Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 9991
Hei!

Jeg har tenkt å ta meg en tur til Hanekleiva stridsanlegg, men jeg lurer på om noen vet hva som skjer på området? Er det blitt tatt i bruk igjen, eller står det fortsatt stille? Vet noen om det fortsatt er mulig å komme seg inn, eller om de har stengt av alle mulige inganger?

Takker så mye
- Spyroz
Sitat av Spyroz Vis innlegg
Hei!

Jeg har tenkt å ta meg en tur til Hanekleiva stridsanlegg, men jeg lurer på om noen vet hva som skjer på området? Er det blitt tatt i bruk igjen, eller står det fortsatt stille? Vet noen om det fortsatt er mulig å komme seg inn, eller om de har stengt av alle mulige inganger?

Takker så mye
- Spyroz
Vis hele sitatet...
Det er en gjeng som har gjort en jobb der oppe med å sette i stand ting igjen.

De hadde tilogmed lagt ut en post hvor de ville ha folk til å returnere ting de hadde tatt med seg derfra, vet ikke hvordan det gikk med den delen.

Sist jeg var der er noen år siden og da var det enkel tilgang, men jeg vil tro det er låst godt nå og at det vil bli lettere og spørre noen om å få tilgang.
Kanonfotograf
Espen-K's Avatar
12 8
Dette er nå nedlåst og undrer renovering av en gjeng ildsjeler fra forsvaret.
De har egen side på facebook der du kan ta kontakt og høre om det er mulighet for omvisning.

Alle som bryter seg inn vill bli annmeldt, er satt opp viltkameraer som sender bilder når det er noen på anlegget
▼ ... over et år senere ... ▼