Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3575
er det noen kloke hoder her inne som har noen tips, hvis mulig såklart å finne ut om en amfetamintype er syntetisk eller ikke uten test-kit

Tror egentlig jeg vet svaret men om noen har noe å komme med, hit me with it
Sist endret av Failureboy96; 1. juni 2017 kl. 19:36. Grunn: skriveleif
All amfetamin du får kjøpt er syntetisk.
mente om det var Reasearch chemical, my bad....
Du finner ikke noen enklere og billigere måte å teste et stoff på enn en reagent test.
Jeg har også brukt ord som "syntetisk amf, syntetisk ketamin"

Nå har det seg jo slik at en _aldri_ kan være 100% trygg på hva man får, siden det er illegalt, det er en ting.
Så har du det at det er sikkert enda hyperfart i utviklingen/utprøvingen av nye rc's - som igjen betyr : Når et rc har blitt så populært at det kan er relevant å ha med i reagenstesten - så er det garantert kommet 20 nye etter det igjen... Eneste "rc'et" jeg har sett på en reagens-test (tror det var Marquis) var Methylone eller noe slik. Innbiller meg at det også skal være noen tester for å påvise MDPV/A-pvp.

Når jeg holdt på som verst med rc's, så tok jeg to deler A-pvp og 8 deler fenazonkoffein - ALLE som prøvde det, syns det var den beste speeden de noen sinne hadde prøvd, hehehehe
Jeg har også vært borti å heve kvaliteten på noen hekto med dårlig amf - bare med en femmer MDPV. Der ble søppel-speed omgjort til "rett fra nederland-amf" iløpet av et kvarters tid.

Gud jeg er glad jeg overlevde den tiden der altså....

Anyway, skal vi begynne å nærme oss poenget her nå ; Ett g med "amf" kan inneholde flere forskjellige substanser, og da vil bare den substansen det er mest av - reagere med farge. Så selv om det hadde vært en reagens-test for alle synte-stimulantene - så betyr ikke det at testen hadde blitt et regnbueshow av et svar liksom.

Jeg brukte litt forskjellige tester når jeg skulle bli kjent med nye batcher amf på darknet ; Da var det først reagenstest. Bare for å påpeke at det _var_ det det skulle være. Og så var det å løse opp litt av pulveret i vann, og ta en urinprøve-test (quick stick-test) på det vannet - for å se om det slo ut på amf/metamf/blanding. Jeg vet ikke om den siste måten kan benyttes på stoffer som ikke er vannløselige forresten.

Til TS ; Har speeden din blitt "for bra" sånn helt kjempeplutselig, er det nysgjerrighet, eller vil du bare være sikker på at du får det du skal ha ?

<3
Undrer meg på om det en gang i fremtiden vil komme økologisk amfetamin
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Undrer meg på om det en gang i fremtiden vil komme økologisk amfetamin
Vis hele sitatet...
Jeg har sett økologisk hasj da