Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1404
Hei, som de fleste trenings-glade folk her kjenner til, så har Sats kjøpt opp mange av Fresh treningssentre rundt om i landet. Om jeg ikke tar helt feil så er alle Fresh sentrene i landet (utenom Østlandet og Trondheim området) kjøpt opp av Fresh.

Ok greit .. så over til problemet:

Lillebroren min bor i Oslo, og trener på BT(Bare trening). Grunnen til at han alltid trener på BT er slik at når han er på ferie hjemme her på sørlandet, så kan han fortsette å trene, helt til nå..

For nå er problemet at alle BT treningssentre i Oslo er blitt kjøpt av Fresh??, mens her på Sørlandet har ikke BT sentrene blitt kjøpt opp av Fresh.

Så status er nå at:
1. Det finnes ingen BT trenings-sentre i Oslo, kun Fresh og Sats.
2. Det finnes ingen Fresh treningssentre her på Sørlandet, kun Sats og BT osv.

Joda, han kan enkelt skifte over til Sats/EVO osv.

Men jeg er fortsatt nysgjerrig på hvor denne logikken med at Sats kjøper opp Fresh og Fresh kjøper opp BT strategien kommer ifra?
Det var en av forutsetningene fra Konkurransetilsynet hvis de skulle få slå seg sammen. Se: https://konkurransetilsynet.no/decisions/1246-v2014-2/
Trådstarter
Slå seg sammen, eller at Fresh blir kjøpt opp?

Fresh kunne jo nektet å latt seg bli kjøpt opp?
er ikke fresh et datterselskap av sats?
Sitat av tipot Vis innlegg
er ikke fresh et datterselskap av sats?
Vis hele sitatet...
Stemmer, sats holding AB eier de 100%
Trådstarter
Sitat av RapTouR Vis innlegg
Stemmer, sats holding AB eier de 100%
Vis hele sitatet...
Har fresh "alltid" vært et datter-selskap av sats?
Mener Sats kjøpte opp hele Fresh i 2018