Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1784
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
God aften!

Først av alt; jeg var veldig usikker på om jeg skulle starte denne tråden i kategorien "Andre stoffer" eller her under "Rusmidler". Ber mods om å flytte den om jeg har plassert den feil.

Jeg har kommet over et stoff som heter Bromantane. Det jeg lurer på først av alt er om noen her kan si noe angående lovligheten til dette stoffet her til lands? Jeg ser at det blandt annet selges på Amazon - vil tollen destruere/retunere det om det ender opp med å bli stoppet for kontroll? Vil jeg i så tilfelle eventuelt få problemer med politi også? Jeg lurer ellers også på om det er noen her som har erfaring med dette stoffet og vil dele erfaringer og fortelle om deres subjektive opplevelser? Det virker jo som et veldig interessant stoff, som ikke minst har en rimelig uvanlig kjemisk struktur sammenlignet med andre stimulanter som for eksempel diverse fenetylaminer og i grunnen det meste av andre stoffer som finnes i kategorien stimulanter som jeg kan komme på i farten i hvertfall.

Alt av hjelp/svar settes meget pris på!

- P-freak
Vil nå tro en stimulant/Nootropic er ulovligt i Norge.. De sluttet å produsere det offenligt i 2017.., det er ikke FDA approved I USA og i Tyskland er det lovligt men selges ikke for "human consumption"
«Veldig vanskelig» å finne gode kilder på Bromantane om dagen.

Vet ikke om jeg har lov til å skrive at NewMind er vel den eneste anerkjente produsenten av dette nå. Meg bekjent i hvert fall.

Kjøpte en pakke fra ReachGenious i Sverige rundt oktober.

Første ble stoppet i tollen og sendt i retur.

Bestilte igjen, ba de bare pakke inn litt bedre. Da gikk det fint.

Dessverre så suger produktene til ReachGenious. De har fått mye pepper både på Reddit og Nootropics 2.0 gruppa på Facebook for å selge modifiserte varianter av forskjellige nootropics.


Hvilke effekter av Bromantane er det du liker tanken på?

Du har jo feks Uridine (UMP) som oppregulerer dopamin og fjerner angst.

Overraskende effektiv.

Ellers har du VELDIG mye annet som også hjelper mot mye:

Aniracetam og andre racetams

Phenylpiracetam (veldig stimulerende)

Reishi (beroligende)

Ashwaghanda (angstdempende ++)

Rhodiola rosea

Ltheanine

Kreatin

Modafinil

NAC

Choline (mye forskjellig)

L-dopa

Maca

Tongkat Ali / Pinepollen

Cistanche

Sikkert 150 til....
Bromanante er vel dokumentert å virke bra som pre workout med lite bivirkninger. Skal visst gi bedre utholdenhet. Har ikke prøvd det selv.
Det blir bare destruert om tollen finner det, du får en lapp i posten om dette.
Anbefaler nootropicsource.com , de tar bitcoin og pakker relativt anonymt.
Reachgenius har jeg dårlig erfaring med.
Sist endret av SleeperSeed; 29. januar 2020 kl. 05:01.
Er dette et rusmiddel på linje med amfetamin eller andre slike stims eller er det mer et kosttilskudd med god effekt dette her, jeg vet veldig lite om nootropics annet en at det brukes mest av folk som ikke nødvendigviser er ute etter rus, men mer en boost psykisk, stemmer det?

Jeg har lyst å prøve de mest effektive nootropicsene for å se hvordan det føles, men er litt vel medsinert allerede så jeg tror kanskje jeg ikke hadde fått så mye ut av det per i dag. Kanskje fremtiden blir bedre for slike stoffer, og rusmidler generelt. FDA har klassifisert psylocybin og mdma som 'breakthrough' drugs med enormt potensiale. Disse stoffene kan løse opp traumer og underliggende årsaker til depresjon og annnet rask kommer frem i lyset så du får se hva du mpå jobbe med. FDA mener det desverre er lite til ingen penger å tjene på stoffer som potensielt kan kurere en med dødsangst på en eller to behandlinger, som er helt fantastisk.

I rette settingen med guide og rolig musikk og meditasjon tror jeg slikt kan hjelpe mange. En jeg kjenner drar til olso jevnlig til en klinikk der de har fått starte opp med ketamin infusjon rett i blodet over en time, og sier det er det eneste som har rørt depresjonen hans skikkelig. Men det koster 2500kr pr behandling tror jeg, og du må være het hundre prosent rusfri uten noen særlig bakgrunn i rus om du skal kunne få det, desverre for meg, heh.

s
Sitat av saviour Vis innlegg
Er dette et rusmiddel på linje med amfetamin eller andre slike stims eller er det mer et kosttilskudd med god effekt dette her, jeg vet veldig lite om nootropics annet en at det brukes mest av folk som ikke nødvendigviser er ute etter rus, men mer en boost psykisk, stemmer det?

Jeg har lyst å prøve de mest effektive nootropicsene for å se hvordan det føles, men er litt vel medsinert allerede så jeg tror kanskje jeg ikke hadde fått så mye ut av det per i dag. Kanskje fremtiden blir bedre for slike stoffer, og rusmidler generelt. FDA har klassifisert psylocybin og mdma som 'breakthrough' drugs med enormt potensiale. Disse stoffene kan løse opp traumer og underliggende årsaker til depresjon og annnet rask kommer frem i lyset så du får se hva du mpå jobbe med. FDA mener det desverre er lite til ingen penger å tjene på stoffer som potensielt kan kurere en med dødsangst på en eller to behandlinger, som er helt fantastisk.

I rette settingen med guide og rolig musikk og meditasjon tror jeg slikt kan hjelpe mange. En jeg kjenner drar til olso jevnlig til en klinikk der de har fått starte opp med ketamin infusjon rett i blodet over en time, og sier det er det eneste som har rørt depresjonen hans skikkelig. Men det koster 2500kr pr behandling tror jeg, og du må være het hundre prosent rusfri uten noen særlig bakgrunn i rus om du skal kunne få det, desverre for meg, heh.

s
Vis hele sitatet...
Phenylpiracetam/coluracetam+ alpha GPC + Noopept + koffein er en grei kombo, men ikke forvent rus, det er mer for bedre konsentrasjon/huske ting bedre. Noen bruker aniracetam som angstemper.
Bromanante er heller ikke et rusmiddel.
Sist endret av SleeperSeed; 29. januar 2020 kl. 08:50.