Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1262
Sier Nff folket i rogaland, hva med en gathering og konsert med et fett rockeband etterpå? Har vi noen gang hatt en gathering? Ta med en venn eller 5, fyr opp vors og on vi go => Stemning for dette ell=?
Ja det har vært en gathering. Dette var noe golder og ninjasverre fikk til. Ellers så sier du ikke hvem, hva, hvor og når det skal holdes.
Du har alltså ikke planlagt noe, har du lest det IvIoyner skrev som nå er klistret?
Jeg foreslår at alle heller tar turen ned på Checkpoint på onsdag, siden vi skal spille der ca. 23:30. Zoom 2005. Støtt en lokal nFFer!
vel, jeg ville først sondere terrenget, for å høre om folk var intereserte i det. Checkpoint på onsdag, veeel. litt sent nå :P
Sitat av Neonlight
Sier Nff folket i rogaland, hva med en gathering og konsert med et fett rockeband etterpå? Har vi noen gang hatt en gathering? Ta med en venn eller 5, fyr opp vors og on vi go => Stemning for dette ell=?
Vis hele sitatet...
Skal på konserten (og Motörhead på fredag, woo), men har nok mitt eget vors å gå til