Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2520
Noen med erfaring på hvor effektivt snri (eller ssri) er mot angst,anfall og depresjon? (har å bl.a.ocd, pluss smerter daglig i hovedsak rygg, og konsentrasjonsproblem,sosiale vansker,utmattelse..adhd medisin fungerer meget bra å blir sosial,organisert,arbeidsom osv,å fyller de fleste kriterier for add,men psykolog mener det ikke virker sånn,av en eller annen grunn..pluss adhd medisin forværrer ocd noe,noe som kan indikere at konsentrasjon kommer mere av angst!..husker tiden da jeg brukte tramadol å de gjorde meg frisk på mange måter,både mot smerter å sosialt! Noe jeg lurer på kan være pga snri effekten! Vurderer om det(snri) kan være en vei å gå,da jeg er desperat etter å fungere sosialt, å generelt ellers..kan neppe/vil ikke gå på benzo fast,å smertestillende må man jo være halvdau får å fortsette å få.. Å er snri noe man kan få kun via lege eller er det ett "must" å gå til psykolog i tillegg? (har ikke ett spesielt bra forhold til psykologen btw..)
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det hjalp for meg!