Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2285
Jeg har nå brukt en "tumbler" via en throwaway bruker på en tor-bitcoin-wallet. Problemet er at i transaksjonshistorien på walleten står det at overføringen er bekreftet, men Helix (tumbler tjenesten) har ikke mottatt overføringen. Jeg har et 8-timers tidsvindu på å få pengene inn i Helix, ellers er de borte. Jeg har 5 timer igjen. Noen tips?
Det er lite vi kan hjelpe deg med, du kan jo kontakte support på reddit: /r/grams

Er du 100% sikker på at du har skrevet riktig bitcoinadresse? 100% sikker på at tumbleren er ekte? Hvilken adresse har du til helix? skal være grams7 ettellerannet

Edit: den skal være http://grams7enufi7jmdl.onion/helix/light

Forresten: Hvilken fee tok du? Lav fee gir lenger overføringstid, men det skulle ha gått om overføringen er bekreftet (altså 3+bekreftelser)
Sist endret av seroto9n; 1. desember 2016 kl. 14:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://grams7eu3phkfrt3.onion/helix/light/status/ Er linken jeg har, etterfulgt av et ID-nummer av noe slag. La ikke på custom fee, det gjorde TorWallet for meg. Brukte Copy Paste på bitcoin adresse, og dobbeltsjekket, så er 99% sikker på at det er riktig.
TorWallet. Har du gjort mye research på den eller? Første jeg fant om den var

FUCK YOU, YOU FUCKING PIECE OF SHIT! I HAVE LOST OVER 64BTC TO YOUR FUCKING SCAM! I HOPE YOU FUCKING DIE YOU SON OF A FUCKING GARBAGE TRASH! PLEASE KILL YOURSELF!

!!!!! DO NOT DEPOSIT TO THIS SCAM BULLSHIT !!!!!!

I HAVE YOUR FUCKING MAIN WALLET ADDRESS, WITH OVER 1600BTC IN IT, AND YOU HAVE BEEN REPORTED TO CIA/FBI/INTERPOL.

SO HAVE FUN FAGGOTS!

~~~~~ DO NOT USE TORWALLET THEY/HE ARE FUCKING CON-ARTISTS WHO WILL TAKE ALL OF YOUR DEPOSIT/WITHDRAW, AND REDIRECT THEM TO THEIR ACCOUNT! AND I CAN PROVE WHAT I AM SAYING (And have to the authorities) BlockChain Has been informed as well, and has all the records of all the transactions coming in and out.

Even if I never see my $, I promise I will fucking have you in prison.

+++ LOOK AT THEIR FAQ/SUPPORT ETC. PAGES, THEY ARE ALL FAKE! +++

DIE YOU LITTLE BITCH YOU!
Vis hele sitatet...
Sammen med mange andre lignende. Trenger ikke være scam, men..

Electrum wallet er vel trusted, og i tor, og blockchain.info er ganske kjent.

Edit: Ser også at linken du har ikke er den samme som jeg postet..mye som skurrer her, friend. Er redd du må legge om kildekritikken din litt

Edit2: Er tips er å memorere de siste tegnene i en .onion adresse da det er tilnærmet umulig å bruteforce seg fram til en adresse som passer med slutten da de ønsker å finne en adresse som passer med starten
Sist endret av seroto9n; 1. desember 2016 kl. 15:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck. Fant flere som sa den var credible, men er ganske ny, og burde kanskje bli litt mer skeptisk. Heldig for meg var det ikke 64BTC da Gjort er gjort og lært.
Ja det burde du, hehe. Sjekk ut deepdotweb.com - mye bra info, samt /r/darknetmarkets, /r/grams /r/darknetmarketsno
Takk! Blir vel bare å ta det som et tap? Er vel veldig liten sannsynlighet for å få tilbake noe fra sånt bunnslam som scammere?
Yes. Er det scam er pengene borte, om 4t er pengene uansett gone, dessverre