Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3827
Jeg vet ikke om jeg er avhengig av nikotin i det hele tatt. Jeg tror det rett og slett er snus som svir mest mulig

Da jeg begynte for 1000 år siden var skruf xtra sterk den som gjorde meg svimmel.
Ettervert var det en jævlig god Nick and Johnny jeg ikke finner igjen som fantes for 10-15 år siden som heter Original edge. Og Black.
Så begynte jeg med Siberia rød slim, men nå må jeg kjøpe Epok ice blue fordi kioskene er litt langt unna.

Finnes ikke noen av de gamle gode lenger?
Jeg er ikke så fan av de hvite snus posene, halvparten av posen har så lite innhold og renner fort.
Den gode, gamle dager originale Nick and Johnny snusen var min faste for 15 år siden siden. Har ikke sett den siden.

Skal du ha ble som river kan jeg sterkt anbefale Nick and Johnny Red Hot. Her her det rikelig med chilli som gjør en utmerket jobb under leppa uten anstrengelse. For meg river den såpass at jeg kun kan kjøpe den enkeltvis og ikke 10-pack fordi den raserer leppa noe om inn i granskauen. Hilsen en som har snust i 20 år.
Skruf Fresh Ultra (nr 5) svir helt OK. Ellers har du volt eller wire.

Se etter sterk snus i white poser generelt hvis du vil at det skal svi litt.
Snus trenger ikke ha høyt innhold av nikotin for å svi, bare sånn for å ha nevnt det med engang.
Som oftest er det snus tilsatt smak og/eller gjerne mint/eucalyptus av noe slag som er det som svir mest.

Svimmel derimot kommer ofte av nikotin frem til toleransen bygges opp.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Den gode, gamle dager originale Nick and Johnny snusen var min faste for 15 år siden siden. Har ikke sett den siden.

Skal du ha ble som river kan jeg sterkt anbefale Nick and Johnny Red Hot. Her her det rikelig med chilli som gjør en utmerket jobb under leppa uten anstrengelse. For meg river den såpass at jeg kun kan kjøpe den enkeltvis og ikke 10-pack fordi den raserer leppa noe om inn i granskauen. Hilsen en som har snust i 20 år.
Vis hele sitatet...
Jeg åpna tråden og tenkte: Nå er det noen som har funnet originalen N&J snusen, hehe det var den beste snusen!

Jeg er ikke så glad i den red hot dessverre. Den var jo før i tiden den og, men men red hot er vel mest populær.

Jeg får nesten kjøpe den en gang til for det er flere år siden jeg kjøpte den.

Men nå er jo siberia min favoritt, får stikke ned på Sørensen en dag og sjekke litt ut hva de ansatte kan anbefale.
Crimea River
Alec's Avatar
Thunder er ganske så heftig
epok winterchill svir ikke like mye
R.i.p 23.04.2021
Hva skjedde med den legendariske hawkins som smakte som rustfjerner?
New generation
colakork's Avatar
Jeg pleier å bytte imellom grov snus og hvit snus.

Epok til det ikke svir lenger.

Skruf løs til det ikke svir lenger.

Roterer slik. Da er det alltid brann under leppa.
Siberia er den som river desidert mest.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Siberia er den som river desidert mest.
Vis hele sitatet...
Ikke så rart når den inneholder rundt 20-30mg mer nikotin enn alle andre typer snus
Absolutt den sterkeste snusen nikotinmessig sett (Teller ikke med "nicotine Pouches" fra Russland da)
G.4 Dark frost!