Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3974
Jeg ser at alle andre plasser prøver de å få til nFF treff, tenker at dette kanskje ville vert noe for oss her i Stavanger regionen også kunne fått til noe.

"Someone up to this?"
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg er med på denne. Men hva tenkte du egentlig på? Et LAN?
kan være jeg også stiller. men spørs litt når og hvor. blir jo også litt dumt visst blir sittende der å se hverandre.
Jeg er med på den.
aciid: det står nFF TREFF i topic å ikke nFF LAN
Trådstarter
tenker mer en tur ut å spise et eller annet osv :P..

er på nok lan om jeg ikke skal på et til.

tenker kanskje i retning av å stikke på dolly dimples osv, kanskje finne på noe spennende ?

er jo bare til å komme med forslag...
Jeg er med, jeg.
Vi har jo snakket om det tidligere, men det har aldri blitt noe av.

En ting: jeg gidder ikke stresse med organisering osv. Er så jævlig lei av å prøve å få til ting, så blir det aldri gjort. Paintball, rollespill, osv.

Noen må bare si en dato, så møter jeg hvis jeg kan. Onsdager og fredager pleier sucke for min del...og søndager...
foruten i helgene kan faktisk jeg og stille i stavanger. =)

med mindre noen har lyst å lage NFF treff i Haugesund da...
Trådstarter
sorry paparoach...

jeg kan se om jeg kan få til et eller annet med paintball, men det er jo ikke sikkert at det er alle som har penger....

Det andre jeg tenker på er rett og slett å bare gå å spise en eller annen plass, trenger jo ikke bli så inni granskauens komplisert.
Jeg er med, men gidder ikke å komme om ALLE er en gjeng med poiker på 19-25 liksom. Tror ikke jeg komme til å bli så UFATTELIG involvert i samtalene da :P
Effect: ikke så farlig det, jeg er 16 og aciid 15:P
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Dette hørtes spennende ut. Vi kan gå på peppes og kjøpe "spis å mye du vil" for 80 kr. Eller vi kan gå å kjøre gocart.
polmen, fede. jeg er med ^^ Men for min del trengs ikke noe go kart opplegg. Peppes sounds nice ^^
peppes sounds nice?!? peppes sounds great ffs!
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
OK. Når skal vi gjøre det? Vi kan i morgen for min del...
Skal vi se, i morgen skal ikke jeg noe. Men er det lov å ta me kjærester? :O eller må jeg klare meg enda en dag uten henne?
Trådstarter
kanskje det ville vert en ide og fått med litt mer folk ?

har jo en hel haug som ikke har fått det med seg i det hele tatt enda.

eks steinarlim, n5k for å nevne noen.... skal ta en time og to og sende rundt pm's til alle, for å få med litt mer folk

EDIT: For de som vil være med i morgen på et mini treff, så kom med forslag om tid osv... det som vil skje er at vi reiser til peppes i stavanger og kjøper pizza på "spis så mye du vil for 80".

De som er up for dette, gi et hint
Sist endret av zykes; 15. oktober 2004 kl. 16:46.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Nå sier jeg bare at vi møtes ved togstasjonen i morgen klokken elleve, så ser vi hvor mange som dukker opp.
Jeg er med på ett minitreff imorgen.Men er enig med at vi må få med litt fler folk for ett eventuelt "stort" treff...

Aciid: klokken 11? er ikke det litt tidlig i og med at vi skal spise pizza?
Sist endret av Polmen; 15. oktober 2004 kl. 17:04.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Gudd. Da blir det meg, polmen, zykes og effect(pluss dama hans) i morgen som er helt sikre på å komme.

?

EDIT: Faen, jeg kan jo ikke allikevel i morgen. Bestemor er 85 år...
Sist endret av TurboAciid; 15. oktober 2004 kl. 17:06.
jeg kommer nok heller ikke da, skal spille handballkamp.
ha det kjekkt på peppes.
Trådstarter
kan vi ikke ta det litt senere utpå dagen da ?

slik at det kanskje passer for flere ?
Eller bare vente til neste helg og ta skikkelig treff?
Er så få med nå at...
Trådstarter
kan vi sikkert
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Jeg er med Neste helg høres egentlig bra ut. Denne helgen kan jeg nok ikke pga. jobb og andre planer...
Hva hvis jeg sier Checkpoint Charlie neste torsdag klokken 19:00?

ThirstDay vet dere, timepriser i baren, starter vel på 28kr eller 23kr eller hva det nå er.

Meget gøy, meget farlig.
Drekka mer!
salve: ja, noen problemer?
alle må ha rød sløyfe i håret slik at vi kan kjenne hverandre igjen.. :P
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Ja, kan vi ikke gå ut, så kan dere som er større enn oss kjøpe øl, så kan vi virkelig ha det kjekt en torsdagskveld, slik at vi er skikkelig opplagte til skolen fredag morgen.

Nei, jeg stemmer for neste helg jeg.
Jeg er klar for Checkpoint Charlie som jas nevnte. Neste onsdag det er snakk om?

De som ikke er myndige kunne jo tatt seg en tur på gocart banen å lekt seg ;p
Trådstarter
well, i'm up for what ever you guys want.

så med andre ord, torsdag da ?

synd at det ikke var denne torsdagen, så kunne vi sett n5k spille med bandet sitt "the list" .

men er vel alltid noe å foreta seg uansett der

enten om vi stikker på cpc eller om vi stikker til noe som folken hvis der går noe av stabelen der .
Det er studentkro på Folken til Torsdag. Aldri vært på Folken på en Torsdag, er det bra? Live underholdning og dj's har jeg hørt..
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Vi må jo nesten finne på noe som alle kan være med på, også de under 18! Checkpoint Charlie høres jo dritbra ut, men det er vel en god del av som ikke slipper inn
Opprinnelig postet av zykes
jeg kan se om jeg kan få til et eller annet med paintball, men det er jo ikke sikkert at det er alle som har penger....

Det andre jeg tenker på er rett og slett å bare gå å spise en eller annen plass, trenger jo ikke bli så inni granskauens komplisert.
Vis hele sitatet...
Jeg mente jo ikke at vi skulle spille paintball...poenget mitt var at jeg er lei av å prøve å organisere masse greier, så er det ingen som gidder/"kan" komme...
Opprinnelig postet av MacGyver
Det er studentkro på Folken til Torsdag. Aldri vært på Folken på en Torsdag, er det bra? Live underholdning og dj's har jeg hørt..
Vis hele sitatet...
Folken er alltid bra!