Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1836
Hei, jeg vil høre hva dere synes om disse kraftige c17 alfa alkylerte steroidene. Pros and cons av de dere har prøvd. Legg gjerne til noe annet som du anser som kraftig.

Msten.
Pros: Syk styrke økning, ekstrem pump, musklene blir fylt inneifra med vann så du ser med engang ut som at du har lagt på deg 3-5kg med muskler. Får også veldig lite akne og hårtap.

Cons: Føler meg som søppel, lavt blod sukker under trening og appetitten går til shit, giftig som fanden urin så ut som iste

Dianabol.
Pros: Ok styrke økning, ledd føles smørte ut, Ekstrem vekt økning 10kg på 1mnd er ikke uhørt, Føler meg mentalt bra, På overflaten føles ikke dbol så toxic.

Cons: Østrogen er umulig å kontrolere 0,5mg hver dag med arimidex var ikke nok, Vannet er ''rundt'' muskelen jeg ser ut som en marshmallow med sixpack på dbol, masse akne Sikkert fra østrogen, hårtap. Måne fjes.

M1t/m1ad
Pros: latterlig økning i styrke, Syk økning i masse folk kommer til å spør hva du tar, Gir deg en look som trenbolon, men større. Brenner fett.

Cons: Mer giftig en tjernobyl, Høyt blodtrykk, hvile pulsen øker, tørst heile tiden, Kjempe kjempe sint , søvn løshet, Svetter som en gris. Jeg ville plutselig bare bli kvalm og kaste opp heilt tilfeldig.

Trenavar
Pros: Veldig likt som trenbolon, så ekstrem økning i styrke, fett brenning, holder mye av massen på en cut, Er i pille form så når side effekter blir for ille så kan jeg hoppe med engang av. Veldig billig også. Kan tas sporadisk pwo på en max effort day.

Cons: Toxic, høyt blod trykk, Tørst heile tiden, kald svette, Lavt blod sukker så ofte at jeg måtte ha sukker på meg til enhver tid, Ekstrem aggresjon på et heilt annet nivå enn noe annet. Sverge dette drittet kunne gjort en prest til en skole skyter. Kondisen går til helvette, umulig å sove.

Personlig av det jeg har prøvd så liker jeg msten best. Jeg liker ikke hårtap og den rører ikke håret mitt og jeg får ikke noe kviser av den. Kan nesten regnes som en Sarm siden jeg ikke får noe androgeniske effekter.
Sist endret av Sitronbrussomsm; 4. januar 2021 kl. 19:20.