Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  919 305480
Ahaa. Ikke rart jeg ikke finner det "spillet" da nei :P
Kunne vært ett artig spill da.
Prøver å finne et spill jeg spilte for ca 6-8 år siden på pc. var et strategispill i 2D. var et middelalder tema. spilte aldri campaign fordi jeg var så liten at jeg ikke brydde meg om det :P Det jeg husker best var katapultene fordi de kunne kaste døde kuer for å forpeste fienden. Spillet gikk for det meste ut på å bygge opp en borg å angripe motstanderens sin.

takk for svar !
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Husker et spill der du kunne lage en person, styre den få venner og lage hus osv
Var veldig realsitisk grafikk, selvom det fortsatt er tegnet..
Vis hele sitatet...
"The urbz: Sims in the city"?
"The Sims: Bustin' out?"
Sist endret av Bruskork1; 3. september 2011 kl. 14:27.
Sitat av ParadiseCity Vis innlegg
Stronghold serien?
Vis hele sitatet...
det er ikke stronghold. har sett på den.
Sitat av eikemaster Vis innlegg
det er ikke stronghold. har sett på den.
Vis hele sitatet...
Heeelt sikker på det?

Knight and Merchants, sjekka det?
Jeg prøver igjen, jeg mååå vite hvilket spill det er!

Det er et spill til PS1 der man løper rundt og dreper badguys med et lite blått sverd. Måten banene er lagt opp på mener jeg minner litt om crash bandicoot som også var til ps1. Etter man har fightet seg fremover langt nok kommer man til et slott. Inni det slottet er det en gigantisk robot på fire bein og en metallkule til overkropp som du må slå. Dette gjør man ved å angripe beina dens til de svikter, for så å kaste roboten gjennom veggen til slottet. Man får også et større sverd etter hvert som er tregere men mer kraftig. Mener det var oransje. Det er noe som sier meg at man også kunne slå fiendene og dermed paralysere dem, for så å stjele fiendens skills og bruke det frem til fienden våkner opp igjen.

Etter en god del googling de siste dagene fant jeg det endelig! Brave Fencer Musashi het det!

DEILIG! <3
Sitat av ballestank Vis innlegg
Heeelt sikker på det?

Knight and Merchants, sjekka det?
Vis hele sitatet...
Det var Stronghold Crusader ! Takk for svar, kjente det ikke igjen før jeg så coveret ! Kan huske at grefikken så bedre ut før ! haha !
Hei , leter etter et relativt nytt spill som jeg ikke klarer å finne ut hva heter. Det er et skytespill med en mann som kan hoppe høyt og slenge seg rundt med et slags tau som han skyter ut. han kan også kjøre biler som han finner eller stjeler.
det er 3D

Håper det ikke var en alt for dårlig beskrivning: D
Buggha: Tror spillet du tenker på er Just Cause 2
tuusen hjertelig takk: D
Sitat av eikemaster Vis innlegg
Prøver å finne et spill jeg spilte for ca 6-8 år siden på pc. var et strategispill i 2D. var et middelalder tema. spilte aldri campaign fordi jeg var så liten at jeg ikke brydde meg om det :P Det jeg husker best var katapultene fordi de kunne kaste døde kuer for å forpeste fienden. Spillet gikk for det meste ut på å bygge opp en borg å angripe motstanderens sin.

takk for svar !
Vis hele sitatet...
Var det kanskje et av Age of empires spillene?
Har i flere år prøvd å finne igjen et spill:

*Spilt rundt 1996-1998 på en Windows PC.
*Husker ikke versjon, men av andre spill som fantes på denne PC'n kan jeg nevne Ski or Die, Blues Brothers, Barbarian og Commander Keen - Invasion of the Vorticons (første episode.)
*Det eneste jeg husker av selve spillet er at det var brett (på en skjermstørrelse; du så hele brettet med gang) der du skulle samle alt av et eller annet for å komme til neste level. Det var 2D, og brettene hadde "tyngdekraft," du måtte hoppe på plattformer for å komme deg oppover etc.
*Det jeg husker aller best er et yin/yang symbol i sort/hvitt som gjorde at du fikk et ekstraliv når du gikk på det.

