Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 937
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er sånn at jeg driver å veier og pakker inne speed hele dagen, men opplever bivirkninger som kvalme og svimmelhet. Har ikke inntatt, men har kjent på den lukten i hele dag.


Hva kaller man dette? Er det speeden eller helt normal kvalme som kommer å går? Har jeg speed i systemet om jeg ikke inntar?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruk noe som dekker over munn og nese. Du puster inn stoffet
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bruk noe som dekker over munn og nese. Du puster inn stoffet
Vis hele sitatet...
Ahhh! Takk Bruker munnbind neste gang!


Kan det slå ut på urinprøve?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ahhh! Takk Bruker munnbind neste gang!


Kan det slå ut på urinprøve?
Vis hele sitatet...
Tror det skal gå fint, men noen får rette meg om de mener jeg har feil.

Tror ikke det er sånn kjempe mye, men du har potensielt fått i deg avgasser om det er det det heter, siden det ligger å tørker også kommer det dritt opp.
Det kan skyldes at du sitter hjemme å veier og pakker inn ikke bare speed men også løsemidlene og fyllstoffene som du finner i det. Med mindre du har lagd det selv er det et hav av muligheter for kjemikalier du kan sitte å puste inn.

Som hvis det for eksempel skulle blitt vasket med aceton, så kommer du til å bli kvalm hvis du sitter å puster inn aceton hele dagen. I tillegg til en god maske ville jeg åpnet et vindu og tatt meg en par søte pauser for din egen del. Det kan være veldig skummelt. Lut (natriumhydroksid) er en ingrediens i fremstillingen av amfetamin. Og hvis du har lut i vann, som for eksempel hvis du skulle lagd såpe, så er det verdt å vite at dampen som produseres er etsende, også på lungene.
hadde gått til innkjøp av en helmaske evt halvmaske med kjemisk filter, og noen briller som sitter tett rund fjeset hvis du går for halvmaske, antar at du pakker en del,