Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 5019
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Det er på tide at jeg får den feite ræven min ut av stolen og steller istand et treff for nFF'ere her i Bergen.

Nå er sommeren på vei, og i sammenheng med at nicho og bakkus kommer til Bergen i Juli tenkte jeg at vi kunne ta et aldri så lite nFF-treff.

Idén er foreløpig grilling, da enten på Nordnespynten eller kanskje i parken ved Rosenkrantztårnet. Kom gjerne med forslag til andre tiltak/plasseringer.

Det blir første uken i Juli en gang, og jeg vil med denne tråden vite om det er noen interesse for dette, og i så tilfelle hvem det er som vil komme.

Vi kan sikkert ta grillingsen litt utpå kveldingen slik at dem som har lyst kan bli fullemenn etterpå.
Jeg er interessert, kan bli gøy å møte noen av freakene som jeg har lest og skrevet poster med i ca et halvt år
Mulig jeg kan plukke opp og kjøre noen freaker også, må høre om jeg kan låne mors bil.(ingen spying i bilen takk )
er i bergen på den tiden. Er dette bare for kjernen av nFF, eller er dette noe vi litt nye kan bli med på?
Takk for fint initiativ, nso!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er åpent for alle
Klar som faen jeg. Opptatt 1-2 juli, etter det er det all good. Grillmat og pils i solen - blir ikke bedre enn det.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Jeg er kjempeklar. Anyday. Må bare få penger til å reise + fri fra eventuell sommerjobb.
Jeg er i hvertfall med.
Får med noen venner også.
Tror jeg er ledig - men om jeg tør å møte dere skumle kriminelle datahackere er en annen sak
Det hadde vært fint om dere flyttet det til Oslo, siden Bergen ligger utenfor Oslo.
Sitat av ivioyner
Det hadde vært fint om dere flyttet det til Oslo, siden Bergen ligger utenfor Oslo.
Vis hele sitatet...
Enig

Jeg er keen på nff-møte men Bergen er ganske så veldig langt unna der jeg bor :-\
Sandefjord hadde vel vært det beste for alle

Men kunne godt tenkt på å være med på et treff et sted som ikke er så innihelvete langt vekk.
Oslo går fint...
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Er i Bergen på den tiden, tar kansje turen innom jeg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er nok temmelig sikkert med, forutsatt at jeg er i Bergen / Nasjonen Norge. Første uken i Juli sier du?
Kan sikkert komme jeg :P hvis jenter er invitert uten å bli overfalt Bor i Haugesund/Stavanger da, men det er jo ikke sååå langt?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Nåh.. Om tierra er med og om jeg får med meg noen andre nordnorske vikinger som trår støttende til med bensin, så kan jeg jo kjøre nedover en tur i nyvogna Såe.. Kakcoo, ztaale, psyc og/eller marken cockloop etc.. Hyl meg ut i øret. ZMZ eller noe sånt smart.
BLirre pils der nede da?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
nso: Hvis det er snakk om noen rolige pils sammen med grillingen tror jeg at vi får holde oss unna parken på Bergenhus. Det er et militært område, og da ber vi om å bli kastet ut. Er ikke lov å ha med seg hverken grill eller alkohol på militært område, selv om det er en åpen park mellom 06 - 23.

Nordnesparken høres greit ut for meg! Kan gå hjemmefra på ett minutt + at det er aldri noe problem å grille og drikke øl der.
Dette hadde jo vært kjempe kult og vært med på. Ingen fra Nord Trøndelag eller rundt her som skal nedover og evnt han en ledig plass? Vet ikke om jeg rekker og få kjørt opp til Juli.
Eyh fett om du kommer nedover Magisk, ta med resten av samefolket og ææhææhæhæ

Nice Gusto, kan vi kaste vinyl på hverandre, rock vs techno! BRING IT OON!

Ser frem til dette as. Satse på dagene blir litt mer solfyllte i Bergen enn det er idag.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ja, sol er faen meg et kritierum, ellers monterer vi svære lamper som gir noelunde tilsvarende effekt.