Alt med et lite forbehold

Har googlet uttallige dos-spill fra diverse klassiske-spill-tråder uten hell, så håper noen kanskje har noe input her. Skulle det mot formodning være noen her som benyttet PCn på hemsen til regnbuen på Hosle barneskole i disse årene så kan de kanskje være behjelpelige med ekstra detaljer=)
Sist endret av oiskela; 12. september 2011 kl. 09:38.
Utlover 100kr i finnerlønn til den første som klarer å finne dette spillet.
Sikkert spourt om en del hundre ganger før, men hva har jeg å velge i her?:

Leter etter ps3 rpg spill, som er Online.. Noe lignende elder scrolls serien/ wow-lignende preg med en character osv - online.

Finnes det noe slikt?

Takk på forhånd
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Prøver en gang til jeg.

Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilket spill jeg tenker på;
Spillet er nok fra 90-tallet en gang. Det er et point and click adventure game. Du styrer en ung kar, og jeg mener at den første scenen i spillet er fra et hotelrom eller lignende. Etterhvert, på en eller annen måte, skal du finne ei dame som heter Lola. Man finner ut at hu jobber som danser/stripper eller lignende, og må komme seg inn på dette stedet. For å komme inn må du skaffe deg et slips, ellers slipper ikke den store vakta deg inn. Jeg spilte dette spillet en del når jeg var yngre, men husker ikke navnet!

Noen som kjenner igjen dette? Det er ikke Leiesure suit larry, og heller ikke Lula: The sexy empire.
Sitat av Kurwa Vis innlegg
Sikkert spourt om en del hundre ganger før, men hva har jeg å velge i her?:

Leter etter ps3 rpg spill, som er Online.. Noe lignende elder scrolls serien/ wow-lignende preg med en character osv - online.

Finnes det noe slikt?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
DragonAge 1 & 2?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Prøver en gang til jeg.

Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut hvilket spill jeg tenker på;
Spillet er nok fra 90-tallet en gang. Det er et point and click adventure game. Du styrer en ung kar, og jeg mener at den første scenen i spillet er fra et hotelrom eller lignende. Etterhvert, på en eller annen måte, skal du finne ei dame som heter Lola. Man finner ut at hu jobber som danser/stripper eller lignende, og må komme seg inn på dette stedet. For å komme inn må du skaffe deg et slips, ellers slipper ikke den store vakta deg inn. Jeg spilte dette spillet en del når jeg var yngre, men husker ikke navnet!

Noen som kjenner igjen dette? Det er ikke Leiesure suit larry, og heller ikke Lula: The sexy empire.
Vis hele sitatet...
Bud Tucker In Double Trouble
Sitat av oiskela Vis innlegg
Har i flere år prøvd å finne igjen et spill:

*Spilt rundt 1996-1998 på en Windows PC.
*Husker ikke versjon, men av andre spill som fantes på denne PC'n kan jeg nevne Ski or Die, Blues Brothers, Barbarian og Commander Keen - Invasion of the Vorticons (første episode.)
*Det eneste jeg husker av selve spillet er at det var brett (på en skjermstørrelse; du så hele brettet med gang) der du skulle samle alt av et eller annet for å komme til neste level. Det var 2D, og brettene hadde "tyngdekraft," du måtte hoppe på plattformer for å komme deg oppover etc.
*Det jeg husker aller best er et yin/yang symbol i sort/hvitt som gjorde at du fikk et ekstraliv når du gikk på det.

Alt med et lite forbehold

Har googlet uttallige dos-spill fra diverse klassiske-spill-tråder uten hell, så håper noen kanskje har noe input her. Skulle det mot formodning være noen her som benyttet PCn på hemsen til regnbuen på Hosle barneskole i disse årene så kan de kanskje være behjelpelige med ekstra detaljer=)
Vis hele sitatet...
ikke icy tower elleR?
Sitat av Kurwa Vis innlegg
Sikkert spourt om en del hundre ganger før, men hva har jeg å velge i her?:

Leter etter ps3 rpg spill, som er Online.. Noe lignende elder scrolls serien/ wow-lignende preg med en character osv - online.

