Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  207 21117
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Pappagutten
Atx:feel free to pick me up, men er neimen ikke sikker om jeg får plass om du trenger dobbeldører for å bevege deg ut i det frie rom
Vis hele sitatet...
The odds for that my dear man is just as good as betting money on a dead horse.
o shit waddup
Sitat av mentalmelt
Gest: Vi kan vel ikke nekte folk å ta seg et par pils =) så lenge alle forstår at det å bli drita ikke er hensikten med treffet ..
Vis hele sitatet...
Får jeg lov til å dryppe litt LSD i pilsen til folk?

Jeg kommer nesten garantert. Håper jeg.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Jeg kommer kanskje hvis AtXbYeA lover å være grei, eller i det minste holde inn magen.
Ulldotters tilstedeværelse bedrer oddsen ytterligere.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Seiler inn på listen over folk som muligens dukker opp
Sitat av ulldott
Får jeg lov til å dryppe litt LSD i pilsen til folk?.
Vis hele sitatet...
Ja, hadde du giddi a?
Gest's Avatar
Trådstarter
oppdatering
Kommer:
mentalmelt
Sky
Gest
Silvercrest55
froskenfredrik
Mith

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle
Kugie
ulldott
fabianca

Kommer kanskje:
AtXbYeA
disaster_master
torsken
SameGeriljaen
Pappagutten
Gromstad2
kosepaa

Jeg vil minne om at det veldig viktig at alle melder helt sikkert fra om de kommer eller ikke innen den 8. August. Hvis ikke får jeg ikke bestilt riktig antall bord på Peppes

Hvis du ikke kan komme fordi bestemor dør i siste liten, så meld fra over PM.
Jeg jobber forresten til syv, så jeg kommer i så fall litt utpå. Rekker i alle fall ikke å troppe opp på jernbanetorget klokka tre.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av fabianca
Jeg kommer kanskje hvis AtXbYeA lover å være grei, eller i det minste holde inn magen.
Ulldotters tilstedeværelse bedrer oddsen ytterligere.
Vis hele sitatet...
Jeg skal tilogmed vurdere å ta skjegget.
Sitat av ulldott
Får jeg lov til å dryppe litt LSD i pilsen til folk?

Jeg kommer nesten garantert. Håper jeg.
Vis hele sitatet...
What? Blir det turing på møte ? :P
Gest's Avatar
Trådstarter
twisted shroom: Nei
Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvordan AtXbYeA ser ut
Tror desverre jeg er i trondhjem den dagen..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av romvesenvare
Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvordan AtXbYeA ser ut
Tror desverre jeg er i trondhjem den dagen..
Vis hele sitatet...
Jeg er desverre seks ganger mer kjekk enn du kunne forestille deg.

http://www.freakforum.nu/galleri/sho...atid=newimages
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er med!
Ser ut til å kunne bli bra oppmøte da =)
Slottsnarr
Allure's Avatar
Vurderer å møte dere jeg også, bor jo tross alt i Oslo.
Kommer tilbake til svar litt nærmere treffet=)
Jeg vil gjerne komme hvis det er mulig.
Flott =) Felix_Poker har lovet å sette av dagen med mindre han er bortreist, så da har vi enda en freak på kanskje-lista..
Neutral Good
Mith's Avatar
Flytt meg til kanskje lista. Ser ut som jeg er dobbeltbooket.
Flytt meg fra kanskje lista til dobbeltbooket og kan ikke komme lista
jeg skal mest sansynelig spise på bislet kebab den dagen :P
God fornøyelse =) Vi skal på peppes vi da..
Jeg melder meg også på kanskje-Lista
På dette treffet, Hva skal skje - Pizzaspising, Og hva mer liksom?
Sitat av KingPill
På dette treffet, Hva skal skje - Pizzaspising, Og hva mer liksom?
Vis hele sitatet...
Tenkte vel limbo eller andre selskapsleker. Du er herved underholdningsansvarlig. Om det kniper på ideer kan du bare ta av deg klærne og hoppe omkring. Gleder meg.
Jepp, det blir nok en salig kombinasjon av limbo og klespoker utover kvelden.. Fotografering forbudt!
Får se om jeg klarer å ordne noe. Flytter til Ås denne uken så det er mulig jeg dropper innom
Kommer kanskje, kommer hjem fra ferie akkurat da, saa vi faar se (sitter paa en engelsk PC paa hytta )
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Flytt meg til kommer listen, såfremst det ikke dukker opp noe overtid på jobb som jeg blir pålagt.
Da tror jeg lista ser slik ut foreløpig:

Kommer:
Sky
Gest
Silvercrest55
AtXbYeA
Poke
mentalmelt

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle
Kugie
ulldott
fabianca
froskenfredrik

Kommer kanskje:
disaster_master
SameGeriljaen
Pappagutten
Gromstad2
kosepaa
Mith
Pumazz
bobbo
KingPil
Max-Mekka
felix_poker
Allure

Dere som ikke er sikre må som Gest sier huske å si ifra innen fredag så vi får reservert nok bord =)
Hva med klokkeslett?
Gest's Avatar
Trådstarter
Se førsteposten.
Sitat av mentalmelt
Da tror jeg lista ser slik ut foreløpig:

Kommer:
Sky
Gest
Silvercrest55
AtXbYeA
Poke
mentalmelt

Kommer nesten garantert:
Skyfex
Voldern
Restyle
Kugie
ulldott
fabianca
froskenfredrik

Kommer kanskje:
disaster_master
SameGeriljaen
Pappagutten
Gromstad2
kosepaa
Mith
Pumazz
bobbo
KingPil
Max-Mekka
felix_poker
Allure

Dere som ikke er sikre må som Gest sier huske å si ifra innen fredag så vi får reservert nok bord =)
Vis hele sitatet...
Kingpill med to "L'er"
Jeg skal være i lista "Kommer nesten garantert" Istede
Balle altså, hadde håpet treffet kanskje var på fredag, i og med at jeg reiser til Bergen lørdag. Får bare innstille meg på å vente til et treff i Bergen da.
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg tenkte jeg bare skulle gi beskjed om at alle listebyttebeskjeder fra nå av skal sendes på PM, og vi vil helst ha definitive svar. Ikke send meg noe svar før dere vet om dere kommer helt sikkert eller ikke kommer helt sikkert.

