Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 718
Hei

Jeg har lagd denne sangen jeg tror folk her inne vil like, det er vel elektronika med litt sampling fra et nydelig pianostykke gjort av Hiromi Uehera!

LINK

Takker for feedback og håper dere liker det!
Vice Versa
VVHoax's Avatar
42 6
Når jeg hører dette, så kjenner jeg et lite savn av vocal. En rolig og avslappende kvinnelig vocal kanskje. Da ville dette fort blitt en favoritt i "Lounge" lista mi!

Uansett, så er dette i alle fall èn freak liker, meg!
Stå på!
Jeg likte introen veldig godt, og pianoet som kom imot slutten var også fett.
For meg så ødela "house" elementet i sangen litt av opplevelsen, men det er kanskje en smakssak.

Ellers var det chill, jeg likte det
Takker, har prøvd med litt vokal, men det ble uten, kanskje jeg finner på å legge på en om litt!

Ja, jeg er klar over at det er litt housey, men jeg likte det.. Men som sagt så kan det være jeg lager en ny versjon, med vokal.
Sitat av VVHoax Vis innlegg
Når jeg hører dette, så kjenner jeg et lite savn av vocal. En rolig og avslappende kvinnelig vocal kanskje. Da ville dette fort blitt en favoritt i "Lounge" lista mi!
Vis hele sitatet...
Kanskje denne er noe for deg

Enig med Juicekongen.
Den låta her klarer seg meget fint uten vokal, herlig!
Kaibens arbeid er helt herlig! Nomak også har veldig mye flott arbeid med pianosampling i elektronik musikk The Mind og Moon Flow

Takker Hobby! Ble forøvrig inspirert til å gjøre en ny versjon nå... Får se hva det blir til, og til dere som sier det ble for housey, ikke fortvil, jeg har veldig mye arbeid nå gående som helt sikkert er mer deres kopp med te.
Minner meg forresten litt om tidlig Kaptein Kaliber
Sjekket han ut, aldri hørt om han og det var kule saker han har laget!