Finnes det noe slikt?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
White Knight Chronicles 1/2?
Hei. Leter etter et veldig morsomt TD (Tower Defence) spill som jeg spilte for ett par år siden. Spillet var til pc, og av typen "last ned og prøv gratis fra nettet, og kjøp det deretter etter å ha prøvd det en stund" spill. Spillet gikk ut på at det kom monste osv. Gående i "waves", som de fleste TD spill, og man måtte bygge tårn for å stoppe dem. Man så det hele litt skått oven ifra, og man måtte bruke piltastene til å scrolle over hele banen. Spillet var i 3D grafikk, tårnene også. Tårnene var godt laget, og om man oppgraderte dem, så man tydlige forbedringer. F. Eks. Husker jeg et plantelignende tårn, som begynte som en liten plantespire som skjøt små piler, og som tilslutt ble en stor, kraftig plante som skjøt store piler som tok mye damage og som ble skutt veldig ofte. Kan bare huske en bane som var litt dyster og mørk, med et skoglignende tema. Setter pris på alle tips
Sitat av eikemaster Vis innlegg
det er ikke stronghold. har sett på den.
Vis hele sitatet...
Husk at det er flere forskjellige stronghold da.
Go'dag folkens, ser etter et ps1 spill, shooter husker bare at det var tredje person skytespill og en av de du spiller var en sinnsyk klovn og at alt du skyter på eksploderer.

ps. ikke twisted metal

spillte det sist når ps2 kom ut
Sist endret av Fluttershy; 22. september 2011 kl. 10:15.
Sitat av no1left Vis innlegg
Go'dag folkens, ser etter et ps1 spill, shooter husker bare at det var tredje person skytespill og en av de du spiller var en sinnsyk klovn og at alt du skyter på eksploderer.
Vis hele sitatet...
Kan det være The Bombing Island eller Loaded?
Jeg leter etter et spill som jeg tror vi kalte for "Mayor".

Hva går spillet ut på
Du ser et krigsfly ovenifra som du styrer og skyter med. Flyet flyr retning mot toppen av dataskjermen. Det går ut på å skyte andre fly og fiender. Du får oppgraderinger og slike ting. Jeg er ikke helt sikker, men det kan hende det var bosser og utenomjordiske objekter i spillet.

Hvilken plattform

Jeg tror vi spilte det på Windows 98.

2D/3D?
2D og du ser alt "ovenifra".

Når spillte du det sist?
Kanskje når jeg var rundt 8år ellernoe, altså 1998ish.

Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Jeg leter etter et spill som jeg tror vi kalte for "Mayor".

Hva går spillet ut på
Du ser et krigsfly ovenifra som du styrer og skyter med. Flyet flyr retning mot toppen av dataskjermen. Det går ut på å skyte andre fly og fiender. Du får oppgraderinger og slike ting. Jeg er ikke helt sikker, men det kan hende det var bosser og utenomjordiske objekter i spillet.

Hvilken plattform

Jeg tror vi spilte det på Windows 98.

2D/3D?
2D og du ser alt "ovenifra".

Når spillte du det sist?
Kanskje når jeg var rundt 8år ellernoe, altså 1998ish.
Vis hele sitatet...
Haha! Jeg fant det ut! Det heter Major Stryker
Sist endret av Lachrymology; 30. september 2011 kl. 01:58.
Jeg leter etter en sang, som ble spilt på slutten av et spill som jeg likte for et par år tilbake. Spillet gikk ut på å få tre personer gjennom forskjellige baner.
Det begynte med en bane der du måtte flytte på en skilpadde, og så var det en bane der man var i en ubåt. På slutten av spillet var det en hel haug med folk som sto å vugget fram og tilbake til sangen jeg leter etter, husker ikke stort mer.

Jeg innbiller meg at bandet som hadde denne sangen inneholdt ordet "spree" eller noe sånt.

Noen som skjønner hva jeg prater om og vet hva sangen/spillet heter?
Sitat av ezicam Vis innlegg
Jeg leter etter en sang, som ble spilt på slutten av et spill som jeg likte for et par år tilbake. Spillet gikk ut på å få tre personer gjennom forskjellige baner.
Det begynte med en bane der du måtte flytte på en skilpadde, og så var det en bane der man var i en ubåt. På slutten av spillet var det en hel haug med folk som sto å vugget fram og tilbake til sangen jeg leter etter, husker ikke stort mer.

