Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1013
Hei

Jeg har lagd noe chillout beatmusikk inspirerert av den nye beatculturetingen som kommer fra LA og Australia osv. En slags blanding mellom hiphopbeats, jazz og electronica/glitch hop. Fortell meg gjerne hva du syns om denne sangen. Bonuspoeng til den som kan fortelle meg hvilken film jeg har samplet vocalsamplet fra. Takker for lytt og kommentarer!


Link til sangen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sykt sykt sykt fet sang mann!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg er karen som egentlig liker eksperimentell musikk, men dette ble rett og slett for rotete. Du har mange kule lyder og et godt utgangspunkt, men det er liksom ikke noe man kan "høre" på. Det er heller noe man hører en gang, tenker "det der var jævlig spaca" og ikke orker å høre igjen. Det føles litt ut som at du har tatt deg vann over hodet og prøvd å lage noe avansert og merkelig men ikke fått det helt til. Du burde få litt mer struktur og variasjon inn i låten, den ble rimelig ensformig også.

Veldig tommel opp for at du prøver å eksperimentere selv om det i mine øyne ikke ble det beste resultatet denne gang pga mye rot i låten. Du er definitivt god å produsere og kunne nok laget noe rimelig kult, gleder meg til å se hva du slenger ut neste gang.
Takk amfibiguruen

Ja, det er vel ikke for alle. Jeg er som sagt inspirert av den nye LA beatscenen. Jeg vet ikke om du har hørt litt på det eller ikke, men det er i alle fall den sounden jeg er ute etter da! Takker for fin tilbakemelding i alle fall Skeetonez!
ble sjøsyk og dårlig i magen hahaha.
Mr.Carmack much? :P
Mr Carmack er en av mange inspirasjonskilder ja, hehe!

Ingen kommentarer utover det?
Utrolig fet sang! Er det ikke Ron Burgundy fra Anchorman?
Liker veldig hvordan tempo skifte bare kommer helt randomly fra uptempo til downtempo.'

Vet ikke helt hva jeg skal si, egentlig veldig fin sang, digger den tbh.
Takk! Jo stemmer at det er Ron Burgundy, hehe.

Ja, det temposkifte ja, hehe, takk!