Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ville du kommet på en nFF-fest i Oslo?
Jeg er over 18 og ville kommet på fest. 484 57,28%
Jeg er over 18 og ville ikke kommet på fest. 157 18,58%
Jeg er under 18 og ville kommet på fest. 146 17,28%
Jeg er under 18 og ville ikke kommet på fest. 58 6,86%
Stemmegivere: 845. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  365 34818
Jeg ville ha kommet dersom deilige felix_poker kom.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Høres jo bra ut at det ligger litt i planene å endelig få til en skikkelig nFF-fest

Jeg stiller selvfølgelig opp som DJ gratis om jeg skulle være ønsket, og skulle til og med kunne produsert litt eksklusive låter til et nFF-party.

Masse kudos til Forconin og felix_poker som tar ansvar og forsøker å realisere det mange av oss har tenkt på i mange år
Vis hele sitatet...
Hadde vært fett om du kunne stilt opp som DJ ja!
Er det en mulighet for å få høre en sang du har laga eller, myspace elns?
Dette høres gøy ut, tørr ikke møte opp på treffene men kanskje jeg tørr dette siden det er alkohol inni bildet :P.
Hvor skal festen være isåfall? Er det en husfest eller bare et treff på et utested? Liker ikke utesteder men om det er en husfest hvor vi kan drikke oss forderva, ha det gøy og ikke bli kastet ut, så høres det bra ut!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tierra Vis innlegg
Høres jo bra ut at det ligger litt i planene å endelig få til en skikkelig nFF-fest

Jeg stiller selvfølgelig opp som DJ gratis om jeg skulle være ønsket, og skulle til og med kunne produsert litt eksklusive låter til et nFF-party.

Masse kudos til Forconin og felix_poker som tar ansvar og forsøker å realisere det mange av oss har tenkt på i mange år
Vis hele sitatet...
Da har vi en DJ i lineupen, du er selvsagt ønsket, hadde planer om å spørre deg.

Forøvrig: Hvis det finnes DJ-spirer/producere her på forumet som har lyst til å snurre skiver foran masse freaks er det bare å si ifra. Eksempler på låter/mikser setter man alltid pris på.



Ellers: Om det blir leid lokale med "ta med eget drikke" eller om det blir et utested med sjenkebevilgning er ikke bestemt ennå. Denne tråden brukes til å lodde stemningen, vi tar en avgjørelse om lokale/hva slags opplegg det blir senere, dette avhenger jo og av resultatet i voten. Er mye enklere å få leid et helt utested hvis man har tall på forventet antall besøkende.

Vil også påpeke for ordens skyld at vi 100% sikkert IKKE vil akseptere bruk av ulovlige rusmidler på denne festen, samme hvor det blir.
Sist endret av Forconin; 1. desember 2010 kl. 19:00.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Håhå det her høres jo episk ut om det gjennomføres!

Klart jeg møter opp på noe slikt!
Nå er ikke jeg noe super-dj, men om det skulle bli noe mangel på dj så kan jeg stille opp.
Jeg er selvfølgelig med
Og for alle tilreisende til verdensmetropolen Oslo har jeg et tips angående overnatting:
Coch's Pensjonat. Billig og sentralt(Majorstua/Bislett-området). Koster 480,- for billigste rommet per natt. Er dere flere i en gjeng kan man leie større rom som en gruppe og da blir alt billigere. https://cochspensjonat.no/

Ellers stiller jeg med madrass på gulvet hvis noen absolutt trenger det. Det er trangt hjemme hos meg, bare så det er sagt:P
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sinister stiller som platesnurrer.

