Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 638
Heihei

Jeg har da laget en musikkvideo med musikk jeg gjerne ville hatt litt feedback på. Er min første gang bak et videoredigeringsprogram, så hadde vært greit å få høre hva jeg kunne gjort annerledes. Feedback på musikken er også velkommen, selv om at jeg allerede har spurt om det.

Youtubeklipp

Sangen med nedlastning

Som sagt, takker for feedback og andre kommentarer!
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Likte beaten i sangen, musikk videoen derimot likte jeg ikke, du/dere var litt for ivrige på color corectionen og Vide kvaliteten var helt ok. men som sagt likte jeg sangen,
Dette må være den mest tilfeldige musikkvideoen jeg har sett. Fin sang da..
Kul sang, men likte ikke videoen. Filmet en shoppingtur i fastmotion? Jeg likte heller ikke de fargene på skjermen hele tiden
Takker for feedback! Videoen er vel egentlig en mimrefilm og folkehøyskolen jeg tilbrakt året på, og jeg hadde lite materiale å jobbe med, så skjønner egentlig at den ikke var så gøy..!