Jeg innbiller meg at bandet som hadde denne sangen inneholdt ordet "spree" eller noe sånt.

Noen som skjønner hva jeg prater om og vet hva sangen/spillet heter?
Vis hele sitatet...
årstall sån ca og platform? ^^
Jeg lurer på et, var et ubåt spill på ps one, i 2D, husker man fikk masse fete våpen og at det var masse kul musikk
Sist endret av LP88; 1. oktober 2011 kl. 03:22.
Sitat av qeinar Vis innlegg
årstall sån ca og platform? ^^
Vis hele sitatet...
Spillet er til pc, det ligger på internett. Det er kanskje 5-7 år siden jeg spilte det sist, aner ikke når det ble lagd.

Det er et adventure spill for pc, som jeg spilte for kanskje 4-5 år siden. Spillet begynte med en drøm fra hovedpersonen (en jente). Er jeg ganske sikker på at drømmen hadde noe med en drage og et egg og gjøre.

Senere i spillet gikk du rundt i byen og forskjellige plasser, og du måtte finne ut forskjellige småting for å komme deg videre.

Jeg husker egentlig bare småting fra spillet, sånn som en jukeboks, en trikk, en badeand. Tror også hovedpersonen hadde jobb på en cafe eller noe sånt.

Spillet er til pc og det ligger på internett. Jeg spilte det for kanskje 5-7 år siden, vet ikke når det ble lagd.

^

Åh gud... Nå ble det om to spill i en melding.. Det delen i midten er om et nytt spill, mens det jeg snakket om ista er det som ligger på internett og er 5-7 år gammelt..
Sitat av skepsis Vis innlegg
ikke icy tower elleR?
Vis hele sitatet...
Nope, dessverre.

Har i flere år prøvd å finne igjen et spill:

*Spilt rundt 1996-1998 på en Windows PC.
*Husker ikke versjon, men av andre spill som fantes på denne PC'n kan jeg nevne Ski or Die, Blues Brothers, Barbarian og Commander Keen - Invasion of the Vorticons (første episode.)
*Det eneste jeg husker av selve spillet er at det var brett (på en skjermstørrelse; du så hele brettet med gang) der du skulle samle alt av et eller annet for å komme til neste level. Det var 2D, og brettene hadde "tyngdekraft," du måtte hoppe på plattformer for å komme deg oppover etc.
*Det jeg husker aller best er et yin/yang symbol i sort/hvitt som gjorde at du fikk et ekstraliv når du gikk på det.

Alt med et lite forbehold

Har googlet uttallige dos-spill fra diverse klassiske-spill-tråder uten hell, så håper noen kanskje har noe input her. Skulle det mot formodning være noen her som benyttet PCn på hemsen til regnbuen på Hosle barneskole i disse årene så kan de kanskje være behjelpelige med ekstra detaljer=)


Øker nå finnerlønn til 200kr.
Det går ut på å lukke porter til en annen dimensjon, og gjenopprette orden i området kalt Cydoriil.
Det er på PC.
Det er i 3d, enten first-person eller third-person
Jeg spilte det sist for 6 mnd siden.
Sitat av ezicam Vis innlegg
Det er et adventure spill for pc, som jeg spilte for kanskje 4-5 år siden. Spillet begynte med en drøm fra hovedpersonen (en jente). Er jeg ganske sikker på at drømmen hadde noe med en drage og et egg og gjøre.

Senere i spillet gikk du rundt i byen og forskjellige plasser, og du måtte finne ut forskjellige småting for å komme deg videre.

