Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1217
Jeg har klart kunststykke å sende penger over til en btc adresse jeg hadde tidligere som jeg lengere ikke har kontroll over. Har jeg mulighet til å regenerere samme adresse for så å muligens få inn de pengene har sendt til gitte adresse?
Veldig lite sannsynlig. Men det spørs litt på hvordan du laget addressen. Gi mer detaljer, hvilken wallet brukte du, har du fortsatt noen filer som er krypterte eller har du ingenting, etc.
Sitat av jackbauer-- Vis innlegg
Jeg har klart kunststykke å sende penger over til en btc adresse jeg hadde tidligere som jeg lengere ikke har kontroll over. Har jeg mulighet til å regenerere samme adresse for så å muligens få inn de pengene har sendt til gitte adresse?
Vis hele sitatet...

Du kan ikke regenerere denne adressen. Men om du har backup av wallet, så kan det hende at du kan berge deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
eller om du har din private nøkkel så kan du også gjennopprette din adresse, eneste mulighet, pass på deres private nøkkler folkens, skriv de ned, print dem ut