Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3905
Hei,

når man driver med UE i urbane steder møter man noen ganger hjemløse i de stedene man utforsker. Som liten ble jeg alltid fortalt at jeg skal holde meg unna sånne folk siden man aldri kan vite hva de kan gjøre (eller noe sånt), men hittil har jeg ikke hatt noen negative erfaringer. De har til og med ofte vært ganske hyggelige.

Jeg lurere på om noen her hatt dårlige erfaringer med sånne folk.

Ha en god dag,

Joe
De er jo også mennesker, så det kommer nok an på de er sinnsyke eller ikke. Det er nok like sannsynlig som at du møter på Ola Nordmann i skogen og han begynner å oppføre seg truende. Har aldri møtt på noen som er agressive så lenge de ikke er under påvirkningen av noe svineri. Rettere sagt så er de som du sier, veldig trivelige folk som bare har tatt noen feile valg og havnet en plass de aldri tenkte de ville havne på
Jeg har ikke drevet med UE, men jeg har møtt mange narkomane og uteliggere gatelangs sent på natten i min ungdom. De aller fleste er usedvanlig fredelige og ydmyke folk. Enkelte kan være ufine og ubehagelige, særlig hvis de er rusa på piller og speed, men som regel er det harmløse mennesker. Man har større grunn til å være på vakt rundt standard fyllaidioter enn rundt narkomane imo.
Kan si det sånn at av alle aggressive mennesker som har oppført seg truende mot meg så er narkomane omtrent utelukket(utenom speed- og pillehuer på byen).

De personene som har vært truende mot meg, har vært rusa på alkohol!


Men for all del, finnes sikkert noen narkomane som vil vokte dèt dem har igjen av eiendeler, og muligens de tror du er ute på jakt etter å stjele, men jeg har ALDRI fått noen stygge blikk, truende utsagn, eller blitt "plaget" av noen tunge narkomane som man f.eks kunne funnet på plata eller under ei bru. ALDRI. Tror nok de somregel vil holde seg til seg selv og unngå for mye oppmerksomhet, de er mennesker innerst inne, som meg og deg.
Sist endret av Bruskork1; 13. november 2015 kl. 21:13.
Har møtt på en del narkomane som har vært utagerende mot meg under arbeid. Dette riktig nok fordi jeg jobbet som vekter, og av og til måtte vi kaste ut sovende, rusa narkomane. Har aldri gått for å utvise en narkoman uten stikksikre hansker og annet verneutstyr, da jeg har blitt prøvd stikket med sprøytespisser osv. Men utenom arbeid har jeg utelukkende bare gode erfaringer med narkomane.
▼ ... over en måned senere ... ▼
jeg har heller aldri opplevd noen agressive narkomane. er mye værre med de på stupfylla.. og de som har tatt en pille eller noe.. men har aldri blitt utsatt av noe spesielt av de heller. de har det mest i kjeften ; )

de tyngre narkomane har jeg ingenting imot. men klart, invanderer man en plass de bor/holder til f.eks så kan de jo ville beskytte det eneste de har igjen. vil tru man kommer langt med en prat med de i tilfelle kanskje de setter pris på en liten prat også...