Jeg husker egentlig bare småting fra spillet, sånn som en jukeboks, en trikk, en badeand. Tror også hovedpersonen hadde jobb på en cafe eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Kan det være Dreamfall? http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamfa...ongest_Journey
eventuellt forgjenngeren til dreamfall: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Longest_Journey
Sitat av Dezlix Vis innlegg
Det går ut på å lukke porter til en annen dimensjon, og gjenopprette orden i området kalt Cydoriil.
Det er på PC.
Det er i 3d, enten first-person eller third-person
Jeg spilte det sist for 6 mnd siden.
Vis hele sitatet...
Cyrodiil is a fictional province in The Elder Scrolls series of games, homeland of the Imperials.
Sitat av Dezlix Vis innlegg
Det går ut på å lukke porter til en annen dimensjon, og gjenopprette orden i området kalt Cydoriil.
Det er på PC.
Det er i 3d, enten first-person eller third-person
Jeg spilte det sist for 6 mnd siden.
Vis hele sitatet...
TES:4 Oblivion
Sitat av Diox Vis innlegg
Kan det være The Bombing Island eller Loaded?
Vis hele sitatet...
loaded er riktig, takk skal du ha
Spillet er jo da det klassiske "Need For Speed: Underground 2" Som går ut på at man skal kjøre rundt i en by med biler du har designa og tuna selv. Det er 3D spill.
Sist jeg spillte det var for noen uker siden

Genialt spill, som anbefales
Okei dette er et veldigt gammelt spill, det må ha vært på starten/midten av 90-tallet jeg spilte det.

Man kunne spille det flerspiller (maks 2 tror jeg). Det var turnbasert. Man begynte med å sette ut sine styrker som bestod av fantasyskapninger som orcs, demons, water elementals osv. Så satte den andre spilleren ut sine.

Det eneste jeg husker av gameplayet er kampene. Når to styrker møtte på hverandre (f.eks en ork møter på en demon) starter et minigame hvor man er på et begrenset område med hver sin skapning. Man styrte så disse med tastaturet (en med piltastene, den andre med wsad eller noe) og forsøkte drepe den andre. Jeg tror hver skapning hadde to forskjellige angrep.

Den eneste skapningen jeg husker hvordan ser ut er demonen, som var rød og hadde fire armer.

Har lurt på dette i mange år nå. Det var et av de første dataspillene jeg spilte, muligens det første. Hadde vært artig å finne igjen.
Sist endret av Bamtox; 8. oktober 2011 kl. 06:35.
Sitat av Bamtox Vis innlegg
Okei dette er et veldigt gammelt spill, det må ha vært på starten/midten av 90-tallet jeg spilte det.

Man kunne spille det flerspiller (maks 2 tror jeg). Det var turnbasert. Man begynte med å sette ut sine styrker som bestod av fantasyskapninger som orcs, demons, water elementals osv. Så satte den andre spilleren ut sine.

Det eneste jeg husker av gameplayet er kampene. Når to styrker møtte på hverandre (f.eks en ork møter på en demon) starter et minigame hvor man er på et begrenset område med hver sin skapning. Man styrte så disse med tastaturet (en med piltastene, den andre med wsad eller noe) og forsøkte drepe den andre. Jeg tror hver skapning hadde to forskjellige angrep.

Den eneste skapningen jeg husker hvordan ser ut er demonen, som var rød og hadde fire armer.

Har lurt på dette i mange år nå. Det var et av de første dataspillene jeg spilte, muligens det første. Hadde vært artig å finne igjen.
Vis hele sitatet...
Det er vel ikke heroes: Might and magic ??
Sist endret av Killuminati; 8. oktober 2011 kl. 10:53.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Leter etter et spill hvor du spiller som masse små termitter/dyr som skal lage bruer og kommer seg rundt omkring nedi jorda..

Husker ikke hva det heter, det er såå gammelt.

Er hvertfall slik at man styrer en hel gjeng med små krabater..noe slikt
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Leter etter et spill hvor du spiller som masse små termitter/dyr som skal lage bruer og kommer seg rundt omkring nedi jorda..

Husker ikke hva det heter, det er såå gammelt.

