Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 850
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Heisann,

For et par måneder siden lagde vi (Kamikaze Media) den nye videoen til metalbandet Sahg - i mine øyne det feteste metalbandet i Norge akkurat nå. :-)

Ta en titt på videoen her:

- God kvalitet (mov)
- Dårlig kvalitet YouTube

De spilte på Hulen i Bergen i går kveld - bra konsert. :-)
Vanvittig stilig.
Boktrykkerkunsten møter stumfilmen som ligger i seng med Doom Metal.
Sist endret av zpn*; 4. mai 2008 kl. 23:45.
Yess. Stilig. Liker måten dere får et vintage preg på videoen, men ser at dere bruker denne teknikken på veldig mange av produksjonene deres.

Det gir dere i kamikaze et særpreg, men du er ikke redd at folk skal bli lei av det?
Yey!

Dette ligna på en blanding av Franz Ferdinan - Take me out og Turboneger - do you do you dig destruction. (Videoen)

Derfor digga jeg den.
Sist endret av Turbolego; 5. mai 2008 kl. 00:05.
improbable
Gusto's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Sitat av Halalgeir
Yess. Stilig. Liker måten dere får et vintage preg på videoen, men ser at dere bruker denne teknikken på veldig mange av produksjonene deres.

Det gir dere i kamikaze et særpreg, men du er ikke redd at folk skal bli lei av det?
Vis hele sitatet...
Tja, ser den. Bortsett fra at vintage-preget har egentlig ikke vært noe tydelig på andre produksjoner enn denne her + The Royalties - Shipwreck at Bay.

Her er f.eks tre helt andre stiler. :-)

- Audrey Horne - Confessions And Alcohol
- The Brimstone Solar Radiation Band - If Man is Still Alive
- Enslaved - Path to Vanir

Ellers er jo et slikt vintage-preg en veldig god postproduksjonisdé når det er et lavt budsjett.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jævlig kul video. Beste jeg har sett på lenge...
Vet jeg går offtopic, men ligner ikke denne sangen veldig på en annen sang? Er nesten sikker på at jeg har hørt verseriffet før.

Uansett fet video, selv om jeg hang meg noe jævlig opp i sangen :P
Sitat av Halalgeir
Yess. Stilig. Liker måten dere får et vintage preg på videoen, men ser at dere bruker denne teknikken på veldig mange av produksjonene deres.

Det gir dere i kamikaze et særpreg, men du er ikke redd at folk skal bli lei av det?
Vis hele sitatet...
Veldig enig. Kamikaze Media lagde vel også intro til Ferioekolonien og Fengselskoret?
Fikk litt av samme følelsen på de videoene!

Men liker uansett stilen veldig godt og denne videon var bra laget!