Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 37918
Takk for en fortreffelig kveld alle sammen! Mange interessante samtaler og god stemning på dansegulvet! :-D
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Han i svart og gul stripete skjorte du tenker på eller?
Vis hele sitatet...
Haha, jaa!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Aiai, for en fest!

Jeg vil gjerne takke Turbolego for det tette samarbeidet pluss mange gode ideer, Viva La Opium for posteren, ErikBokk, Tobasko, EskilAJ, Alkoselters for herlig musikk, J!inxed for at han hadde tenkt å spille, håper han blir bedre etter ulykken, OnAirRadio for promo og oppsett i Månehallen, OJ for awesome graffiti, kn^tte for utstyr, Alphageek for gavene, og helt til slutt alle gjestene som fartet fra land og strand for å komme på festen.

Det er noe særegent med årsfesten, jeg håper den fortsetter å eksistere de neste årene.
Sitat av Cappy Vis innlegg
Aiai, for en fest!

Jeg vil gjerne takke Turbolego for det tette samarbeidet pluss mange gode ideer, Viva La Opium for posteren, ErikBokk, Tobasko, EskilAJ, Alkoselters for herlig musikk, J!inxed for at han hadde tenkt å spille, håper han blir bedre etter ulykken, OnAirRadio for promo og oppsett i Månehallen, OJ for awesome graffiti, kn^tte for utstyr, Alphageek for gavene, og helt til slutt alle gjestene som fartet fra land og strand for å komme på festen.

Det er noe særegent med årsfesten, jeg håper den fortsetter å eksistere de neste årene.
Vis hele sitatet...
Takk for at du arrangerte!

Håper jeg ser dere alle sammen neste år!

Sitat av Mengele Vis innlegg
Mr. Bie holder koken, küngen.
Vis hele sitatet...
Buzz buzz
Sist endret av Turbolego; 22. juni 2014 kl. 21:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nok en fantastisk fin helg med fantastiske mennesker! Dessverre over altfor fort, men tia går fort når man har det gøy.

Takk til Cappy for at å stå for arrangering, Kn^tte for soveplass, Turbolego for... vel, for å ta vare på meg i den store skumle byen Oslo og alle andre interessante folk jeg har snakket med i løpet av helga. Vi ses nok igjen
Sist endret av Elemental; 22. juni 2014 kl. 21:57.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Elemental Vis innlegg
Nok en fantastisk fin helg med fantastiske mennesker! Dessverre over altfor fort, men tia går fort når man har det gøy.

Takk til Cappy for at å stå for arrangering, Kn^tte for soveplass, Turbolego for... vel, for å ta vare på meg i den store skumle byen Oslo og alle andre interessante folk jeg har snakket med i løpet av helga. Vi ses nok igjen
Vis hele sitatet...
Det står respekt av at du reiste fra Nord Norge på så kort varsel.

Btw.. Creds til Moret for guideskills gjennom Oslo sin undergrund. Har aldri opplevd så mange sære barer på en helg.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Takk til Cappy, Turbolego og en rekke andre for arrangementet. Forrykende kveld (og natt og nachspiel), i år som i fjor, men flere freaks burde ha funnet veien til Månefisken imo.


(..) Jeg kom meg endelig hjem søndag morgen, og noe av det lolleste jeg så på vei var en gruppe *gærne* afrikanere mate en hel flokk med (svære!) måker på løkka nedom parken. Blir dritgøy med hvit bæsj dagen derpå tenker jeg.
Større måker har jeg aldri sett før.
Sist endret av aeon_illuminate; 23. juni 2014 kl. 00:04.
Takk for en fin fest !
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Takk til Cappy, Turbolego og en rekke andre for arrangementet. Forrykende kveld (og natt og nachspiel), i år som i fjor, men flere freaks burde ha funnet veien til Månefisken imo.


(..) Jeg kom meg endelig hjem søndag morgen, og noe av det lolleste jeg så på vei var en gruppe *gærne* afrikanere mate en hel flokk med (svære!) måker på løkka nedom parken. Blir dritgøy med hvit bæsj dagen derpå tenker jeg.
Større måker har jeg aldri sett før.
Vis hele sitatet...
Hø hø, rett ved Freia-veggen? Jeg tuslet forbi der selv og så det, rundt klokken 06.00 tenker jeg. 20 meter oppi gata var det slåsskamp, men ingen brydde seg.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av turboduck Vis innlegg
Hø hø, rett ved Freia-veggen? Jeg tuslet forbi der selv og så det, rundt klokken 06.00 tenker jeg. 20 meter oppi gata var det slåsskamp, men ingen brydde seg.
Vis hele sitatet...
Stemmer. Minnes ikke nøyaktig stedet, men deromkring definitivt. Stedet lignet "Harlem" i NYC ut kl 0600 for å si det pent.