Er hvertfall slik at man styrer en hel gjeng med små krabater..noe slikt
Vis hele sitatet...
Lemmings?
(titusentegn)
Sitat av Crazy Pommfritt Vis innlegg
Hei. Leter etter et veldig morsomt TD (Tower Defence) spill som jeg spilte for ett par år siden. Spillet var til pc, og av typen "last ned og prøv gratis fra nettet, og kjøp det deretter etter å ha prøvd det en stund" spill. Spillet gikk ut på at det kom monste osv. Gående i "waves", som de fleste TD spill, og man måtte bygge tårn for å stoppe dem. Man så det hele litt skått oven ifra, og man måtte bruke piltastene til å scrolle over hele banen. Spillet var i 3D grafikk, tårnene også. Tårnene var godt laget, og om man oppgraderte dem, så man tydlige forbedringer. F. Eks. Husker jeg et plantelignende tårn, som begynte som en liten plantespire som skjøt små piler, og som tilslutt ble en stor, kraftig plante som skjøt store piler som tok mye damage og som ble skutt veldig ofte. Kan bare huske en bane som var litt dyster og mørk, med et skoglignende tema. Setter pris på alle tips
Vis hele sitatet...
fikk ikke svar sist gang, så jeg prøver igjen
Leiter etter et spill som jeg spilte som et lite nurk på en Demodisk til Playstation (1). I spillet var man en slags mekanisk etterkopp som kunne klatre langs vegger og hoppe rundt (man befinner seg i en blokkby). Mener å huske det også var fiendtlige edderkopper, men er ikke sikker.
Sitat av Crazy Pommfritt Vis innlegg
fikk ikke svar sist gang, så jeg prøver igjen
Vis hele sitatet...
Kan det ha vært noe sånt? http://www.lisisoft.com/free-downloa...r-defence.html

Det heter Master of Defense btw, og du kan laste det ned hvis du leter etter det lenger ned på siden. Hvis det er det da.
Prøvde det nå, utrulig kult spill egentlig! x)
Jeg har en vanskelig en som jeg husker veldig lite av. Et 2d spill i DOS med helt sort bakgrunn, og litt "neonaktige" farger. Du spiller en person som navigerer seg rundt i denne verden. Jeg kan huske at man kunne samle items, blant annet en lykt, og at det å gå igjennom dører var sentralt. Veldig pixlete grafikk, selv for DOS spill. Har prøvd å finne dette spillet i mange år

haha, jeg fant spillet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Captain_Comic

fanntastisk
Leter etter et spill som var å finne på jippii.no i sin tid - det het Pearl Harbour, og målet var å bombe alle amerikanske skip.
Det var 2D og scrollet sidelengs ettersom man fløy. Man fløy et japansk bombefly med 50 bomber og 200(?) skudd i maskingeværet. For å fylle på dette måtte man lande på japanske hangarskip som var rundt om kring.
Det var også amerikanske jagerfly i himmelen som skøt etter deg, som man måtte skyte ned.

Husker også at det var en masse tekst på loading-screenen, og denne kunne ofte ta sin tid.
Hei. spilte et spill hos en kompis som het noe med "heroes". Det var ikke heroes of might and magic. Ganske nytt. Ganske "simpelt" utseende, dvs. ikke noe fancy grafikk, så ovenfor osv. Er et strategi-spill med enkle bevegelser.

Spillet er blant de nyeste download demo'ene til playstation. Finnes også til PC.

thank you internet
Sitat av Rocku Vis innlegg
Hei. spilte et spill hos en kompis som het noe med "heroes". Det var ikke heroes of might and magic. Ganske nytt. Ganske "simpelt" utseende, dvs. ikke noe fancy grafikk, så ovenfor osv. Er et strategi-spill med enkle bevegelser.

Spillet er blant de nyeste download demo'ene til playstation. Finnes også til PC.

thank you internet
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=vf_7tYgl_Ho er dette?

eller http://www.youtube.com/watch?v=n1i5vblEKNo denne?
Sist endret av ParadiseCity; 25. oktober 2011 kl. 11:41.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Rocku Vis innlegg
Hei. spilte et spill hos en kompis som het noe med "heroes". Det var ikke heroes of might and magic. Ganske nytt. Ganske "simpelt" utseende, dvs. ikke noe fancy grafikk, så ovenfor osv. Er et strategi-spill med enkle bevegelser.

Spillet er blant de nyeste download demo'ene til playstation. Finnes også til PC.

thank you internet
Vis hele sitatet...
Heroes of Newerth? AKA HON
Fant det! Might & Magic : Clash of Heroes dritfett spill