Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2313
:berg enser:Hei. Er det noen som har kjentskap til hvordan sikkerheten på Oslo Spektrum? Jeg kommer utenbys fra og har ikke lyst å sitte gjennom hele Trailer Park Boys tørr. Vurderer å bestille en lommelerke...
Mener at når jeg var der ble alle sammen kroppsvisitert før de slapp inn, så tror ikke det blir så veldig lett. Er sikkert noen her på forumet med kjennskap om metoder for å smugle det inn da.
Som oftest er det null problem å smugle inn drikke enten bare med en halvliters-flaske sprit eller lommelerke i bokseren. Ingen tar deg på pungen når du blir vissitert, så enkelt er det med den saken.
Du blir klappa litt på kroppen før du går inn og det er tilfeldige vakter som trasker rundt der inne. Hvor trygt det er (risk for å bli kasta ut) blir lavere jo mer folk det er går jeg utifra siden det blir lettere å gjemme hva du driver med. Du kan jo eventuellt skaffe en slik plastikkopp de selger der og blande i den selv på en eller annen måte så du slipper diskré-sipping fra en åpenbart medbrakt flaske.
Hvis du er ordentlig kynisk kan du vel gå til innkjøp av noen type "camelback" drikkesystem og teipe det rundt livet eller evt. bare ha det i en sekken (hvis du får ha med den inn da).
Var på kygo-konsert der, vi ble "klappa" på av vaktene. Problemet spektrum hadde, var et helt elendig barsystem. Sto 15-min i kø for en øl. Og du fikk bare kjøpe en drikke pr tur.
Sitat av jorwax Vis innlegg
Hvis du er ordentlig kynisk kan du vel gå til innkjøp av noen type "camelback" drikkesystem og teipe det rundt livet eller evt. bare ha det i en sekken (hvis du får ha med den inn da).
Vis hele sitatet...
Du blir nok klappa på litt for mye, og om du har med sekk blir den sett oppi av sikkerhetsgrunner.
Går ikke alle gjennom metalldetektor i spektrum?
Sitat av bruisepristine Vis innlegg
Går ikke alle gjennom metalldetektor i spektrum?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det, så slipknot der for et par måneder siden. Det var mer metall på klærna og i ansiktet på folk enn i lysriggen.