Lineup foreløpig:

Tierra
Sinister
Sitat av sali Vis innlegg
Hmm, hadde kanskje vært noe! (Og jeg er jente, haha )

Og er det etter januar så har jeg rukket å bli 18 også så!
Vis hele sitatet...
Om det blir fest blir det garantert etter januar. Hittil har vi snakket om mai/juni. Det er antakelig slik at det blir mest gutter, men i motsetning til hva det i blant kan virke som her på forumet, er de fleste gutta her hyggelige fyrer, så det er ikke noe stress for hverken deg eller andre jenter å dukke opp (forutsatt at dere liker gruppesex med 10+ svette nerder)
Sitat av Tierra Vis innlegg
Jeg stiller selvfølgelig opp som DJ gratis om jeg skulle være ønsket, og skulle til og med kunne produsert litt eksklusive låter til et nFF-party
Vis hele sitatet...
Yay!
Sitat av Stormen Vis innlegg
Jeg ville ha kommet dersom deilige felix_poker kom.
Vis hele sitatet...
I just did
Selvom jeg ikke kjenner noen på freakforum irl, ville jeg vurdert det, er så mange interessante personer med forskjellige meninger, bakgrunner, ferdigheter fagfelt osv.!
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Om det blir fest blir det garantert etter januar. Hittil har vi snakket om mai/juni. Det er antakelig slik at det blir mest gutter, men i motsetning til hva det i blant kan virke som her på forumet, er de fleste gutta her hyggelige fyrer, så det er ikke noe stress for hverken deg eller andre jenter å dukke opp (forutsatt at dere liker gruppesex med 10+ svette nerder)

Yay!

I just did
Vis hele sitatet...
Vell hvis jeg kommer så blir nok min kjæreste med også, får spørre om han er med på gruppesex! Me love g33ks
Er det bare meg som har laget seg et bilde av de forskjellige personene her inne på forumet? Føler en fest hvor man viser ansiktet sitt for andre freaks kommer til å ødelegge dette bilde. Blir litt som folkene du hører på radioen. Fjeset deres stemmer overhodet ikke overens med bilde du har av dem i hodet :P
Gleder meg så sykt til å se hvordan alle folka på rusmiddelforumet som kan alt om rusmidler er in real life.
@Bmariuz
Skal si deg jeg fikk meg noen overraskelser på mitt første treff. Mange folk som ikke stemmer i det hele tatt med det mentale bildet. Tror nok jeg også har overrasket et par på treff, eg håper nesten det. På en annen side er jo det også veldig gøy at folk ikke er likt ditt mentale bilde, da hadde det vært mange folk som hadde sett litt spaca ut.digger å bli overrasket av folk, og da stort sett i positiv retning på nFF-treff.
Sitat av sali Vis innlegg
Vell hvis jeg kommer så blir nok min kjæreste med også, får spørre om han er med på gruppesex! Me love g33ks
Vis hele sitatet...
Hehe, det siste var mest for å illustrere poenget mitt (at det ofte kan virke som guttene her inne er svin), men jeg er glad du er positiv til det og håper kjæresten din også er det
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er det bare meg som har laget seg et bilde av de forskjellige personene her inne på forumet? Føler en fest hvor man viser ansiktet sitt for andre freaks kommer til å ødelegge dette bilde. Blir litt som folkene du hører på radioen. Fjeset deres stemmer overhodet ikke overens med bilde du har av dem i hodet :P
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene Imidlertid har jeg alt møtt flere titals freaks "irl", og skuffelsen går raskt over i glede over å ha møtt enda en flott fyr/jente
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hadde blitt med hvis det var utenfor Oslo.. liker ikke Oslo :/
Sitat av Euforia Vis innlegg
Gleder meg så sykt til å se hvordan alle folka på rusmiddelforumet som kan alt om rusmidler er in real life.
Vis hele sitatet...
Gjorde jeg også, trodde Felix_poker var en hippie lignende fyr som sprang rundt med flein og hørte på Shpongle (no offence Felix), til jeg så han på treffet. Der sto det en ekte, velkledd, hyggelig og oppegående kar.

Så ganske morro å se forskjellen fra det man trodde
Jeg kan lett bli med hvis det blir ID under 18, desverre født som vinterbarn
Sitat av Euforia Vis innlegg
Gleder meg så sykt til å se hvordan alle folka på rusmiddelforumet som kan alt om rusmidler er in real life.
Vis hele sitatet...
De har alle dreads og fargerike klær.

