Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 910
(Har eg posta i rett topic?)
Har seg slik att eg har ein steam account med skyrim, og ein uten.


Vil føre skyrim over på den andre accounten, korleis kan eg klare det? Har ikkje våre den største steam-gameren, so eg er clueless

Er det ikkje muleg? Ja, eg har prøvd og søkt, men tja, kjem bare opp irrelevant informasjon.

Har skyrim på disc, med kode, etc.
Sitat av Europeanut Vis innlegg
(Har eg posta i rett topic?)
Har seg slik att eg har ein steam account med skyrim, og ein uten.


Vil føre skyrim over på den andre accounten, korleis kan eg klare det? Har ikkje våre den største steam-gameren, so eg er clueless

Er det ikkje muleg? Ja, eg har prøvd og søkt, men tja, kjem bare opp irrelevant informasjon.

Har skyrim på disc, med kode, etc.
Vis hele sitatet...
Det går ikke. Du må kjøpe Skyrim på begge brukerne.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Det går ikke. Du må kjøpe Skyrim på begge brukerne.
Vis hele sitatet...
Akkurat som fryktet. Takk for hjelpen!
Om du tenker deg om, så ville du ha kommet fram til et "nei" av deg selv. Om dette var mulig kunne jo hvem som helst brukt den samme nøkkelen, og selskapene ville tapt veldig mange penger. Men det hadde jo vert gøy da
Sist endret av Avatar; 1. juli 2012 kl. 16:33.
Sitat av Avatar Vis innlegg
Om du tenker deg om, så ville du ha kommet fram til et "nei" av deg selv. Om dette var mulig kunne jo hvem som helst brukt den samme nøkkelen, og selskapene ville tapt veldig mange penger. Men det hadde jo vert gøy da
Vis hele sitatet...
Du har rett i det, men liksom 'disable' spelet på den første steamen ;b

Men sida det ikkje går, so skal eg heller bruke to brukarar, ugh.
Sitat av Avatar Vis innlegg
Om du tenker deg om, så ville du ha kommet fram til et "nei" av deg selv. Om dette var mulig kunne jo hvem som helst brukt den samme nøkkelen, og selskapene ville tapt veldig mange penger. Men det hadde jo vert gøy da
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke grunnen til at man ikke kan overføre. Grunnen er nok for at folk ikke skal selge deres ubrukte Steam-spill (til en lavere pris), eller gi dem bort.
Du kan bytte spill fra steam bruker til steam bruker, men ikke ha det samme registrerte spillet på 2 brukere samtidig
Godt med smør
Sitat av SanderKulen Vis innlegg
Du kan bytte spill fra steam bruker til steam bruker, men ikke ha det samme registrerte spillet på 2 brukere samtidig
Vis hele sitatet...
Hvor har du hørt dette? sist jeg sjekket i 2008 elns så var dette no fucking go, enda til jeg har over 200 spill på steam :P

Sjekker opp F.A.Q på hjemmesiden atm, trodde bare ikke valve var typen til å ta 180 grader snu på policy rundt slike ting.
Du kan jo trade gifts, men dette er da ubrukte spill, og de spesifiserer vertfall i trading F.A.Q at denne funksjonen bare funker for commodities (hats o.l)

Har du fått det til via customer support?

https://support.steampowered.com/kb_...1558-QYAX-1965
Merging Accounts

Steam accounts can not be merged together.
Per the Steam Subscriber Agreement, Steam game subscriptions / CD keys are nontransferable and cannot be reset / moved between Steam accounts.
Sist endret av Apeloff; 1. juli 2012 kl. 22:11.