Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 577
Er liksom mistenkt for 1g narkotikasalg (På nett) og noen andre småhendelser.

Skal på møte med politiet om 2 uker. Kan de plutselig ha planlagt at når jeg da kommer på det møtet at de skal ta fra meg mobilen og beslaglegge den da? Eller ville de da uansett heller ha kommet hjem til meg tidligere å gjort det?

Hva tror dere? Eller hva er deres erfaring? Har noen opplevd at de lurer en på en sånn måte?

Vurderer legge fra meg mobilen hjemme? Å hvis de spør hvorfor jeg ikke ha mobil med så sier jeg at den er knust
Sist endret av Henderdet; 4 uker siden kl. 18:17.
Du svarer ganske greit på ditt eget spørsmål her, ja legg den igjen hjemme, ja "den er knust", om det blir spørsmål.
Å ja de kommer til å ta tlf din om du møter opp å har den på lomma.
Trådstarter
10 1
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Du svarer ganske greit på ditt eget spørsmål her, ja legg den igjen hjemme, ja "den er knust", om det blir spørsmål.
Å ja de kommer til å ta tlf din om du møter opp å har den på lomma.
Vis hele sitatet...
Det er 4 uker siden jeg gjorde siste kriminelle handling. Syns jo egentlig det er litt rart om de på en måte har planlagt at de skal ta mobilen min når jeg kommer på møtet.
Det møtet er forøvrig ikke et avhør, men noe annet.
Enig med Eyemare, legg igjen telefon hjemme, den er "ødelagt". Da har du lagt deg forran det potensielle problemet :-) Så er resten opp til hva du sier.
Trådstarter
10 1
Sitat av Coffern Vis innlegg
Enig med Eyemare, legg igjen telefon hjemme, den er "ødelagt". Da har du lagt deg forran det potensielle problemet :-) Så er resten opp til hva du sier.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg helst vil ha med mobilen er fordi jeg vil helst ta opp samtalen. Har ingen annen måte å ta opp med..
skaff deg recorder da, tid nok til det, bare IKKE ta med tlf...........
nough said.
Sist endret av Eyeamare; 4 uker siden kl. 18:30.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
skaff deg recorder da, tid nok til det, bare IKKE ta med tlf...........
nough said.
Vis hele sitatet...
Second that, diktafon, det bruker politiet til å ta opp samtalen, så hvorfor skal ikke du være boss å slenge din egen diktafon på pulten som en liten "erta berta". Hadde jeg gjort
Er det en såkalt bekymringssamtale? Du høres ung ut og da går jeg utifra at du er under 15 og da ikke lar seg avhøre, legg den igjen. Om de på et eller annet vis får tak i den må du huske at de kan tvinge deg til å åpne den med fingeravtrykk/face id. Så ha kun kode og aldri gi dem noe kode
Trådstarter
10 1
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Er det en såkalt bekymringssamtale? Du høres ung ut og da går jeg utifra at du er under 15 og da ikke lar seg avhøre, legg den igjen. Om de på et eller annet vis får tak i den må du huske at de kan tvinge deg til å åpne den med fingeravtrykk/face id. Så ha kun kode og aldri gi dem noe kode
Vis hele sitatet...
Nei jeg er over 40år.
Sitat av Henderdet Vis innlegg
Nei jeg er over 40år.
Vis hele sitatet...
Sorry my bad