Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3115
Man kan jo begynne å lure etter 4 mnd med angst, usikkerhet og isolering av "Panicattack" om det er hjernen eller weeden som er roten til alt helvette jeg og sikkert flere har vært igjennom, er det selve Hasjen/weeden som fucker opp eller er man bare helt nedbrutt etter en slik hendelse at man bare gir opp alt blir svak, jeg tenker "er man der nå"... På kjøret? Eller lurer man seg selv til å tro det? Å får en innbilning av avhengighet hver gang man tar seg en joint.. Dette har jeg tenkt en del på den siste uken.

Noen som har en god oppskrift på å ta seg en joint et par ganger i mnd å ha det chill? Har røyket 4 ganger på 4 mnder, har egentlig gått greit, men får et inntrykk av at jeg blir meg selv på en måte når jeg er høy, og da får jeg en helt annen hjerterytme og noian begynner å treffe, klarer som regel å hente meg inn for jeg har vært med andre og fokusert på de og hva de sier. Den siste gangen var litt annerledes, tidligere har jeg ligget helt i ro og kjent rykninger i kroppen og at gode følelser forsvinner når rusen begynner å gi seg. Nå sovna jeg og merket ikke noe til det.

Setter stor pris på visst noen kjenner seg igjenn kan ta kontakt med meg, jeg er i full jobb og har et fantastisk bra liv. Trenger bare litt guts igjen
Vil ikke slutte med det heller, da jeg har hatt det jævlig koslig det halvåret jeg har røyka, men må man så må man.
Jeg skjønner ærlig talt ikke spørsmålet, veldig knotete formulert.

Du har angst når du er edru og du har hatt 4 joints de fire siste mnd, har det påvirket deg noe? Opplever du ting annerledes nå?

Hva er "en slik hendelse"?
Sitat av Hohey! Vis innlegg
Man kan jo begynne å lure etter 4 mnd med angst, usikkerhet og isolering av "Panicattack" om det er hjernen eller weeden som er roten til alt helvette jeg og sikkert flere har vært igjennom, er det selve Hasjen/weeden som fucker opp eller er man bare helt nedbrutt etter en slik hendelse at man bare gir opp alt blir svak, jeg tenker "er man der nå"... På kjøret? Eller lurer man seg selv til å tro det? Å får en innbilning av avhengighet hver gang man tar seg en joint.. Dette har jeg tenkt en del på den siste uken.
Vis hele sitatet...
Om det har seg sånn at du noier og får mørke tanker hver gang du røyker så tror jeg virkelig ikke weed er noe for deg..
Sist endret av Juicekongen; 19. juli 2016 kl. 18:08.
Jeg forstår heller ikke hva du mener. Du sier at du har røyket fire ganger på fire måneder, men så refererer du til "halvåret du røyka". Vil det si at du røyket tett før, men de siste månedene kun fire ganger, eller er det de fire gangene du sikter til med halvåret du røyka?

Uansett: Cannabis er ikke for alle. Opplever du at du får psykiske problemer av bruk, bør du høre på kroppen din og avslutte bruken.

Er det derimot slik at du er uerfaren og har hatt litt ymse opplevelser på cannabis, hvorav noen har vært negative og knyttet til angst, er dette helt normalt når man er uerfaren ifm. dosering og det å takle rusen. Panikkangst har jeg opplevd i voksen alder, da gjerne etter en stor dose potent marihuana etter en lengre nyktreperiode. Jeg har imidlertid utviklet en enkel teknikk for å snu opplevelsen fra himmelen-faller-ned-i-hodet-på-meg-og-alt-går-til-helvete-følelsen til uutvannet eufori: Sett simpelthen på noe av din favorittmusikk, og anstreng deg for å fokusere på denne. Godfølelsen jeg får av musikken, kombinert med at det er kjent og "trygg" musikk, fungerer meget bra til å omvelte hele situasjonen etter min erfaring. Teknikken har ved flere anledninger hjulpet meg med å snu helvetesangst til gledesrus i løpet av sekunder.

Men igjen: Dette er ikke for alle, så lytt til deg selv og følg rådene kroppen og underbevisstheten din gir deg.
Trådstarter
42 2
Takk for tips! Beklager dårlig formulering, eg fikk 2- i norsken på skolen. Hehe har røyka tett 3-4 mnd uten stress og etter panikkanfallet da alt faenskapet kom inn i skallen har eg røyka en gang i mnd. Sliter litt når eg ikke røyker, tung hverdag osv. Men skal difinitift prøve det du sier:-) takk skal du ha, vil jo helst ikke kutte det heelt ut, da jg digger alt med det.
Sitat av Hohey! Vis innlegg
da alt faenskapet kom inn i skallen har eg røyka en gang i mnd.

Sliter litt når eg ikke røyker, tung hverdag osv.
Vis hele sitatet...
Kunnde du utdypet disse to setningene? Hvilken "faenskap" er det du opplever? Når du sier at du har en tung hverdag, tenker du da på depresjon/angst i edru tilstand eller mener du fysisk form og at du føler deg utslitt?