Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 559
Hei, lurer genuint på om noen kan svare med sikkerhet på om thcp er lovlig eller ulovlig i Norge, gjerne med ref. Da det virker som de fleste synser veldig hver gang lignende tema kommer opp?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Narkotikalisten lister ikke de individuelle stoffene, men hele planten. Og siden THCP er et stoff som finnes naturlig i planten blir det ulovlig.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Narkotikalisten lister ikke de individuelle stoffene, men hele planten. Og siden THCP er et stoff som finnes naturlig i planten blir det ulovlig.
Vis hele sitatet...
Da er vel CBD også ulovlig, mtp. at det er et stoff som finnes naturlig i planten? Hva så med andre alle de andre stoffene som finnes naturlig i cannabis planen?

Vet det høres ut som et dumt spørsmål, kan du også klarifisere hvor i lovteksten det står at det gjelder hele planten?
Enemy of the snut
Jeg bestilte det på nett (clearnet) for en kompis rett før jul ifjor. Kom gjennom tollen så fort jeg sendte screen av kvittering som viste hva det var.. Tror kanskje jeg har bilde av siden og kvitteringen enda. Mener å huske det sto "THCP" og "HHC" på pakken, men usikker på om sistnevnte sto..
Det var en svensk nettside, og skal vi bestille bør vi gjøre det nå da produktet skal komme på knarklista i juni/juli i år.