Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 929
Sliter veldig med søvn, vil de å drikke en øl før jeg legger meg hjelpe?
Det vil ta vekk mer stress og uro. Men så er spørsmålet hva gjør at du sliter med søvnen? Tanker som flyr i hodet ditt?
Sitat av ADMfrasiden Vis innlegg
Sliter veldig med søvn, vil de å drikke en øl før jeg legger meg hjelpe?
Vis hele sitatet...
Jeg opplever at jeg sovner fortere når jeg drikker øl, men søvnen jeg får er kjipere Så da kommer det ann på hvor det kniper mest.
Sist endret av Kloakk; 1. mars 2020 kl. 21:16.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg opplever at jeg sovner fortere når jeg drikker øl, men søvnen jeg får er kjipere Så da kommer det ann på hvor det kniper mest.
Vis hele sitatet...
Gjelder det også ved inntak av kun en? Er alt jeg har liggende
Sitat av ADMfrasiden Vis innlegg
Gjelder det også ved inntak av kun en? Er alt jeg har liggende
Vis hele sitatet...
Styrt den så går det nok
Raskere søvn, dårligere søvnkvalitet, er vel regelen. Selv synes jeg det kan slå litt begge veier på innsovning, men hender jeg bruker det hvis jeg ikke har sovet på drit lenge, for å bryte forbannelsen liksom. Funker av og til.
Anonym bruker
"Firkantet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sliter skikkelig med å sove når jeg har drukket. Jeg har null problem med å ligge i senga og slappe helt av, men jeg klarer bare ikke å sovne rett og slett