Men fra spøk til revolver så er nok de fleste rimelig A4, vet feks at en av "guruene" er lærer.
Edit: Og dodecha er unntaket som bekrefter regelen
Sist endret av Elemental; 1. desember 2010 kl. 20:25.
Øy! No spoilers Dr. Feelgood!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er det bare meg som har laget seg et bilde av de forskjellige personene her inne på forumet? Føler en fest hvor man viser ansiktet sitt for andre freaks kommer til å ødelegge dette bilde. Blir litt som folkene du hører på radioen. Fjeset deres stemmer overhodet ikke overens med bilde du har av dem i hodet :P
Vis hele sitatet...
Tenker helt likt. Men det er vell det som er gøy med slike treff, å faktisk se å møte personene.

Selv er mitt mentale bildet av Nso en bølgete tykk strek :P.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av echuz Vis innlegg
Hadde blitt med hvis det var utenfor Oslo.. liker ikke Oslo :/
Vis hele sitatet...
Det der må jo være tidenes dårligste unnskyldning.

Jeg kan nesten relatere litt, jeg likte ikke plassen før, men nettopp av den grunn at jeg ikke kjente noen der, jeg hadde intet forhold til byen annet enn at det var hovedstaden.

Euforia: Ser vel ut som folk flest, utenom meg da.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Hehe, det siste var mest for å illustrere poenget mitt (at det ofte kan virke som guttene her inne er svin), men jeg er glad du er positiv til det og håper kjæresten din også er det
Vis hele sitatet...
Hehe, har for det meste et positivt inntrykk av de fleste her på forumet, så skal nok gå bra Er vandt til å bare henge rundt gutter, så kan bli gøy dette!
Sali du har å ta med deg venninner, det skal hvertfall jeg!
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Gjorde jeg også, trodde Felix_poker var en hippie lignende fyr som sprang rundt med flein og hørte på Shpongle (no offence Felix), til jeg så han på treffet. Der sto det en ekte, velkledd, hyggelig og oppegående kar.

Så ganske morro å se forskjellen fra det man trodde
Vis hele sitatet...
Hahaha!

ja, man har det med å danne seg mentale bilder av folk innpå her. Er jo kult at det som regel er kun vanlige folk som skriver og kan så enormt mye forskjellig ting her på forumet.
Hvordan skal arrangementet foregå sånn ca. ?
Er det bare å traske inn, sprette en øl og mingle rundt eller har dere noe opplegg?

Gleder meg også til å se hvordan folk ser ut, se hvordan de oppfører seg og om de virker veldig annerledes i forhold til her inne.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Hvordan skal arrangementet foregå sånn ca. ?
Er det bare å traske inn, sprette en øl og mingle rundt eller har dere noe opplegg?

Gleder meg også til å se hvordan folk ser ut, se hvordan de oppfører seg og om de virker veldig annerledes i forhold til her inne.
Vis hele sitatet...
Blir nok fort "traske inn, sprette en øl/brus/farris/whatever og mingle." Skal mye til for å organisere noe særlig hvis det viser seg å bli et par hundre mennesker.
fuck, blir 18 i august D:

faen ta, tror jeg kommer hvis noen jeg kjenner joiner ass
Sitat av Forconin Vis innlegg
Blir nok fort "traske inn, sprette en øl/brus/farris/whatever og mingle." Skal mye til for å organisere noe særlig hvis det viser seg å bli et par hundre mennesker.
Vis hele sitatet...
Ja, det blir nok mingling, prating og endeløse hilserunder. Samtidig blir det vel litt dansing etterhvert (or de som driver med denslags) og generell festing. Jeg kan ikke se for meg at dette kan bli kjedelig på noen som helst måte
Sitat av Forconin Vis innlegg
Blir nok fort "traske inn, sprette en øl/brus/farris/whatever og mingle." Skal mye til for å organisere noe særlig hvis det viser seg å bli et par hundre mennesker.
Vis hele sitatet...
Hæææ??!
Blir det ikke rusmiddelhinderløype etterfulgt av en god dose HTML-koding på oppspurten der det hele avsluttes med et brakende pyroshow som NitroFis og resten av pyroforumet har stelt i stand?
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Hæææ??!
Blir det ikke rusmiddelhinderløype etterfulgt av en god dose HTML-koding på oppspurten der det hele avsluttes med et brakende pyroshow som NitroFis og resten av pyroforumet har stelt i stand?
Vis hele sitatet...
Jeg kan stå for hinderløype med minefelt og tåpelige morsomheter.

