Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2511
Jeg solgte 1 konsert billett der forrige uke. Sendte de med UPS den 22 Juni. På siden til Viagogo står det at den er sendt + tracking number fra UPS.

Nå i dag fikk jeg en e-mail at salget var kansellert. Jeg logger meg inn på siden dems, men alt ser OK ut. Jeg kontakter da kundeservice, men der står dem på sitt og sier at jeg ikke har gitt dem noe info om leveringen så de kansellerte salget mitt. Hva kan jeg gjøre?

Screenshot av siden dems: https://imma.gr/71750x4f3f7
Når jeg søker opp sporingsnummeret bekrefter det at jeg sendte det den 22 Juni og at den venter på mottaker.
Sist endret av danielsen45; 27. juni 2018 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
52 0
Tvilsomt at jeg rekker å få tilbake billetten før konserten er slutt og få solgt den igjen. I tillegg skriver de på e-mail at jeg må betale ekstra kostnader.
Sist endret av danielsen45; 27. juni 2018 kl. 16:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet om man må ha billettene for hånd før konserten eller om det holder med å ha dem digitalt/lastet ned?
Sitat av ChilAs Vis innlegg
Noen som vet om man må ha billettene for hånd før konserten eller om det holder med å ha dem digitalt/lastet ned?
Vis hele sitatet...
Hvilken konsert?
Sitat av hala Vis innlegg
Hvilken konsert?
Vis hele sitatet...
Tomorrowland
Sitat av ChilAs Vis innlegg
Tomorrowland
Vis hele sitatet...
"After personalization you will receive the tickets. These tickets doxnot grant you entry into the festival. Your Treasure Case containing your Tomorrowland Bracelet will be shipped to you via postal service in the beginning of July. You must use your Bracelet to enter the festival."

https://www.tomorrowland.com/en/fest...ersonalization