Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1679
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Hei dere,

Ny skrytepost. Denne gangen har vi (Kamikaze Media) og Gosu Design jobbet med TV2 på deres nye høstlanseringskampanje.

Gosu har vært i studio, og Kamikaze har i hovedsak vært involvert i postproduksjon og klipping.

- TV2 Høstlansering
Stilig! Er det dette vi kommer til å se tusenvis av ganger i høst?
tøft, men som bendikfa sier; denne blir vi nok lei av iløpet av høsten...
Hehe.. Jeg så faktisk denne på TV for 1-2 dager siden, og ble overrasket over den estetiske kvaliteten. Selv om TV2 generelt sett holder høy kvalitet på internproduksjonene sine, så syntes jeg dette var litt utover hva jeg hadde trodd de kunne klare - også hadde jeg helt rett a gitt! Dette måtte jo være en Gosu-Kamikaze co-op. Job well done!
Veldig bra laget det må jeg si..

Hva heter egentlig sangen som spiller i bakgrunnen? :S
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takk for skryt!

Ja, jeg tror nok dere har rett når dere sier at TV2 kommer til å snurre denne her et par ganger

edit: sk1ppy: Det er Planet Funk med The Switch.
Sist endret av Gusto; 26. august 2009 kl. 22:02.
Har sett den noen ganger og lagt godt merke til den. Veldig flott laget og med god musikk.
Syns den er veldig bra.
Du/Dere har gjort en god jobb Gusto, kamikaze media har nok en fin fremtid foran seg.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Digget partiet med pyroflammene og Jan Erik Larssen, måten latteren til Senkveld-gutta er synkronisert med musikken, slutten med danserne -- ja, egentlig det hele!

Eksepsjonelt stilig produsert, kudos til dere
Sist endret av ticks; 26. august 2009 kl. 22:54.
Wow, et stykke veldig godt arbeid!
Imponerende effektbruk og klipping, uten at det ble for mye.

Thumbs up!
Det er det herlige med nFF; her finner man alt fra verdens dårligste logoer til millionjobber for Norges største TV-kanaler. Hvordan kan man unngå å elske den miksen?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Var selv med på innspillingene av dette i Nydalen, litt av en storproduksjon! Utrolig lærerikt å overvære det. Ekstra morsomt å se hvor utrolig bra det blir med motion graphics på toppen av det som er filmet; for o-heilage for et etterarbeid som har vært gjort her. Kudos til dere og Gosu.

For å sitere Kristian Ødegård (programlederen som er med i Skal vi danse-promoen):
Dette må være tidenes beste TV2-promo. Endelig noe som ikke er klin likt kanalens litt satte og til tider trauste uttrykk. Alt i alt; en promo man ikke er flau over å være en del av... Puh - og over all forventning!
Vis hele sitatet...
Kan ikke annet enn å si meg totalt enig.
Sitat av Stormen Vis innlegg
Det er det herlige med nFF; her finner man alt fra verdens dårligste logoer til millionjobber for Norges største TV-kanaler. Hvordan kan man unngå å elske den miksen?
Vis hele sitatet...
Enig.
Og folk som har gjort suksess med store nettsider.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Vakkert. Kudos!
Muligheter for å komme som intern hos dere eller??
Så den her uken den kom ut, må si jeg digg den som faen!
Utrolig bra! bra soundtrack, grådig bra helhetsintrykk i det heletatt, viser tv2 fra sine beste sider, man får på en måte mer lys til å se programmene som videoen viser. Så, ja. Denne virker
Må si jeg likte denne veldig godt ! KP