Edit: dette var ikke ment som et angrep på deg.
Sist endret av Knask; 1. desember 2010 kl. 21:15.
Hva er en rusmiddelhinderløype? Føler en trang til å prøve noe slikt!
Når vet man at man er klar for fest med en haug ukjente på et forum? Det er liksom fristende, samtidig som at det ikke er det.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Når vet man at man er klar for fest med en haug ukjente på et forum? Det er liksom fristende, samtidig som at det ikke er det.
Vis hele sitatet...
Jeg kan underholde med mine awesome rockering-skillz, det _kan_ du ikke gå glipp av
Sitat av sali Vis innlegg
Jeg kan underholde med mine awesome rockering-skillz, det _kan_ du ikke gå glipp av
Vis hele sitatet...
Ahhh, det er jo grunn nok i seg selv! :P
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av tafsern Vis innlegg
Når vet man at man er klar for fest med en haug ukjente på et forum? Det er liksom fristende, samtidig som at det ikke er det.
Vis hele sitatet...
Som med endel andre ting her i livet må man bare kaste seg ut i det.
Jeg har vært på endel vanlige nFF treff og har aldri opplevd at noen har blitt "stengt ute i kulda" eller fått en dårlig opplevelse.
Klart om det blir en storfest med over 100-200 stk blir det vanskelig å sørge for å snakke med absolutt alle, men jeg og garantert endel andre her vil gjøre vårt beste for at folk på sitt første treff får en hyggelig opplevelse.
Rusmiddelhinderløype:

Nå har ikke jeg peiling på rusmidler som er ulovlig i Norge, men ser for meg at mange av karene her vet om den beste kombinasjonen av "mirakelkurer". Man begynner vel med et par trekk av en bøtte, før man "løper" videre til neste rusmiddel, her har NitroFis selvfølgelig stelt i stand et minefelt (kreativt) som man må komme seg helskinnet i mellom/gjennom??. Etterpå skal man kode en kopi av freak.no for å så kunne løpe videre. Så skal man ned i Oslos kloakksystem en liten tur før det hele avgjøres i en voldsom spurt opp Karl Johann..
Sist endret av Prins Bæsj; 1. desember 2010 kl. 21:23.
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Rusmiddelhinderløype:

Nå har ikke jeg peiling på rusmidler som er ulovlig i Norge, men ser for meg at mange av karene her vet om den beste kombinasjonen av "mirakelkurer". Man begynner vel med et par trekk av en bøtte, før man "løper" videre til neste rusmiddel, her har NitroFis selvfølgelig stelt i stand et minefelt (kreativt) som man må komme seg helskinnet i mellom/gjennom??. Etterpå skal man kode en kopi av freak.no for å så kunne løpe videre. Så skal man ned i Oslos kloakksystem en liten tur før det hele avgjøres i en voldsom spurt opp Karl Johann..
Vis hele sitatet...
Tror det er best å droppe andre rusmiddler en alkohol, skaper sikkert bare masse problemer med lovens lange arm og slikt + at sikkert mange ikke vil ha slikt rundt seg.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Tror det er best å droppe andre rusmiddler en alkohol, skaper sikkert bare masse problemer med lovens lange arm og slikt + at sikkert mange ikke vil ha slikt rundt seg.
Vis hele sitatet...
forconin sa klart tidliggere: Ingen ulovelige rusmidler. Så er vel ikke en gang et diskusjonstema ^^
Twisted shroom; Vis Onkel kommer så er det vel bare til å stikke av, så slipper vi flere "løpt fra snuten"-tråder.


