Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1280
Jeg har nylig begynt å rulle mine egne jointer overfor å enten kjøpe ferdigrulla med kompiser eller få noen trekk med dem når vi har smoke sessions. Hvor kjøper man papir og filter etc. ?
Er det en plass man kan bestille det på internett?
Jeg bor langt fra butikker som selger slike ting
Jointpapir.no har kanskje best pris på papir, nesten billigere enn vanlig rizla

Ellers har man shady.no, staybaked.no og centrumsmokeshop.no og mange flere sider. Er du i Oslo kan du gå innom happy price eller Shangri la de selger røykeutstyr i butikk
Sist endret av Bluesky_; 31. august 2023 kl. 13:59.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Jointpapir.no har kanskje best pris på papir, nesten billigere enn vanlig rizla

Ellers har man shady.no, staybaked.no og centrumsmokeshop.no og mange flere sider. Er du i Oslo kan du gå innom happy price eller Shangri la de selger røykeutstyr i butikk
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Sykt hjelpsomt
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Burde jeg kjøpe bong fra shady.no? Fant en fin rasta farga til 800kr, helt kurant. Bare lurer litt på hvilke andre sider dere evnt bruker?
Papir kan du fint fixe av 2 stk rizzla limt sammen til en L, og en haug tippebonger fra den lokale tippekiosken er perfekt tykkelse til å rulle filter av.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Burde jeg kjøpe bong fra shady.no? Fant en fin rasta farga til 800kr, helt kurant. Bare lurer litt på hvilke andre sider dere evnt bruker?
Vis hele sitatet...
Dhgate.com og aliexpress har mye bra til en fraksjon av prisen.

Ikke støtt norske headshops som kjøper derfra selv
shady.no brukte jeg i mine yngre dager
Sitat av Jerna Vis innlegg
Dhgate.com og aliexpress har mye bra til en fraksjon av prisen.

Ikke støtt norske headshops som kjøper derfra selv
Vis hele sitatet...
Er der noe spesielt jeg må søke på? Prøvde å søke rolling paper men får opp alt annet enn papir: filter, bonger, lightere og annet dilldall.

Jeg bruker vanligvis å kjøpe pakker med ocb eller raw på ebay. Får en hel boks for 300 NOK ofte.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jerna Vis innlegg
Dhgate.com og aliexpress har mye bra til en fraksjon av prisen.

Ikke støtt norske headshops som kjøper derfra selv
Vis hele sitatet...
Kjøpe bong fra alienexpress er det samme som å kjøpe fra Wish.. det skjer ikke. Støtter gjerne norske headshops hvis de har det man trenger
Selv brukte jeg ebay, en selger fra Tyskland. Esker med elements slim size longpaper og esker med elements wide rolling tips. Prisen ble gjerne rundt 8 kroner pr pakke med longpaper.

Mvh
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Selv brukte jeg ebay, en selger fra Tyskland. Esker med elements slim size longpaper og esker med elements wide rolling tips. Prisen ble gjerne rundt 8 kroner pr pakke med longpaper.

Mvh
Vis hele sitatet...
Ganske sikker på at det er fake papes, kjøpte papes fra eBay engang og jeg kasta opp kjapt for å si det mildt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjøpe bong fra alienexpress er det samme som å kjøpe fra Wish.. det skjer ikke. Støtter gjerne norske headshops hvis de har det man trenger
Vis hele sitatet...
Får det man betaler for. men kjøpt fine bonger fra ali, og ebay for den del, funket fett de, fine å tykke å samme som norge; wish er enda verre, en av sidene man burde holde seg som helvete unna
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ikke reklame, men blitt fan av Gizeh papirene, jævlig fine filtre, bra smak og feel på papiret. Litt kjekt at den lukker seg med magnet også