Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 34792
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Hadde det vært i mid-September hadde jeg vært med, da jeg fyller 18 i september. Ellers høres dette knall ut, og om jeg kommer, så må vi få GoodGod til å spille litt musikk for oss
Vis hele sitatet...
Skal jo være varmt det som er kos.
Trur jeg hadde ikke orsket å tenke / vurdere å dra ned til Oslo i september
GoodGod må få samlet et band til festen ja.

til 32b, folk er skjelden de drittsekkene de utgir seg for på nettet. Dessuten har ikke jeg sett mange av dem her :??
Sitat av enanthate Vis innlegg
Word. Finnes nok av nyktere som har peiling her inne, og så er det noen rusbrukere.
Klart vi har rusmissbrukere her også, men er nok begrenset hvor mange av de få som gidder å ta turen.

Slapp helt av, nFF-fest er nok en mer kontrollert og hyggelig type fest.
Vis hele sitatet...
Er jo en ypperlig plass for de å deale stoff med hverandre. Rusbrukere/misbrukere er jo som en stor familie her inne virker det som.
Og nei; Jeg vet at ikke alle som driver med stoff er narkomane....
"Hey vi stikker på nFF festen da og knipser,røyker eller tester heroin fra vestlandet sammen med gutta...."

Makes me sick.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
For 70% av innleggene jeg kommer over på "Nye innlegg" seksjonen dreier seg kun om drugs og alt pisset. Har tatt over helt på freakforum dette.
Vis hele sitatet...
Og du er typen som dømmer alle som "junkie" fordi de røyker cannabis iblant, eller bare fordi de diskuterer legalisering. Hadde forøvrig vært mye mer interessant med hvilken som helst junkie på festen, enn deg og din type.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er jo en ypperlig plass for de å deale stoff med hverandre. Rusbrukere/misbrukere er jo som en stor familie her inne virker det som.
Og nei; Jeg vet at ikke alle som driver med stoff er narkomane....
"Hey vi stikker på nFF festen da og knipser,røyker eller tester heroin fra vestlandet sammen med gutta...."

Makes me sick.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Om noen skulle ta dop på festen så gjør vel ikke det deg noe? Hvor ignorant kan man bli... du skal nok se at folk blir sjenerende nok med alkohol aleine.
Sitat av Don Veto Vis innlegg
Og du er typen som dømmer alle som "junkie" fordi de røyker cannabis iblant, eller bare fordi de diskuterer legalisering. Hadde forøvrig vært mye mer interessant med hvilken som helst junkie på festen, enn deg og din type.
Vis hele sitatet...
Du mener jeg stigmatiserer...se litt over hva du selv skriver. Jeg har vanket i et narkomiljø i mange år, og jeg er ikke stolt av det. Noen her inne derimot synes slikt er dritfett.
Narkotika på en nFF fest ville vært lavmål. Pyroteknikk eksperimentering i det ene hjørnet og junkier med drugs i det andre...
Sitat av Mith Vis innlegg
Og for å gjenta/poengtere det, ulovlig rusmidler vil selvfølgelig ikke bli akseptert. Vi kommer til å ha vakter som kommer til å slå ned på evt. bruk. Legg igjen piller og pot hjemme.
Vis hele sitatet...
For å sitere meg sjøl enda en gang.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Du mener jeg stigmatiserer...se litt over hva du selv skriver. Jeg har vanket i et narkomiljø i mange år, og jeg er ikke stolt av det. Noen her inne derimot synes slikt er dritfett.
Narkotika på en nFF fest ville vært lavmål. Pyroteknikk eksperimentering i det ene hjørnet og junkier med drugs i det andre...
Vis hele sitatet...
Haha.

Noen synes nok slikt er fett. Men svært få av de gidder å ta med seg dop/etc, da de vet at det resulterer i å bli kasta ut tidlig på kvelden.
For å gjette, så kommer det kanskje 10stk som tar med seg noe dritt. Men igjen, så er vi 700 nyktere som slår hardt ned på det. Skjønner ikke hvorfor du skal henge deg opp i det da... Dra på et annet utested istedet, så ser du at det hadde lønt seg å dra på nFF-festen

Men for guds skyld, bli hjemme.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Er jo en ypperlig plass for de å deale stoff med hverandre. Rusbrukere/misbrukere er jo som en stor familie her inne virker det som.
Og nei; Jeg vet at ikke alle som driver med stoff er narkomane....
"Hey vi stikker på nFF festen da og knipser,røyker eller tester heroin fra vestlandet sammen med gutta...."

Makes me sick.
Vis hele sitatet...
Det gjør meg syk at du kan være så fordomsfull når du er en del av dette forumet og ser hvor oppegående mange av de aktive medlemmene fra rusmiddelseksjonen er. Hvis du virkelig tror at folk drar på denne festen for å selge og kjøpe rusmidler, og å sitte sammen med andre "junkies" for å skyte heroin har du misforstått hele konseptet rundt nFF-treff. Da jeg var på nFF-treff sist gang var det i hvert fall fem aktive medlemmer fra rusmiddelseksjonen på treffet. Det ble diskutert rusmidler og man delte morsomme historier og erfaringer, det ble derimot ikke oppfordret til bruk, salg, kjøp eller brukt noen former for ulovlige rusmidler.

De fleste, men tydeligvis ikke du, skjønner at denne festen handler om å ha muligheten til å feire at nFF faktisk har blitt ti år og stadig vokser. Det går også ut på å ha muligheten til å treffes i virkeligheten å bare kunne prates uten å måtte diskutere det forumet har å tilby. Om du ærlig talt ikke skjønner dette, og virkelig tror på det du skrev synes jeg synd på deg, og du kunne sikkert ha godt av å komme deg på denne festen for å se hvor forskrudd synet ditt av nFF og medlemmene dine er.

Noe av dette kan forresten gjelde for deg også, 32b.
Sist endret av Filosofen; 15. februar 2011 kl. 12:32.
Var jo åpent mål, folkens. Ikke vær så innsnevra, da. Ikke alle er slemme. Smil! Kos med party.
Etter hva jeg har forstått så er ikke dette ett anonymt treff. Er det ikke risikabelt for folk å komme etter alt de har skrevet på dette forumet at de har prøvd/solgt hvis de ikke skjuler hva brukeren deres heter? kan ikke sivilpoliti bare loke rundt og håve inn en etter en?
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Tror du politiet vet hvem villmannen er da eller har du gått ut med fult navn her inne? Så lenge du ikke har med deg ulovligheter tror jeg nok det skal gå bra. Hårfin den linja mellom forsiktig og paranoid
Har tenkt litt i samme baner selv... Blant annet, det må da være noen som har fått negative følger for det de har skrevet på forumet? Jeg ble fks gjenkjent av en kompis på forumet, litt småkleint da han hadde sett alle innleggene mine og postene jeg hadde opprettet. Håper bare ikke flere oppdager det, noe som kan få negative følger.
Sitat av villmannen Vis innlegg
Etter hva jeg har forstått så er ikke dette ett anonymt treff. Er det ikke risikabelt for folk å komme etter alt de har skrevet på dette forumet at de har prøvd/solgt hvis de ikke skjuler hva brukeren deres heter? kan ikke sivilpoliti bare loke rundt og håve inn en etter en?
Vis hele sitatet...

Ingen som tvinger deg til å oppgi brukernavnet ditt på festen.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg stenger denne tråden ettersom det er blitt en mølje av irrelevant diskusjon.
Ta en titt på denne tråden istedet, og vær snill å faktisk lese førsteinnlegget.