Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 969
Hallo!

Jeg er en av de menneskene som kan kalles nikotinslave og har snuset regelmessig de siste årene, men i de siste dagene har jeg røyket.

I stad hadde jeg en merkelig opplevelse som jeg aldri før har, så vidt jeg kan huske, opplevd med nikotin.

Jeg satt på trappa utenfor leiligheten og nøt en Camel og ante fred og ingen fare. Jeg gjorde ingenting annet en å blåse noen røykringer mot en dør til en bod jeg satt rett foran.
Plutselig skjedde det noe som jeg ikke kan beskrive som noe annet en en hallusinasjon. Noe av røyken ble til en slags fast form og begynte å sveve rundt i synsfeltet mitt, nesten som bomull eller sukkerspinn. Det varte i noen sekunder før det ble borte og jeg satt igjen forundret.
Jeg tok et trekk til fra røyken og det samme skjedde igjen, bare at denne gangen var det hele røykringen som ble til sukkerspinn og fløyt rundt på veggen. Jeg var på slutten av røyken så fikk bare tatt et par trekk til, men det samme skjedde etter hvert trekk. Jeg stumpet røyken og følte meg veldig tung i hodet, omtrent som vanlig nikotinrus bortsett fra at det føltes mer ekstremt en vanlig.

Dette har jeg som sagt aldri opplevd før og sitter nå undrende igjen. Var det faktisk en "hallis" skapt av nikotinen eller er det bare jeg som er på vei til å bli å bli hoppende kaklende gal?

Takker for svar!
Sist endret av jorwax; 4. mai 2015 kl. 13:59.
Jeg snuser også fast, og røyker av og til. Om jeg tar meg en røyk på morgenen etter en lang tid/natt uten nikotin blir jeg skikkelig svimmel. Omtrent så svimmel at jeg snubler i mine egne føtter. Jeg har opplevd en slags "hallusinasjon", om man kan kalle det det. Litt som de greiene man ser på nettet der man skal stirre på en slik svart/hvitt-spiral og så se på veggen, hvis du skjønner? Ting bølger på en måte. Det er ikke bare meg det skjer med heller, så det er nok rimelig vanlig. Du er altså ikke "hoppende kaklende gal"!
Søkende
Trådstarter
Sitat av valentino_942 Vis innlegg
Jeg snuser også fast, og røyker av og til. Om jeg tar meg en røyk på morgenen etter en lang tid/natt uten nikotin blir jeg skikkelig svimmel. Omtrent så svimmel at jeg snubler i mine egne føtter. Jeg har opplevd en slags "hallusinasjon", om man kan kalle det det. Litt som de greiene man ser på nettet der man skal stirre på en slik svart/hvitt-spiral og så se på veggen, hvis du skjønner? Ting bølger på en måte. Det er ikke bare meg det skjer med heller, så det er nok rimelig vanlig. Du er altså ikke "hoppende kaklende gal"!
Vis hele sitatet...
Dette er jeg klar over, men dette her var ikke morrarøyken. Det skjedde faktisk for en snau halvtime siden, og det har vært flere røyk mellom morrarøyken og denne og de har vært uten "halliser".
Sist endret av jorwax; 4. mai 2015 kl. 14:12.