Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 823
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil jeg få en god rus av 90mg sobril og 3-4 øl? Har toleranse fra før, trenger rundt 4-5 rivotril for å føle noe.
Sobril er en mye svakere type benzo.. Jeg hadde vertfall blitt kanon med den komboen du lister her
Du har åpenbart et rusproblem om du lurer på om såpass mengder blanda med alkohol vi gi deg rus.
10 mg Rivotril er ganske hinsides spør du meg.

Begynner å lure litt på om alle disse spørsmålene er provokasjon? Synes det kommer lignene spørsmål hele tiden...
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja og du kan ende opp med å ødelegge hele livet ditt på en kvell.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Pentiax Vis innlegg
Du har åpenbart et rusproblem om du lurer på om såpass mengder blanda med alkohol vi gi deg rus.
10 mg Rivotril er ganske hinsides spør du meg.

Begynner å lure litt på om alle disse spørsmålene er provokasjon? Synes det kommer lignene spørsmål hele tiden...
Vis hele sitatet...
Er ikke rusmisbruker. Har ikke tatt noe på 3-4 måneder. Endte opp med en fin kveld. Takk for svar folkens
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er ikke rusmisbruker. Har ikke tatt noe på 3-4 måneder. Endte opp med en fin kveld. Takk for svar folkens
Vis hele sitatet...
Hvordan har du da toleranse?
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvordan har du da toleranse?
Vis hele sitatet...
Vet egentlig ikke.. Første gant jeg prøvde benzo tok jeg 150mg med sobril, så starta kanskje litt for hardt