Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5827
God ettermiddag, folkens!

Jeg er ikke vant med å skrive turrapporter og oppgaven blir ekstra utfordrende når det ikke finnes ord som nøyaktig kan beskrive det jeg har opplevd i natt. Så dette blir noe kortfattet. Jeg driver enda og fordøyer det som har skjedd.

Jeg hadde en god venn som trip sitter fordi komboen bør aldri prøves alene pga fare for oppkast og kvelning. I tillegg er det viktig å ha noen til stedet som kan betrygge deg underveis, for dette er beyond mind-shattering.

Doseringer var som følge: 150 mg rasemisk ketamin som var tilsatt ekstra S-ketamin for å forsterke det psykedeliske aspektet, og 35 mg freebase DMT.

Som vanlig med DMT, så husker jeg stortsett bare highlights av opplevelsen, og det må nevnes at ketamins dissosiative og angstdempende virkning hjalp ikke et fnugg underveis i reisen. Etter å ha inhalert DMT ble jeg fullstendig pulverisert, sekundet før det inntraff skjønte jeg at dette ikke kommer til å bli en dans på roser. Det føltes som min essens ble oppløst i en strøm av alt som finnes. Jeg døde og ble gjenfødt om og om igjen, jeg var alt som noen ganger har hatt en bevissthet. Jeg husker gigantiske marionetter laget av glass som sto på hver side av livets elv og pekte nedover strømmen.

I landingsfasen begynte jeg å bli redd, for jeg var ekstremt utmattet, det var en overload av informasjon og inntrykk som jeg aldri har opplevd makken til, og det var ingen ende i sikte, DMT nektet å gi slipp. Hele universet skylte over meg, det føltes som om min essens holder på å drukne i det hele. Det føltes som jeg hadde begått den største forbrytelsen, jeg har bitt av mye mer enn jeg kunne tygge, my mind is shattered, my body is dying. Trip sitteren min merket at jeg gjennomgikk en krise, så han tok min hånd og betrygget meg. Jeg åpnet øynene for å forsøke å bryte meg selv ut, men hyper space bare forflyttet seg til rommet vi var i, det var ingen nåde. Kompisen min besto av fraktaler, han fortsatte å betrygge meg - det hjalp meg veldig med å forankre meg i vår virkelighet. I desperasjon sa jeg - "Gi meg trygghet!". Han kom og klemte rundt meg, ren kjærlighet strømmet gjennom meg.

Det var løsningen på alt! Love and compassion for meg selv og andre, det var det som manglet i mitt liv, det er der jeg har en form for blockage som handicapper meg i mitt forhold til andre og verden generelt. Jeg har et stort og såret ego som fordreier min persepsjon i det dagligdagse, og den slåss med tenner og klør hver gang den skal oppløses. Dette må jeg få en bedre oversikt over, lære å være mindfull over egoets tendenser, forstå dets natur og opprinnelse.

Den lettelsen jeg opplevde etter landing er ubeskrivelig, et fjell falt av mine skuldre, livet er en uvurderlig gave, samtidig som døden er ikke noe man skal frykte. Alt er på sin plass, ingenting er galt, ingenting er meningsløst.

Jeg er glad for at jeg hadde en dyktig trip sitter tilstede, ellers hadde jeg slitt med å forankre meg. Det var den desidert mest intense opplevelsen jeg har hatt. Min rapport strekker ikke til, jeg sliter med å overføre til dere hvor vanvittig det var. LSD og DMT er en adskillig snillere kombinasjon. Ketamin og DMT drepte meg og fikk meg til å bryte alle barrierer som kunne brytes. Alt i alt, en usedvanlig spesiell opplevelse som jeg skal vente en god stund med å gjenta.
Misunnelig.no høres ut som en helt syk reise. Har alltid lurt på ang tripsitter. I ditt tilfelle, var han/hun kun der i samme rom som deg slik at du følte trygghet i nærværet, eller snakket tripsitter med deg under trippen? Isåfall, hva ble sagt? Hvis du vil dele altså Har bare lurt på det lenge, for det vil jo være stor forskjell på å være tripsitter på ulike substanser.
Anonym bruker
"Vred Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fin rapport Hvordan føler du deg idag etter en så heftig tur? Kjennes det ut som det er «blokkeringer» som er borte?

