstremt smart ut.
Fett hvis noen overdoserer og i verste fall fucker opp hjernen eller dør fordi du har en uansvarlig holdning til dop.
Vis hele sitatet...
Det kan faktisk skje med "fornuftige" doser også Morro var det uansett
Sitat av 420master Vis innlegg
Slutt å følg de dustete "hold deg til 170 mg" da enkelte typer må man faktisk tygge 700 mg av for å få det samme :P
Vis hele sitatet...
Kom igjen da mann, det der er en dårlig holdning kompis!
Selv glad i uansvarlige høye doser emma, men å kalle 170mg dustete også komme med greiene at man må opp i 700mg er straight up dumt
Sitat av Fofi Vis innlegg
Kom igjen da mann, det der er en dårlig holdning kompis!
Selv glad i uansvarlige høye doser emma, men å kalle 170mg dustete også komme med greiene at man må opp i 700mg er straight up dumt
Vis hele sitatet...
Må må du lese alt da, sier jo rett ut at dette kommer ann på kvalitet og har en type liggende nå hvor 200 er altfor mye men har hatt hvertfall 1 type hvor jeg måtte opp på 700 for å merke den! Tar da ikke 700 mg hver gang!

Har en følelse at folk her bare skumleser
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spørsmål som ikke har noe med tråden og gjøre: Kan man drikke speed?
Ta restene som er i poser og skylle med vann og så drikke dette?
Vis hele sitatet...
Ja bruker selv å blande speed med litt lunket vann i eg shotte glass fungerer veldig bra
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Må må du lese alt da, sier jo rett ut at dette kommer ann på kvalitet og har en type liggende nå hvor 200 er altfor mye men har hatt hvertfall 1 type hvor jeg måtte opp på 700 for å merke den! Tar da ikke 700 mg hver gang!

Har en følelse at folk her bare skumleser
Vis hele sitatet...
Å si at man kan ta 700 mg er uansett direkte uansvarlig, punktum.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
420master, Hvis du må ta 700mg for å merke noe så hadde jeg kasta det i søpla.
Måtte gudene vite hva det er blandet ut med. I verstefall er det skjedd en feil i kjemien(dårlig parti) og du kan dø av kjemikalierestene alene.
Og ja, mange skumleser. Det må du tenke på når du skriver en sånn på kanten kommentar.
amfetamin finnes i en del knips, men ikke i store mengder, pluss att mange knips KAN inneholde en eller flere ting utenom eller i tilleg mdma, som koffein, MDE/MDBD/MDEA - (som er veldig likt MDMA) samt BZP, 2-cb, PMA, eller heroin for den saks skyld. De som lager piller i kule farger og former med logoer og symboler, kan putte i hva de vil og det ser fortsatt ut som godteri, ingenting stopper meg eller deg fra å kjøpe en haug med rottegift og sukker og presse til supermanknips og selge alle for flere tusen og deretter nyte livet et sted langt vekke mens et og et dødsfall rapporteres grunnet "Extacy"-bruk.

Det er allikevel litt dårlig gjort og hvis man faktisk skal blande piller for å få en god rus man selv kan nyte, funker det helt greit med amf og MDMA, men føler mdmaen blir hakket mindre magisk, og ender som regel med emmarush i et par timer etterfulgt av linje på linje eller bare at man er irriterende speeda etter emman går over, og sitter og venter på at noe mer skal skje selvom peaken er over - slitsomt utover kvelden, synes jeg da. Funker sikkert om man tar kun EN dosering av amf(0,2+/-), i og med at det varer lenger enn og overdøver emmaen litt. ville ikke tatt mer amf ved evt redosering.
Sist endret av Bluesky_; 26. september 2018 kl. 19:22.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
amfetamin finnes i en del knips, men ikke i store mengder, pluss att mange knips KAN inneholde en eller flere ting utenom eller i tilleg mdma, som koffein, MDE/MDBD/MDEA - (som er veldig likt MDMA) samt BZP, 2-cb, PMA, eller heroin for den saks skyld. De som lager piller i kule farger og former med logoer og symboler, kan putte i hva de vil og det ser fortsatt ut som godteri, ingenting stopper meg eller deg fra å kjøpe en haug med rottegift og sukker og presse til supermanknips og selge alle for flere tusen og deretter nyte livet et sted langt vekke mens et og et dødsfall rapporteres grunnet "Extacy"-bruk.

Det er allikevel litt dårlig gjort og hvis man faktisk skal blande piller for å få en god rus man selv kan nyte, funker det helt greit med amf og MDMA, men føler mdmaen blir hakket mindre magisk, og ender som regel med emmarush i et par timer etterfulgt av linje på linje eller bare at man er irriterende speeda etter emman går over, og sitter og venter på at noe mer skal skje selvom peaken er over - slitsomt utover kvelden, synes jeg da. Funker sikkert om man tar kun EN dosering av amf, i og med at det varer lenger enn og overdøver emmaen litt. ville ikke tatt mer amf ved evt redosering.
Vis hele sitatet...
kp+ kunne ikke vært mer enig i dette