Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3480
Yo,

Jeg snakket med Gusto, og han kommer til Oslo til uken... I den forbindelse tenkte vel både han og jeg at det hadde vært kult å få til en NFF-kebab igjen.... Er noen andre klare for det? I Oslo, altså...
Alltid gøy med kebab, hvor har dere tenkt dere da?
Kanskje jeg klarer (og ikke minst tør) å dra rumpa mi inn dit. Fant plutselig ut at jeg faktisk likte kebab her for noen dager siden
jeg er afk til mandag kveld, men ellers er jeg klar for kjærleik
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Er ikke sikkert at jeg kan være med, men skal mest sannsynlig til Oslo neste fredag på en liten forretningsreise. Vet heller ikke når på fredagen turen min går hjemover. Sier ifra når jeg vet mer.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Trådstarter
Du er rask til å svare ass, Gusto Noen som har noen tanker om hvor vi kunne dra? Bislett kebab? Eller var dere på Peppes forrige gang?
Du er min venn
niigu's Avatar
Om vi kunne tatt det for typisk en eller to dager siden, så kunne jeg også blitt med! Var i Oslo med samfunnsklassen min (altså en skoleklasse, nerds). Var bla.a. på Holmgang og Statsministerens kontor! Hurra!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Hvorfor er det aldri slikt i Bergen?
Sitat av Delusional
Hvorfor er det aldri slikt i Bergen?
Vis hele sitatet...
For der bor nso ?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av Delusional
Hvorfor er det aldri slikt i Bergen?
Vis hele sitatet...
Det er det vel, men ikke i så stor stil. Bare seks dager siden siste pilserunde med en bunke VIFere.
Det har vært noe i Bergen. Codebreaker04 hadde en nff rekke og jeg tror en del nFFere møttes etter RMS tingen i fjor, men er ikke helt sikker siden jeg forsov meg til det :P

Edit: Jeg, Gusto, Spetznaz og Psy_Illusion tok noen øl for en uke siden. Vet ikke om den kan kalles ett nff treff da..
Sist endret av RoadKill; 18. februar 2005 kl. 18:29.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg er med jeg hvis man tar det på dagen, dvs fra 11-14 feks.. Da er jeg stort sett i byn uansett.. bare å hyle Jeg vil treffe skjegg-gutten igjen (begynner å bli en stund siden vi pilsa i bergen...)
-totto
Det er faen på tide med noe i Sandnes/Stavanger også snart. Har vært så mye snakk, men alle her nede er handlingslammet (inkl., og kanskje spesielt, meg) så det blir aldri noe av...
Er med på noe lignende i vårt turf jeg, men da krever jeg å se gjestelisten først. Er mange her jeg helst ikke vil bli sett sammen med i byen
Tja. Er redd for å møte dere, men what the heck.
Skal det etes ebab noe sted så må det bli på New Beirut, med tanke på sitteplasser og sånn.
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg er med jeg =D Bare fastsett en dato eller noe.
Jeg vedder en cola på at Asker-gjengen ikke tør å komme.
Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg ble svært positivt overrasket over kebaben på Carmel grill...

New Beirut Kebab. Ligger den rett over gata fra Oslo Plaza? Over gata fra bussterminalen?
I like turtles
Skyfex's Avatar
IvIoyner: Selvfølgelig tør vi! Hah.. En liten pusleby som Oslo skremmer ikke oss Asker gutta! Meneh.. bare det at vi har planlagt ting akkurat de dagene som det er nFF møter i 10 år framover.
Sitat av FlyingVeeVee
New Beirut Kebab. Ligger den rett over gata fra Oslo Plaza? Over gata fra bussterminalen?
Vis hele sitatet...
De har to avdelinger, den du tenker på ligger rett over veien fra Oslo City, ie i samme bygg som byporten.

Føler at dette blir et sånn oldistreff for nff folk. Kun folk over 1k poster liksom (spammere). Jeg tror jeg står over. Anbefalinger er "Lett og mett" ved Spaceworld Megastore (de har marinert løk i kebaben, mmm), og bislett. Men bislett er slik kebab som "alle liker". Den er vel da regnet som safe. Ellers er jo dolly et ypperlig alternativ (se profil )
Sitat av FlyingVeeVee
Nå bor ikke jeg i Oslo, men jeg ble svært positivt overrasket over kebaben på Carmel grill...
Vis hele sitatet...
Der har de byens desidert beste falaffel også, i tilfelle det er noen andre også som er veggisser her Bare et lite tips...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Viste seg at møtet mitt blir utsatt til uken etter vinterferien, ettersom de jeg skulle møte skal ta seg fri fra jobb for å stå på ski.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Er ikke stor på kebab akkurat, men en tur til Oslo hadde vært kjekt (Benson er sikkert med, siden han er neger og det er mange i familien hans i Oslo). Dersom det er på fredag kan jeg være i Oslo kl 16.30, når har dere egentlig tenkt?
new beirut er rett ved glassmagasinet, og beirut er ved jernbanetorget. anyway, grunnen til at vi alltid har eti på new beirut, er at det er en stor ebab med drikke til 49 spenn, og at det er nok plasser der.
en annen ting er at de tilsynelatende ikke har brydd seg om at vi har sitti der i fire-fem timer og prata.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Når vi først snakker om nFF-treff, så hadde det ikke vært en ide med nFF pizza i SVG. På fredag f.eks? Peppes har buffet for 80 kr. på hverdager.

Edit: PIZZA ja. Jeg liker ikke kebab.
Sist endret av TurboAciid; 21. februar 2005 kl. 21:21.