Trippet selv igår på 2 lapper og vurderte også DMT, men turte ikke. Hadde også røkt weed etter peak så tenkte at det ikke var en god kombinasjon. Har hatt dmt ganske lenge nå uten og prøvd. Men om ikke så lenge blir det.
hmm ... jeg har ketamin og snart også changa ...

DMT er ville saker hvis det pulveriserer effekten av 150mg ketamin, på den dose er jeg alien.
Sitat av junkrat Vis innlegg
Misunnelig.no høres ut som en helt syk reise. Har alltid lurt på ang tripsitter. I ditt tilfelle, var han/hun kun der i samme rom som deg slik at du følte trygghet i nærværet, eller snakket tripsitter med deg under trippen? Isåfall, hva ble sagt? Hvis du vil dele altså Har bare lurt på det lenge, for det vil jo være stor forskjell på å være tripsitter på ulike substanser.
Vis hele sitatet...
Ja, trip sitteren var i samme rommet, mest for å sørge for at jeg ikke kastet opp mens jeg lå paralysert på ryggen. Da jeg introduserte kompiser til DMT pleide jeg alltid å sitte så stille som mulig og bare være i nærheten. Som regel trenger ikke folk assistanse underveis. Men jeg trengte det denne gangen, og jeg er glad for at sitteren forsto mitt behov uten at jeg selv visste hvordan jeg kan berge meg selv.

Det som skjedde med meg forrige natt var helt uventet, ketamin forsterker DMT så til de grader! Jeg var ikke klar over det, tenkte - "jeg har jo gjort det på LSD og jeg har aldri angret, ketamin er dissosiativ, dette skal gå knirkefritt". Ble ikke helt knirkefritt for å si det sånn. I løpet av et sekund etter inhalering var jeg allerede i venterommet - den hallen som består av geometriske figurer med meridianer som strekker seg i alle retninger, nynning som stråler elektrisk gjennom hodet og vesener som kommuniserer med deg. Det nærmeste jeg fant ved hjelp av Google er dette:


Jeg fikk ikke tid til å tilpasse meg rommet før jeg ble hevet videre. Og det som ventet meg der var av kosmisk dimensjon, jeg mistet meg selv helt i et hav av liv. Synd at jeg ikke husker alt nøyaktig, men den frykten mot slutten var fra en annen verden - følte at jeg har ødelagt "normalen", visste ikke hva som var hvor, når og hvorfor, at jeg døde, at jeg forblir slik for evig. Så tok kompisen min meg i hånda og jeg fikk en anker, og det var det som trengtes akkurat da.

Det som også er interessant er at sitteren min var på ketamin, men ble klinkende edru mens dette pågikk. Samme opplevde jeg når det var hans tur - man blir så tuned in i atmosfæren av turen at hodet klarner opp uten at man selv inntar DMT. Veldig spesielt. Tror ikke det skyldes adrenalin, for ingen av oss var redd i sitter-rollen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fin rapport Hvordan føler du deg idag etter en så heftig tur? Kjennes det ut som det er «blokkeringer» som er borte?

Trippet selv igår på 2 lapper og vurderte også DMT, men turte ikke. Hadde også røkt weed etter peak så tenkte at det ikke var en god kombinasjon. Har hatt dmt ganske lenge nå uten og prøvd. Men om ikke så lenge blir det.
Vis hele sitatet...
Føler meg fantastisk, fabrikkny kan man si Lett i kroppen og i sjela. Verden smiler, jeg føler meg tilfreds. Tror ikke blokkeringen er helt borte, det er noe som ble påpekt til meg og jeg fikk se hvor dysfunksjonelt det faktisk er, men jeg må nok jobbe med saken på egen hånd også.

Ønsker deg lykke til med utforskning av DMT! Det snudde min oppfatning av hva som er mulig første gang jeg prøvde det. Vil man oppleve nærhet av divinity, så er det veien å gå. Weed kan være fint sammen med DMT, men hukommelsen blir ganske lammet, så man får veldig lite ut av turen, etter min erfaring.
Sist endret av Stray Wanderer; 11. juni 2020 kl. 00:18.