Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1455
Trodde aldri jeg kom til å synke så lavt, men nå finner jeg meg dessverre i en situasjon hvor jeg er avhengig av benzo og sliter med et generelt rusproblem. Har jeg rus, så tar jeg det, samma hva det er. Og nå er det nok, hvertfall for nå.

Planen min først og fremst er å trappe ned på benzo for å så kutte det ut. Det er hovedmålet. Men, jeg har også lyst til å kutte ut mye annen rus, spesielt party dop (MDMA, ketamin, kokain, osv). Føler meg deppa om dagen og har ingen ambisjoner. Eneste jeg føler meg motivert til er å ruse meg.

Rusmidler jeg ikke har noe problem med å fortsette med er psykadelika så det lar jeg ligge.

Langtids planen er å kunne komme tilbake til rus forhåpentligvis, men da selvfølgelig med mer kontroll. Om det lar seg gjøre aner jeg ikke enda så må nesten ta det som det kommer. Uansett så føler jeg at det er lurt å la rusen ligge for nå frem til jeg får ordnet opp i livet ellers.

Anyway! Slik det ser ut nå, så er benzo det største problemet. Jeg tror det skal være relativt enkelt å droppe alt det andre, må bare la være å bestille det.

I de siste 2 månedene, så har jeg tatt ca. 1mg Rivotril. Slik jeg har forstått det, så burde jeg absolutt trappe ned så det er planen. Jeg har 4.5 2mg Rivotril liggende og jeg har allerede tatt 1mg for i kveld. Jeg er usikker på hvor kjapt jeg burde trappe ned så håper dere har noen tips der. Mer benzo må jeg nok kjøpe uansett, og planen er å få kjøpt inn Valium før jeg går tom.

I første omgang så tenkte jeg å begynne med 0.5mg Rivotril imorgen og holde det der. Kommer til å holde dere oppdatert på hvordan jeg ligger an.