Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2328
Hei

Lurer på om de som har kjøpt seg telefonen om de spiller fortnite? Det er en skin som man kan få ved å kjøpe den telefonen. Ser ikke behovet for å kjøpe telefonen kun for å få den skinnen. Men hvis det er noen av dere ute der som ikke spiller spillet, hadde det vært mulighet for å gi meg det skinnet eller eventuelt ta betaling for det?
Jeg kan se om jeg får lastet det ned på min Note 9 og evt sende deg det. Ta kontakt på PM.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Jeg har en nevø som spiller fortnite og er helt "skin-frelst". Så hvis det er flere som har kjøpt ny samsung som ikke skal bruke skinnet så hadde det vært kjempe kult å gitt det til nevøen, så scorer jeg noen Onkel poeng

Kan gjerne betale litt for bryderiet også.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av iColdman Vis innlegg
Jeg kan se om jeg får lastet det ned på min Note 9 og evt sende deg det. Ta kontakt på PM.
Vis hele sitatet...
Hei! Jeg har prøvd å ta kontakt med deg, men ingen svar. Har du fortsatt mulighet for å gjøre det?
Jeg har ihvertfall mulighet hvis du ikke får noe respons der ts.

Bare send meg en pm om hvordan det gjøres!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av MrCryptical Vis innlegg
Jeg har ihvertfall mulighet hvis du ikke får noe respons der ts.

Bare send meg en pm om hvordan det gjøres!
Vis hele sitatet...
Hei! så ikke meldingen før nå. Har sendt deg en pm.
Trådstarter
Er det noen andre som kanskje har mulighet for å gjøre dette? Det hadde vært supert