Lille My: Hehe, det er jo så og si rett rundt hjørnet. Men du får kun komme hvis du lar lakser-oljen ligge hjemme! Admins med eksplosiv diaré er ikke et fint syn.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Tierra
Eyh fett om du kommer nedover Magisk, ta med resten av samefolket og ææhææhæhæ

Nice Gusto, kan vi kaste vinyl på hverandre, rock vs techno! BRING IT OON!

Ser frem til dette as. Satse på dagene blir litt mer solfyllte i Bergen enn det er idag.
Vis hele sitatet...
Samefolk du liksom, kanskje vi får ztaale til å dra en joik eller 3 Eneste jeg må vite er dato og slikt. Og kanskje ordne en plass for parkering av tøfflene etter endt grilling. Forslag mottas med takk, og ha i minne at dette kanskje kommer til å koste litt å kjøre nedover.
aww.. Jeg reiser nedover til dere søringer 10. juli
Jeg kunne jo dratt en joik eller to
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Såvidt jeg vet har jeg fått jobb på pub, og kommer da mest sannsynlig til å ha litt vanskelige arbeidstider i sommer, men jeg får se om jeg klarer å skvise inn. Jeg skal ihvertfall være med på noe moro iløpet av dagene vi har bakkus og nicho i strøket.
Hvis jeg dimmer til den tid...
Denne tråden har vist gått ubemerket forbi. Jeg er med
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ministry of Love
sptz's Avatar
Det kan faktisk se ut som at jeg også kan dukke opp denne helga Bare ikke tenk på noe så dumt som å legge det til fredagen... Det hadde rett og slett vært utidig.
Nå begynner jo den uken å nærme seg, funnet ut litt nærmere hvilken park og hvilken dag og sånt?
Må vite datoen før jeg kan si sikkert om jeg kommer eller ei...
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Tja. Kanskje jeg blir med også. Får se hvordan ting er på jobben og om jeg har fri. Får henge på Tias i så tilfelle.

Og selv om jeg er kokk så vil ikke jeg stå til ansvar for grillingen :P
Ministry of Love
sptz's Avatar
Legen fortalte meg i dag at jeg har fått kysesyken så jeg blir ikke å se i Bergen desverre.
Sitat av Tierra
Bra, da har vi noen vi kan gaffe rundt et tre og kaste de svarte pølsene på!
Vis hele sitatet...
Word....


Men jeg er down, så lenge jeg ikke er på bilferie (10-16. juli).

Tøs er alltid velkommen (alt som er <= 12år)
Vel, kanskje jeg kan stikke innom, om ikke for annet så kan jeg vertfall kose litt med Devine..
Jobber dog til litt rare tider i sommer, men jeg er med om jeg kan.
Jeg tar med meg damen så da har vi vel to damer?
Siden jeg så at noen spurte om grilling i Oslo, så har jeg tatt på meg det harde ansvar som er å lage en tråd om det.

http://www.freakforum.nu/forum/showt...highlight=oslo

Hadde vært kult om folk ble med.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Skal vi bli enige om en dato?
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av FUBAR
Vel, kanskje jeg kan stikke innom, om ikke for annet så kan jeg vertfall kose litt med Devine..
Jobber dog til litt rare tider i sommer, men jeg er med om jeg kan.
Vis hele sitatet...
<3

Sitat av Gusto
Skal vi bli enige om en dato?
Vis hele sitatet...
Jeg foreslår å ta det når/hvis Nicho og Bakkus kommer bortover, the more the merrier.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Som vanlig får dere helt enormt god forvarsel :P

Jeg och Nichotin og XeQtR dukker opp i bergen på morgenen Onsdag den 11.
opp til bergensgjengen å bestemme nøyaktig tid/plass for grillinga.

Men her fikk dere en heads up.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvor lenge blir dere? Jeg ser helst at ingenting skjer før lørdag eller noe, forhåpentligvis klarer jeg å få fingen ut å komme meg til Bergen til dess.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Uhm, Onsdag?

Anyhoo - beste dagen blir vel Søndag. Hvem er interessert?
Jeg er interessert, det er bare mangelen på tilstedeværelse i nasjonen Norge som setter en stopper for meg.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Utgår fordi det er for pent vær.
Peppes istedet -> http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=68239