Jeg vil legge ut en liste den 8. som vil være final, og når den er lagt ut, er bord allerede bestilt. For å spare plass i tråden, så send listeendringer på PM. Nye påmeldinger kan fortsatt bli tatt i tråden. Hvis du ikke allerede har skrevet i tråden at du skal komme, er poster om at du ikke kan komme selvfølgelig unødvendig.


Takk på forhånd.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Hvis jeg ikke har sendt pm og sagt fra at jeg kommer helt sikkert så kommer jeg ikke. Er ikke helt sikkert jeg får sendt pm den uken her, men skal prøve å få det til. Litt avhengig av hva som skjer i leiren. Bare krysser fingrene for at det ikke det blir kleint hvis jeg kommer, iogmed at jeg ikke aner hvem noen av dere er.
Sitat av kosepaa
Bare krysser fingrene for at det ikke det blir kleint hvis jeg kommer, iogmed at jeg ikke aner hvem noen av dere er.
Vis hele sitatet...
Ikke noe å tenke på, det aner vi ikke engang selv...

http://christinabentley.com/disney%20caterpillar.gif
Sett meg på kanskjelista, får se om jeg er våken, og om jeg klarer å komme meg hjem. Og siden Ulldott er med så tør jeg ihvertfall å tenke på det, for han har jeg i det minste møtt en gang før.
Mulig jeg har gått glipp av noe, men hva skjer etter pizzaen er fortært? Er det bare å sitte på peppes en halvtime og snakke om pose-konkurransen og superwatcher, eller blir det å spille inn voksenfilm i leiligheten til en stakkars freak?

Flytter visstnok onsdag, så er ganske sikkert jeg blir med, sender PM når jeg vet noe mer
Vi sitter og skravler og spiser så lenge vi gidder, og hvis vi liker hverandre så finner vi kanskje på noe mer underveis.. hvis ikke så stikker vi hjem og spiller worms hver for oss..
putt meg på en kanskje liste så får jeg se om jeg tørr å dukke opp =p
Sitat av mentalmelt
Vi sitter og skravler og spiser så lenge vi gidder, og hvis vi liker hverandre så finner vi kanskje på noe mer underveis.. hvis ikke så stikker vi hjem og spiller worms hver for oss..
Vis hele sitatet...
Hvis vi liker hverandre så har jeg Alice i eventyrland på dvd. Grr!
Er jeg blind eller står det ikke hvor og når?
Edit: Det må være noen som røyker som kommer. Sigg med meg, jeg er ingen storspiser.
Sist endret av Poke; 4. august 2008 kl. 02:10.
Sitat av fabianca
Hvis vi liker hverandre så har jeg Alice i eventyrland på dvd. Grr!
Vis hele sitatet...
Sweet =) Jeg velger Alice over fylla any day..!
(Det samme gjelder forsåvidt også for en rotfylling, but that's not the point..)


Poke: Det står i post#1
Sist endret av mentalmelt; 4. august 2008 kl. 02:13.
Etter hva jeg forstår så er du er ikke no' fan av etanol Mentalmelt?=)
Etanol er kjempefint det, perfekt til å oppbevare LSD og fleinsopp i. Man må bare passe på å ikke innta mer enn et par ml av gangen..
Jeg er ikke sånn veldig hypp på å drikke, men synes godt vi kan gjøre noe mere enn å se på hverandre mens vi trykker i oss pizza.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Er i Geiranger da... Typisk
Det er ikke det at jeg har noe i mot det. Det er bare litt kult hvordan noen som pr. definisjon er "narkobruker" som vg sikkert ville valgt og ordlegge seg har et mye sunnere forhold til rusmidler enn sikkert 80% av befolkning. Det er satt litt på spissen, men det sier litt.

Måtte bare spørre, Mentalmelt. Sorry for offtopic.

Kan jeg rettferdiggjøre det ved og sette med på kommer definitivt lista?
Og jeg støtter pizza, hodet mitt hadde sikkert klart det, men lommeboken min klarer ikke tanken på fyll.

Sitat av bobbo
Jeg er ikke sånn veldig hypp på å drikke, men synes godt vi kan gjøre noe mere enn å se på hverandre mens vi trykker i oss pizza.
Vis hele sitatet...
Enig der, vi kunne jo prøvd og konversere?
Vi klarer nok å snakke litt sammen også skal du se.. Hvis det er fint vær kan vi jo finne en park for eksempel =)

Men hvis du er ute etter bowling eller andre grusomme aktiviteter så må du nesten stå for planleggingen selv..
Nei, faen... Visste ikke om det var noen som hadde noen planer/idéer å komme med.
Vel, om noen har en idé så er ihvertfal det bare hyggelig.. Men vi regner med at folk antageligvis vil litt forskjellige ting utover kvelden, så vi legger ikke opp noen fast timeplan..