Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 682
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan rusmidler miste funk hvis det blandes i en kapsel sammens med konditorfarge? Tenker på mdma, speed eller 2cb
Tviler på det, da kapslene uansett går i oppløsning og innholdet blandes i magen med alt du måtte ha spist/drukket i det siste og magesyre. Kanskje det kan gjøre noe med innholdet om det oppbevares i lang tid, men da vil jeg tro at sollys og fukt odelegger det lenge før konditorfargen gjør det.

Kan jeg spørre om hvorfor du ska ha konditorfarge og knark i en kapsel?
En speedpusher jeg kjente for mange år siden, putta grønn konditorfarge i greiene som en gimmick ("sånn at folk vet den er fra meg" - vet, meget smart). Kan iallfall bekrefte at det ikke så ut til å legge noen begrensning på effekten.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er ikke helt slik kjemi fungerer:

Konditorfarge er inaktive fargepigmenter, de ikke kjemisk reaktive og vil ikke endre karakteren på rusmidlene på noen måte.¨
For at et stoff skulle kunne påvirke effektene av rusmidlene måtte det enten vært et psykoaktivt stoff selv eller et stoff som hadde reagert på innholdet i rusmidlet: f.eks sterke syrer eller baser.
Jeg fikk mdma som var rød/lilla aktig og det får man jo også, men fortalte meg at det var noe de tilsatte krystallene etterpå for å kunne se hvor den kom fra