Regner med at alle skjønte det var en spøk???
Sist endret av Prins Bæsj; 1. desember 2010 kl. 21:29.
Jeg kan sikkert stikke innom å dra noen epic dance moves!

http://www.nattogdag.no/artikler/416...oor%20Pro-tips
Sitat av Prins Bæsj Vis innlegg
Hæææ??!
Blir det ikke rusmiddelhinderløype etterfulgt av en god dose HTML-koding på oppspurten der det hele avsluttes med et brakende pyroshow som NitroFis og resten av pyroforumet har stelt i stand?
Vis hele sitatet...
Skal først si at jeg forstår humoren og ironien i innlegget ditt. Bare så det er sagt. Tror allikvel det trengs en oppklaring på hvordan denne festen i realiteten kommer til å utarte seg; for brukere som er nye på treff.

I og med det finnes politi blandt de aktive brukerne så tror jeg det blir lite ulovligheter(Rusmidler, ran og bomber++). Det skal jo også være en fest for alle, der folk skal kunne føle seg noenlunde trygge på omgivelsene og folkene. Veldig kjipt med en eller annen stukehode som skal skremme den yngre garde bort.

Dette er da min mening, og regner med at det er holdningen blandt resten også. Regner med at felix_poker og forconion har tenkt i de samme baner uten at jeg skal leke tankeleser.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av tafsern Vis innlegg
Når vet man at man er klar for fest med en haug ukjente på et forum? Det er liksom fristende, samtidig som at det ikke er det.
Vis hele sitatet...
For deg, og sikkert mange andre der ute som aldri har prøvd seg på noe lignende før: Det er umulig å forutsi nøyaktig hvordan et treff kommer til å utarte seg. Treffene jeg har vært på har bestått av flotte mennesker man kan ha interessante samtaler med. Har du en venn eller to som er interesserte i å være med? Supert! Da er du trygg på i hvertfall noen av omgivelsene.
Lurer på hvor mange iskrembiler med antenne på taket som kommer til å stå lina-opp på utsiden :P
Mulig jeg blir med, høres i hvert fall meget artig ut. Mulig jeg drar med noen IRL-kompiser som sitter på freak, hvis anledningen byr seg
Sitat av moret Vis innlegg
Skal først si at jeg forstår humoren og ironien i innlegget ditt. Bare så det er sagt. Tror allikvel det trengs en oppklaring på hvordan denne festen i realiteten kommer til å utarte seg; for brukere som er nye på treff.

I og med det finnes politi blandt de aktive brukerne så tror jeg det blir lite ulovligheter(Rusmidler, ran og bomber++). Det skal jo også være en fest for alle, der folk skal kunne føle seg noenlunde trygge på omgivelsene og folkene. Veldig kjipt med en eller annen stukehode som skal skremme den yngre garde bort.

Dette er da min mening, og regner med at det er holdningen blandt resten også. Regner med at felix_poker og forconion har tenkt i de samme baner uten at jeg skal leke tankeleser.
Vis hele sitatet...

Greit, alle sammen! Null rusmiddelhinderløype denne gangen, desverre. Men NitroFis får vel fortsatt lov til å dra på med minefeltet sitt?
Trekker meg fra det der.
Nøyer meg med partypoppers...
Jeg stiller nok med en flaske gin dersom det passer den dagen det blir, men heller privat sted uten skjenkebevilning enn med sier nå jeg. Som oftest billigere fyll dersom man har medbragt også.
Sist endret av RayMonk; 1. desember 2010 kl. 21:50.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Trekker meg fra det der.
Nøyer meg med partypoppers...
Vis hele sitatet...
Lar den gå, regner med at det ikke blir "vanlige" partypopper, if u know what i mean
Hva med å bytte ut rusmiddelhinderløype med syreløp?
Kunne sikkert blitt morsomt å se 50 fulle freaks med syrebriller tryne rundt.
Jeg må inrømme at rusmiddelhinderløype, html koding og pyroshow høres fett ut. Hadde ikke sagt neitakk til det. Men, på en annen side er det ikke så ulikt det jeg har gjort hver helg de siste årnene. Godt med litt variasjon
Og så begynner jeg å bli såpass voksen at jeg tenker på andres velbehag enn at jeg skal være idiot.